Alles over de Aprilia RSV Mille, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
atmoz zijn buik zit vol over aprilia... :r

een heel blij dat hij zijn handen niet gewaagd heeft aan een nieuwe sxv een tijd geleden...

wat een belachelijk lage herverkoopwaarde heeft zo'n ding tegenwoordig
je geraakt 'r nog niet meer vanaf aan een eerlijke prijs :X

opkopers willen 'm niet eens hebben al moge ze een bod doen , zegt al genoeg |(

goh ik ga blij zijn dat ik een duc heb binnekort... dan ruil ik met plezier die hogere onderhoudskosten in voor wat meer inruilwaarde ooit.
heee jankert

van zo'n 1098 rij je in de eerste jaar er ook 3000 pleuro vanaf , en als je die in wil ruilen naar 7 jaar moet je er ook een worst aan vast knuppen anders wil de hond er nog niet eens mee spelen ...
 
atmoz zijn buik zit vol over aprilia... :r

een heel blij dat hij zijn handen niet gewaagd heeft aan een nieuwe sxv een tijd geleden...

wat een belachelijk lage herverkoopwaarde heeft zo'n ding tegenwoordig
je geraakt 'r nog niet meer vanaf aan een eerlijke prijs :X

opkopers willen 'm niet eens hebben al moge ze een bod doen , zegt al genoeg |(

goh ik ga blij zijn dat ik een duc heb binnekort... dan ruil ik met plezier die hogere onderhoudskosten in voor wat meer inruilwaarde ooit.
Motor maatje van me heeft een vrij nieuwe 749S.............. wat een drama _O-

Olie lekage ,koppeling die niet werkt enz enz
leuk als je dan ook nog in Frankrijk zit })
 
Laatst bewerkt:
Motor maatje van me heeft een vrij nieuwe 749S.............. wat een drama _O-

Olie lekage ,koppeling die niet werkt enz enz
leuk als je dan ook nog in Frankrijk zit })

problemen heb he vrijwel op iedere fiets en als je 't over de koppeling hebt ben je bij aprilia aan't juiste adres(niet dat ik 'r ooit wat mee had, ook niet bij de vorige mille)

maar ze zijn gewoon geen drol waard 2dehands precies, voor zo'n kutjap krijg je nog meer B|
 
atmoz zijn buik zit vol over aprilia... :r

een heel blij dat hij zijn handen niet gewaagd heeft aan een nieuwe sxv een tijd geleden...

wat een belachelijk lage herverkoopwaarde heeft zo'n ding tegenwoordig
je geraakt 'r nog niet meer vanaf aan een eerlijke prijs :X

opkopers willen 'm niet eens hebben al moge ze een bod doen , zegt al genoeg |(

goh ik ga blij zijn dat ik een duc heb binnekort... dan ruil ik met plezier die hogere onderhoudskosten in voor wat meer inruilwaarde ooit.

succes met stukgaattie. ;)
 
succes met stukgaattie. ;)


wil ik nog zien...

om ff te vergelijken, mijn 99 mille verkocht ik voor 4650€ met 20d km op de klok,2 jaar terug(nieuwwaarde ca 13000€)

mijn 2001 rs250 verkocht ik voor 4800€ , 3 jaar terug (nieuwwaarde ca 7500€)

en nu zou ik nog moeten gaan laten afdingen op een meeneemprijsje van 5999€
en dan spreken we over een nieuwprijs van ca 16000€ B|
kan je 'm even goed uit mekaar draaien en alles los verkopen :r

leg dat maar 's uit die restwaarde van zo'n aprilia de dag van vandaag.

ik zal echt blij zijn als ie de deur uit gaat, al reed ie prefect en heeft hij nooit geen krimp gegeven, net als de andere aprilia's die ik gehad heb.

niks mis mee maar dat je er geen zak voor terugkrijgt... dat steekt me erg tegen.

en als jullie je aangevallen voelen omdat ik aprilia afzeik , mooi dan want ik ben 'r klaar mee *D
 
problemen heb he vrijwel op iedere fiets en als je 't over de koppeling hebt ben je bij aprilia aan't juiste adres(niet dat ik 'r ooit wat mee had, ook niet bij de vorige mille)

maar ze zijn gewoon geen drol waard 2dehands precies, voor zo'n kutjap krijg je nog meer B|

Hou toch op man, de lijst problemen van de 1098 zijn nog langer dan de gemiddelde boodschappenlijst van een gezin per week _O- en dat voor 20.000 euro _O- en daarbij heb je ook nog een fiets waardoor het frame gelast is door kleuters :X jezus, ziet er niet uit.

En dat een RSV geen drol meer waard is klopt wel aardig, maar dat is niet de alleen de Mille, heel de de motormarkt ligt op z'n kont. Maar voor accesoires heb je nooit veel terug gekregen :N

En zeg nou zelf, denk je dat de waarde stijgt door een goudgeverfde tankdop? :+
 
wil ik nog zien...

om ff te vergelijken, mijn 99 mille verkocht ik voor 4650€ met 20d km op de klok,2 jaar terug(nieuwwaarde ca 13000€)

mijn 2001 rs250 verkocht ik voor 4800€ , 3 jaar terug (nieuwwaarde ca 7500€)

en nu zou ik nog moeten gaan laten afdingen op een meeneemprijsje van 5999€
en dan spreken we over een nieuwprijs van ca 16000€ B|
kan je 'm even goed uit mekaar draaien en alles los verkopen :r

leg dat maar 's uit die restwaarde van zo'n aprilia de dag van vandaag.

ik zal echt blij zijn als ie de deur uit gaat, al reed ie prefect en heeft hij nooit geen krimp gegeven, net als de andere aprilia's die ik gehad heb.

niks mis mee maar dat je er geen zak voor terugkrijgt... dat steekt me erg tegen.

en als jullie je aangevallen voelen omdat ik aprilia afzeik , mooi dan want ik ben 'r klaar mee *D
:W _O- :W
Misschien had je toch beter in de vaart kunnen flikkeren een anderhalf jaartje terug ... had je nu niet zo'n zuur gevoel gehad .
 
Hou toch op man, de lijst problemen van de 1098 zijn nog langer dan de gemiddelde boodschappenlijst van een gezin per week _O- en dat voor 20.000 euro _O- en daarbij heb je ook nog een fiets waardoor het frame gelast is door kleuters :X jezus, ziet er niet uit.

En dat een RSV geen drol meer waard is klopt wel aardig, maar dat is niet de alleen de Mille, heel de de motormarkt ligt op z'n kont. Maar voor accesoires heb je nooit veel terug gekregen :N

En zeg nou zelf, denk je dat de waarde stijgt door een goudgeverfde tankdop? :+

een zelfgefabriceerde kachelpijp zal ook niet meer opbrengen ;)

tot nu toe heb ik nog maar 2 dingen bij bijna alle exemplaren gezien die fout gingen en over een uitlaat moet je niet kankeren want da's aftermarket ;)
en alles wordt wel mooi opgelost door duc, kan je van aprilia niet zeggen(reden waarom ik ook al niet gewacht heb op de komst van de v4)

ps 't was 21200€ ;)
 
een zelfgefabriceerde kachelpijp zal ook niet meer opbrengen ;)

tot nu toe heb ik nog maar 2 dingen bij bijna alle exemplaren gezien die fout gingen en over een uitlaat moet je niet kankeren want da's aftermarket ;)
en alles wordt wel mooi opgelost door duc, kan je van aprilia niet zeggen(reden waarom ik ook al niet gewacht heb op de komst van de v4)

ps 't was 21200€ ;)

Maar ik zeur ook niet dat ik er geen drol voor kan vangen ;)

2 dingen :o dan heb je toch echt het 1 en ander gemist o.a. in het 1098 topic....
 
neemt niet weg dat ik die 1098 S Tricolore echt een mooie brommer vind ...
 
Maar ik zeur ook niet dat ik er geen drol voor kan vangen ;)

2 dingen :o dan heb je toch echt het 1 en ander gemist o.a. in het 1098 topic....

onderdelen van 't kuipwerk tel ik niet mee hoor, en heb heel goed opgelet ;)

tras gooi 's een pilletje... die shoarma van vannacht heeft ook al niet geholpen...

't was 21199 btw... 1000€ korting op de termi 70mm en afleverbeurt en evt vervangmotor bij garantieproblemen gratis...

bij aprilia kost 't dan wel wat minder maar je blijft gewoon in de kou staan als je problemen hebt...

destijds bij een gescheurd uitlaatsysteem van mijn rs250 kon ik zelf een nieuw ophoesten na 4 maand 'garantie' , gekgedraaid schakelpookje wilden ze ook al niet vergoeden :r

mooie garantie heb je dan :W
 
atmoz zijn buik zit vol over aprilia... :r

een heel blij dat hij zijn handen niet gewaagd heeft aan een nieuwe sxv een tijd geleden...

wat een belachelijk lage herverkoopwaarde heeft zo'n ding tegenwoordig
je geraakt 'r nog niet meer vanaf aan een eerlijke prijs :X

opkopers willen 'm niet eens hebben al moge ze een bod doen , zegt al genoeg |(

goh ik ga blij zijn dat ik een duc heb binnekort... dan ruil ik met plezier die hogere onderhoudskosten in voor wat meer inruilwaarde ooit.
Ook wij hebben nog een duc staan van het zelfde laken een pak raak je aan de straat stenen niet kwijt voor een normale prijs, kijk maar eens bij de dealers wat een occasie moet kosten trek daar de winst van de dealer af en je hebt jouw prijs, dus maak je geen illussie even goed veel plezier met de duc
 
onderdelen van 't kuipwerk tel ik niet mee hoor, en heb heel goed opgelet ;)

tras gooi 's een pilletje... die shoarma van vannacht heeft ook al niet geholpen...

't was 21199 btw... 1000€ korting op de termi 70mm en afleverbeurt en evt vervangmotor bij garantieproblemen gratis...

bij aprilia kost 't dan wel wat minder maar je blijft gewoon in de kou staan als je problemen hebt...

destijds bij een gescheurd uitlaatsysteem van mijn rs250 kon ik zelf een nieuw ophoesten na 4 maand 'garantie' , gekgedraaid schakelpookje wilden ze ook al niet vergoeden :r

mooie garantie heb je dan :W
hiero vangen ... wat je zeg klopt allemaal ...

maar ik heb mijn brommertje bij Leo Teunissen in onderhoud (nee heb geen aandelen )
maar die heeft voor mij (en vast nog wel meerdere alles netjes opgelost ..) heb nog nooit op een onderdeel langer hoeven wachten dan een week .
 
Dus de dealer is ook bepaalend hoe snel de afwikkeling is , in bv een garantie geval .
 
hiero vangen ... wat je zeg klopt allemaal ...

maar ik heb mijn brommertje bij Leo Teunissen in onderhoud (nee heb geen aandelen )
maar die heeft voor mij (en vast nog wel meerdere alles netjes opgelost ..) heb nog nooit op een onderdeel langer hoeven wachten dan een week .

had ik dus ook altijd bij mijn dealer... maar eerlijk toegeven is aprila echt de slechtste service naar de klant toe , 4 jaar garantie geven is makkelijk als je alleen de nieuwste modellen probleemloos kan laten lopen en de rest van de kopers in de kou laat staan...

op onderdelen heb ik ook niet moeten wachten nooit (omdat mijn dealer gewoon ipv bij rad naar andere middelen uitweek)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan