Als nieuweling even een paar vragen

naked henkie

Rookie
31 mei 2005
9
0
Hallo,

Ik ben ook in het bezit van een Z1000 en had hier een paar vragen over, aangezien jullie de deskundigen zijn. Ik heb een achterlicht besteld met geintegreerde knipperlichten. Is het moeilijk om de bestaande "taartschep" en het achterlicht eraf/eruit te halen?

Ik gebruikte voor mijn vorige motor het schoonmaakmiddel S100. Is dit schadelijk voor de aluminium velgen? Dacht zoiets te lezen op de fles.

Heb het meeste wel gelezen. Ben nu place 5 aan het doorspitten. Ik hoor het wel.
 
Hallo,

Ik ben ook in het bezit van een Z1000 en had hier een paar vragen over, aangezien jullie de deskundigen zijn. Ik heb een achterlicht besteld met geintegreerde knipperlichten. Is het moeilijk om de bestaande "taartschep" en het achterlicht eraf/eruit te halen?

Ik gebruikte voor mijn vorige motor het schoonmaakmiddel S100. Is dit schadelijk voor de aluminium velgen? Dacht zoiets te lezen op de fles.

Heb het meeste wel gelezen. Ben nu place 5 aan het doorspitten. Ik hoor het wel.
Als eerste gefiliciteerd met je fantastische aankoop :}
Nee.
S100 is volgens mij het merk dus geen idee wat voor schoonmaak middel het is.
Maar als het gewoon spul is om je motor te wassen kan het geen kwaad, ik gebruik trouwens gewoon WD40 voor mij velgen.
 
Hallo,

Ik ben ook in het bezit van een Z1000 en had hier een paar vragen over, aangezien jullie de deskundigen zijn. Ik heb een achterlicht besteld met geintegreerde knipperlichten. Is het moeilijk om de bestaande "taartschep" en het achterlicht eraf/eruit te halen?

Ik gebruikte voor mijn vorige motor het schoonmaakmiddel S100. Is dit schadelijk voor de aluminium velgen? Dacht zoiets te lezen op de fles.

Heb het meeste wel gelezen. Ben nu place 5 aan het doorspitten. Ik hoor het wel.

dan heb je nog een paar topics te gaan.
maar als je bij 1 begonnen ben. :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan