Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij heeft ie maar 1 keer hier gereden
Vaker. Zal het eens opzoeken hoe vaak precies. Zelf een keer een gedeelde eerste plaats met Boet. Gingen tegelijk over de finish en ze hadden daar geen foto finish. Ik meende dat het in '81 was en 2e in '83...
 
Laatst bewerkt:
Mijn vader is toen bij de race in Silverstone geweest. Moet er een prachtige ervaring geweest zijn.

*O*

Ik ook, net als in '80 op de TT en in '77 met Hartog op het TT circuit.. In de jaren 75 t/m 80 vrijwel alle GP's meegemaakt in Europa vanaf het rennerskwartier.. Geweldige tijd al was ik er ook wel eens klaar mee...
 
Laatst bewerkt:
in 1987 was ik ook bij de overwinning van Streuer/Schnieders, normaal gesproken gingen we weg na de 500 omdat de zijspannen ons maar weinig interesseerden maar iets in ons zei dat we nog maar beter even kunnen blijven. Ik was tegenstander temeer omdat ik met mijn nieuwe motor (GPz 750) die ik een paar dagen ervoor net had gekregen weer de weg op wilde. Een geweldige sfeer en een dolenthousiast publiek maar toch zijn de zijspannen nooit mijn ding geworden.

In '89 was ik er bij de overwinning van Hans Spaan niet bij.

Ik had trouwens ook nooit wat met de 50/80 en 125cc temeer omdat we zelf die motorfietsen niet hadden. Het waren voor mij teveel brommers met alle respect voor de coureurs die erop reden..
 
Laatst bewerkt:
Vaker. Zal het eens opzoeken hoe vaak precies. Zelf een keer een gedeelde eerste plaats met Boet. Gingen tegelijk over de finish en ze hadden daar geen foto finish. Ik meende dat het in '81 was en 2e in '83...
T kan, laat me maar eens weten als je dat wil doen
 
Ik denk dat ik ook zo maar eens weer een keer die kant op ga... Al een tijdje niet meer geweest.
 
vandaag niet motorrijden maar de strongmanrun in nijverdal lopen, ook mooi weer gewenst :-)
wel dinsdag met de motor op vakantie naar Rugen, hitlers hotel bekijken...
 
Laatst bewerkt:
Leuk je weer effe gesproken te hebben Wil..

Jan, Jeffrey en Gerbert ook natuurlijk!

;)
Was gezellig... :]

Na Embüren de A31 opgegaan en ff kort de 888 geprobeerd...toen naar de felsenmuhle om daar na naar huis te gaan voor de nodig klussen....die zijn afgehandeld.. ;)

De 888 in de garage geduwd, laken erover en rust.... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan