Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh zo kiek an, mooi had dan ?

Lekker Toertochtje gereden van MCH :D

Prachtig! :)

Roy kreeg een maand of 2/3 terug bij 260 de krukas van zijn MV door het carter. Inmiddels heeft hij deze aangeschaft, 182 pk ofzo (wat moei dr toch met 8)7).
Maar mooi ding 8-)

Agusta.jpg
 
Mooi rood (en wit) is niet lelijk....

En na een paar weken weer terug van 25+ temperaturen in Portugal, hier nu nagenieten van 20+ temperaturen..._O-
 
Inderdaad.....keuze genoeg!
 

Bijlagen

  • 55269AB2-0BE8-4647-B832-97816203D78C.jpeg
    55269AB2-0BE8-4647-B832-97816203D78C.jpeg
    368,6 KB · Weergaven: 10
Errug rustig sinds het nieuwe forum :z
Waar was jij al die tijd eigenlijk :?
Poeh das een goeie vraag.
Motor-forum helemaal vergeten en in die drie jaar dat ik de Suzuki had... met geen enkele toerrit meegedaan ;)
Daar wil ik heel graag verandering in brengen, wanneer ik mijn nieuwe motorfiets heb.
 
Wat moet ik me voorstellen bij de Ostmühle in Gildehaus? Ik snap dat het een molen is, maar zit daar een keet bij ofzo? Zo ja, vanaf hoe laat begint het daar 's ochtends een beetje te lopen?

Ik wil komende zondag namelijk even met een kameraad op de Vmax langskomen en daarna naar Louis.

Gr. Rinco
 
Wat moet ik me voorstellen bij de Ostmühle in Gildehaus? Ik snap dat het een molen is, maar zit daar een keet bij ofzo? Zo ja, vanaf hoe laat begint het daar 's ochtends een beetje te lopen?

Ik wil komende zondag namelijk even met een kameraad op de Vmax langskomen en daarna naar Louis.

Gr. Rinco

Zit een uitspanning bij (die trouwens de afgelopen 2 weken dicht was wegens vakantie) waar je koffie/broodje kunt halen.
Begint ongeveer rond 9 uur, maar meestal druk vanaf half 11 bij goed weer. Tegen 1 uur zijn de meesten wel vertrokken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan