Alles over de Aprilia RSV Mille, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
had ik dus ook altijd bij mijn dealer... maar eerlijk toegeven is aprila echt de slechtste service naar de klant toe , 4 jaar garantie geven is makkelijk als je alleen de nieuwste modellen probleemloos kan laten lopen en de rest van de kopers in de kou laat staan...

op onderdelen heb ik ook niet moeten wachten nooit (omdat mijn dealer gewoon ipv bij rad naar andere middelen uitweek)
klopt .. helemaal .. niks aan gelogen
 
onderdelen van 't kuipwerk tel ik niet mee hoor, en heb heel goed opgelet ;)

Oh jij rekent zo, je maakt het voor jezelf mooier dan het is O-)

Enne, bij verkoop moet je een beetje geduld hebben, als jij iets verkoopt moet het ook binnen een week verkocht zijn |(
 
eeeh verkeerde pilleke geslikt ... B|

cbr125? })

bart kgooi 'm toch ook naar een meeneemprijsje he :) , blijbaar is dat nog teveel of wil die eikel die kwam kijken er alleen van profiteren dat ik'm dit weekend weg wil, dan gun ik 'm nog liever aan die gast die mailde en zei dat hij niet meer te besteden had aan een motorfiets en toch wou proberen...

btw, over die loszittende kapjes en zo, als je daar al een probleem van maakt zou ik terug naar een hondadealer stappen bij een volgende aankoop :W
daar gaat niks mis mee maar dan heb je ook een hok })
 
Oh jij rekent zo, je maakt het voor jezelf mooier dan het is O-)

Enne, bij verkoop moet je een beetje geduld hebben, als jij iets verkoopt moet het ook binnen een week verkocht zijn |(

:^

Iedereen doet er weken over en krijgt een enigzins nette prijs. Jij schrikt kopers alleen maar af met je verkoopwoede. Ik krijg er in elk geval een rare smaak van in mn mond als iemand ZOOO graag van zn motor af wil. (wat is er mis mee.. etc.)

Succes met de verkoop. Het lukt vast wel.

En wat Hagasan zegt. De hele motormarkt ligt op zn gat, je zult bij elk merk dit probleem tegenkomen.
Volgens mij zijn er simpelweg veeeel te veeel jonge gebruikte motorfietsen. (tot 10 jaar oud) Wat je vroeger is geleerd bij economie, de verhouding tussen vraag en aanbod... etc etc etc.
 
cbr125? })

bart kgooi 'm toch ook naar een meeneemprijsje he :) , blijbaar is dat nog teveel of wil die eikel die kwam kijken er alleen van profiteren dat ik'm dit weekend weg wil, dan gun ik 'm nog liever aan die gast die mailde en zei dat hij niet meer te besteden had aan een motorfiets en toch wou proberen...

btw, over die loszittende kapjes en zo, als je daar al een probleem van maakt zou ik terug naar een hondadealer stappen bij een volgende aankoop :W
daar gaat niks mis mee maar dan heb je ook een hok })
zat meer aan deze te denken


2006-Honda-RebelA.jpg
 
biedebla bla bla bla bla .....

Wat je vroeger is geleerd bij economie, de verhouding tussen vraag en aanbod... etc etc etc.
ik koop wat ik mooi vind (en kan betalen ) ik denk er niet aan aan wat ik terug kan beuren ...jah later als ik groot ben ... :+
 
zat meer aan deze te denken


[afbeelding]

dat meen je niet _O- :+

alhoewel met die bierbuik van je zou ik ook beginne denken aan een sjoppert ;)

taktus.. ik wil 'm weg omdat volgende week de laatste 1098S voor belgie(volgende komen pas in oktober en dan is't seizoen bijna voorbij) binnekwam bij de dealer waar ik een bestelling op heb... waarom zou je weken moeten wachten, heb nu toch ook geiintresseerden... alleen willen ze teveel van de prijs afdoen.
simpel, ik zei 't al eerder , mijn appie's hebbe nooit een kik verkeerd gegeven , hopelijk ga ik met de ducati evenveel plezier hebbe

't zit gewoon zo, als zelfs een motor-opkoper er niet eens een bod op wil doen en geen aprilia meer wil, dan ga je jezelf toch vragen stellen...
 
btw, over die loszittende kapjes en zo, als je daar al een probleem van maakt zou ik terug naar een hondadealer stappen bij een volgende aankoop :W
daar gaat niks mis mee maar dan heb je ook een hok })

Dat is nog wel het minste :X moet je zien wat die Zoep allemaal al heeft gehad....
 
Dat is nog wel het minste :X moet je zien wat die Zoep allemaal al heeft gehad....

tjah... mijn baas had ooit een mercedes S en die viel na een half jaar bijna uit mekaar...

wanneer je meerdere exemplaren tegenkomt met 't zelfde probleem en steeds terugkerende problemen tegenkomt , dan mag je van een probleem spreken denk ik...

termi heeft zo'n probleem met hun dempers... maar komt dan ook door die db killers... laat je ze 'r toch gewoon uit, kan ook niet goed zijn(herinner me nog de brommertijd waar je ook met een probleem zat als je een plaatje in je opgevoerde brommer uitlaat stak)

over die duc moet je 't ook niet steeds hebben , dat zal ik zelf wel ervaren hoe dat 'r ermee gaat gaan...
 
Lol,
je ziet dat het vrijdag is, zo een slingeren van argumenten.

Wat betreft die verkoop.
't is heel simpel en al gezegd,

Momenteel staan er gewoon heel veel fietsen te koop, dus keuze genoeg.
Je zal je 5999 euro wel krijgen, maar je moet geduld hebben. Wil je er snel vanaf dan moet je duidelijk onder de gemiddelde vraagprijs gaan. Wat betreft de extra's die je bike zo mooi maken, wel die maken de koper niet uit. Hij wil vooral zeker zijn dat de motor inorde is en goed rijdt, zitten er extra's op goed, zitten ze er niet op geen probleem want wss zou hij anders zelf wel zaken gekocht hebben naar zijn idee, niet het jouwe.



Dan kwaaltjes, Elke fiets heeft zijn problemen, zelfs Honda in de tijd met hun spanningsregelaar. Italiaanse fietsen wordt wel eens mee gelachen voornamelijk stukgatie's maar deze zijn net zo betrouwbaar als een jap ondertussen.
Feit is als je zekerheid wil koop u dan een bmw toerbuffel kan je makkelijk 200000km mee maken zonder problemen en nadien nog verkopen.
 
Lol,
je ziet dat het vrijdag is, zo een slingeren van argumenten.

Wat betreft die verkoop.
't is heel simpel en al gezegd,

Momenteel staan er gewoon heel veel fietsen te koop, dus keuze genoeg.
Je zal je 5999 euro wel krijgen, maar je moet geduld hebben. Wil je er snel vanaf dan moet je duidelijk onder de gemiddelde vraagprijs gaan. Wat betreft de extra's die je bike zo mooi maken, wel die maken de koper niet uit. Hij wil vooral zeker zijn dat de motor inorde is en goed rijdt, zitten er extra's op goed, zitten ze er niet op geen probleem want wss zou hij anders zelf wel zaken gekocht hebben naar zijn idee, niet het jouwe.

die gast die kwam kijken weet echt wel dat hij 100% in orde is maar hij kwam vandaag ff met een belachelijk tegenbod, that's it...
een ander die motoren opkoopt en verkoopt kwam met 't zelfde bod gisteren en een hoop gezeur dat je der niet meer voor krijgt..die kan dus opzouten
nu inneens zou je voor accesoires 0.0 meer krijgen dan voor een originele.. raar he dat dat telkens gebeurt als jij iemand wat probeert te verkopen maar dat niet lukt wanneer jij wat wil kopen...

feit is voor een ap krijg je geen zak terug, heb 't nu al genoeg gezien
 
Lol,




Dan kwaaltjes, Elke fiets heeft zijn problemen, zelfs Honda in de tijd met hun spanningsregelaar. Italiaanse fietsen wordt wel eens mee gelachen voornamelijk stukgatie's maar deze zijn net zo betrouwbaar als een jap ondertussen.
.

daarom dat ducati zijn onderhoudsintervallen ook gehalveerd heeft van 20 naar 40d km voor een grote beurt voor de 4 kleppers... zegt wel wat he denk ik...

heb nog nooit een italiaan gezien met gevaarlijke problemen als een gescheurd frame of zo, die jappen daarintegen.. verschillen niet veel van zo'n chinese auto _O-
 
Nou, inruil van een Aprilia is momenteel niet veel soeps.

Ik heb vandaag een rondrit langs de dealers gemaakt, gewoon ter informatie/dagopvulling. Ik heb proef gereden op een Ducati 749S (bij Kalsbeek in Zwolle) en een Yamaha R6 2007 (bij Motoport Hengelo OV).

Inruilwaarde van mijn fantastische pornofiets bedroeg ± € 6250,- a € 6500,-. Alle extra
's worden duidelijk ondergewaardeerd. Hiervoor gaat ie dus echt nooit weg, mijn particuliere prijs ligt straks echt wel beduidend hoger.

Ik vond trouwens de Ducati veels te lief, rijdt net als een viercilinder. Ik ben nog zeer positief over de R6, deze reed echt lekker. Hij stuurt met speels gemak, het eindschot is ook ruim voldoende :). Beide hebben trouwens kloteremmen ivm de Mille.

