AMB transponders

Mosselman

MF veteraan
5 apr 2002
4.254
0
Noord-Holland
info over transponder
--------------------------------------------------------------------------------



De Jeugd- en Junior rijders gaan ter optimalisatie van de tijdwaarneming vanaf het seizoen 2005 ook met transponders rijden. Een transponder behoort dus vanaf 2005 tot de persoonlijke uitrusting van elke rijder. Dit betekent concreet dat elke startbewijshouder in het bezit moet zijn van een eigen, persoonlijke transponder voordat er aan de eerste wedstrijd in 2005 deelgenomen kan worden. Net als in het ONK en bij de nationalen, wordt de AMB-transponder type MX ook bij de jeugd- en regiomotocross gebruikt. Dat betekent dat wanneer je ooit overstapt naar de nationalen of het ONK, je de eigen transponder kunt blijven gebruiken.

Je kunt nu via de KNMV een transponder aanschaffen. De aanschafprijs voor een persoonlijke transponder bedraagt € 175, 00 inclusief BTW, batterij, transponderhouder, 12V en 220V oplader, Nederlandse gebruiksaanwijzing en ten minste 3 jaar garantie op het technische gedeelte van de transponder. De transponder werkt middels een (oplaadbare) batterij. Uitgebreide informatie over de AMB transponder vindt je op www.amb.nl.

De factuur wordt tegelijkertijd verstuurd met je licentie-factuur voor 2005. De transponders worden in 2005 bij de eerste wedstrijd uitgeleverd. Het is natuurlijk ook mogelijk dat je jouw transponder voortijdig afhaalt bij de KNMV te Arnhem. Er komt later meer informatie over wanneer ze ter beschikking komen. Indien je niet tijdig in het bezit bent van een transponder, kan er niet worden deelgenomen in 2005. Zorg er dus voor dat je de zaken op tijd en goed hebt geregeld!

Ben je reeds in het bezit van een transponder dan verzoeken wij je vriendelijk om de gegevens (merk, type en nummer) te vermelden op je licentieaanvraagformulier voor 2005 of het via e-mail of fax aan ons kenbaar te maken. Het gebruik van dezelfde transponder door meerdere rijders is niet toegestaan omdat alle persoonlijke gegevens van een startbewijshouder gekoppeld zijn aan het unieke nummer van de transponder.

Heb je hier nog vragen over mail ze naar sport@knmv.nl, fax ze naar 026-3528522 of bel naar 026-3528533.

lees ik nou dat ik voor de CUP die dingen kan kopen voor 175 euro :?
 
het is inderdaad alleen voor de crossers ....


reden: zij moeten verplicht een transponder aanschaffen .. terwijl wij ze kunnen huren

:r
 
Heel fijn dat je met ons meedenkt alvast bedankt.
Maar werkt die mx die dacht ik zo te lezen alleen voor de cross is het zelfde als de tranX 260.
Ik weet niet hoe het zit met de ontvanger die ze op het circuit hebben want daar werken ze alleen met die tranX 260?
[spammode]

Hi,

ik werk bij AMB, bijgevoegd vinden jullie meer info over de AMB MX transponder.

http://www.amb-it.com/asp/productX.asp?id=1755&details=true

Gr.

KimZ

[/spammode]
 
AMB MX en TranX260 doorelkaar heen gebruiken is niet mogelijk. De twee transponders hebben geheel andere eigenschappen, waardoor raceresultaten niet meer betrouwbaar kunnen zijn.

Ik weet wel dat de KNMV decoder beide transponders kan detecteren....
 
als je minimaal 30 transponders bij mij bestelt kan ik je een speciale prijs geven. misschien kun je wat collega's hiervoor interesseren??

korting voor kleinere aantallen kan ik helaas niet geven, sorry.
 
als je minimaal 30 transponders bij mij bestelt kan ik je een speciale prijs geven. misschien kun je wat collega's hiervoor interesseren??

korting voor kleinere aantallen kan ik helaas niet geven, sorry.

Stel dat we bij elkaar met 30 zijn, wat kost ie dan per stuk?
 
Terug
Bovenaan Onderaan