suzukitl1000rs
MF'er
- 16 aug 2015
- 66
- 0
Aansluiten weet ik niet meer, is alweer zo’n 5 jaar geleden. Instructies zouden gewoon moeten kloppen. Inleren moet je inderdaad rijdend doen. Ik meen dat ik het de eerste keer op een motorbok gedaan heb, maar dat is wel een beetje spannend in z’n 6. Was het zo dat je bij knipperen over moet schakelen? Of kwam er juist de volgende versnelling in beeld en dan moet je overschakelen?
Crosspost.
Iemand die led knippers heeft en de snelheid van het knipperen heeft aangepast door middel van weerstandjes op draad 16 en 17?
Mijn vraag gaat over een zwakke toeter (10V.) Hebben jullie dat ook? Als ik kijk in het schema zijn deze draden verbonden met nog een paar andere dingen waaronder de toeter.
lk heb LED knipperlichten met weerstanden parallel over het knipperlicht zodat ze in het juiste tempo knipperen.
Prima, succes met repareren!
Spannend is het zeker op de bok, vond van zijn 1 naar zijn 2 al genoeg ondanks dat die wel goed stevig staat, haha. Hij springt wel volgens boekje van de "L" naar de "1", maar zal het eerst rijdend eens gaan proberen voordat ik de boel weer open maak.
Hier nog een link naar het schema: http://www.zen50505.zen.co.uk/AF1Forum/ApriliaRSV1000_Wiring-exU&M.pdf
Zo heb ik hem exact aangesloten. Tijdens het inlezen springt hij dan van de "1" naar de "n", dan moet je overschakelen naar de volgende versnelling en verschijnt die ook in het display.
Mijne begint al te branden op 190. Zat van de week op de 205, dat was wel eng. Keertje testen met een liter in de rugzak.Vandaag heerlijk met de motor naar het werk
Ik ben nu ook aan het kijken hoever ik kan rijden op een volle tank benzine. Meestal tank ik bij 180km (dan moet mijn vrouw met haar Duc tanken), maar nu zit ik op 215km en begint het lampje te knipperen.
Maar eens kijken hoever we kunnen
Reserve is een liter of 3 meende ik, lastst 60km met lampje brandend gereden, niets aan de hand
Mijne begint al te branden op 190. Zat van de week op de 205, dat was wel eng. Keertje testen met een liter in de rugzak.
1 op 19 en een beetje lukt met lange afstanden vaak goed, normaal met lekker door knallen (in Duitsland) 1:17, goed afgesteld incl filter/uitlaat/chip en toen op testbank geweest.Dan rij je 1:20? Dat heb ik nog nooit gehaald met de appie.. laatst liep die van mij nog maar 150km op een tank (zonder gek doen). Maar na wat engine en injector reiniger en een weekend Harz (1500km in een weekend) loopt hij weer wat zuiniger. Haal dan ongeveer 185 voor t lampje brand.