Maar al met al was ik op de terugweg beide motoren alweer vergeten. Er gaat eigenlijk niets boven een Mille.
 
die gast die kwam kijken weet echt wel dat hij 100% in orde is maar hij kwam vandaag ff met een belachelijk tegenbod, that's it...
een ander die motoren opkoopt en verkoopt kwam met 't zelfde bod gisteren en een hoop gezeur dat je der niet meer voor krijgt..die kan dus opzouten
nu inneens zou je voor accesoires 0.0 meer krijgen dan voor een originele.. raar he dat dat telkens gebeurt als jij iemand wat probeert te verkopen maar dat niet lukt wanneer jij wat wil kopen...

feit is voor een ap krijg je geen zak terug, heb 't nu al genoeg gezien


Ik snap wel wat je wil zeggen maar ja wat doe je er aan ?

Kan je al je leuke extra's niet apart verkopen en de motor origineel zetten, of er toch nog circuit moto van maken en desnoods enkele maanden droog brood eten ?
 
had ik dus ook altijd bij mijn dealer... maar eerlijk toegeven is aprila echt de slechtste service naar de klant toe , 4 jaar garantie geven is makkelijk als je alleen de nieuwste modellen probleemloos kan laten lopen en de rest van de kopers in de kou laat staan...

op onderdelen heb ik ook niet moeten wachten nooit (omdat mijn dealer gewoon ipv bij rad naar andere middelen uitweek)

Als eerste even zeggen dat die Duc echt verschrikkelijk gaaf is. Dus wat dat betreft goeie keuze.
Over garantie gevalletjes bij Aprilia heb ik ook nog wel wat.
Na 1,5 jaar van de voorvelg wat lak af bij de balanceer loodjes. Binnen 1 week een nieuwe velg. Echter toen was het nog Aprilia Nl in Breda.
0,5 jaar later toen Moto-Tricolore het had overgenomen, hetzelfde bij de achtervelg. Wat denk je. Gewoon afgescheept met een lul verhaal, en dat het mijn schuld is door gebruik van de motor blablabla.

Moto-Tricolore denkt maar aan 1 ding en dat is zakken vullen. Die leveren pas slechte service naar de klant toe. Dus de volgende weet ik ook echt nog niet. '(
En mensen blij maken met een Aprilia dag. Heb nog nooit een uitnodiging gezien van ze. Koop je een nieuwe motor voor.
 
dat meen je niet _O- :+

alhoewel met die bierbuik van je zou ik ook beginne denken aan een sjoppert ;)

.
_O- _O- _O- hoor hem nou :+ aangeklede TL-buis ... als jij onder de douche staat moet je blijven springen anders wordt je niet een nat .... :+
enne ik heb nog nooit van mijn leven bier gedronken O-)
 
Maar al met al was ik op de terugweg beide motoren alweer vergeten. Er gaat eigenlijk niets boven een Mille.

Had 2 maanden geleden toen mijn dynamo kapot was een 2007 R1 een weekend meegekregen. Leuke stuurmotor en op de snelweg gigantisch snel. Echter je hebt er op de weg geen reet aan. Tot de 7000 toeren gewoon slap. En pas als je al veels te hard rijdt wordt het leuk. '(

Was dus ook weer blij toen de Mille weer terug was. ;)
 
wat mankeert er aan de vering Erik hij is vorig jar afgesteld bij een Italiaanfreak in Waldbrül duitsland
Is idd een beetje ver -O-
Maar er valt hier in de buurt vast wel een adresje te vinden, hoop ik _O-
Thnx voor de info ;)
Weet iemand hier toevallig een goed adres voor het afstellen van de vering, in de buurt van Den Haag :?
 
had ik dus ook altijd bij mijn dealer... maar eerlijk toegeven is aprila echt de slechtste service naar de klant toe , 4 jaar garantie geven is makkelijk als je alleen de nieuwste modellen probleemloos kan laten lopen en de rest van de kopers in de kou laat staan...

op onderdelen heb ik ook niet moeten wachten nooit (omdat mijn dealer gewoon ipv bij rad naar andere middelen uitweek)

Ik word hier een beetje dood ziek van het is pure bullsjit wat je hier verkondigd.
Als die dealers in BE is wat beter hun best deden had je niet zoveel te zeiken gehad maar het valt wel op dat het een week naar je nieuwe aanschaf besluit is.
De dealers in nederland (waar jullie ook naar toe gaan) doen razend hun best en heb daardoor nog nooit lng hoeven wachten op onderdelen rep altijd keurig opgelost en SNEL.

Jij gaat de stront pot nog leeg likken met die duc van je je komt nog wel over de dijk,
Wacht maar tot je met de club van P de Vries te maken krijgt van ducati
Maar vind wat jij hier nu doet niet gepast of is dat standaard gedrag van belgen :(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan