Amersfoort Topic deel 55 "De Ren-je-rot Editie"

Waar laten jullie onderhoud doen? Wat zijn goede garages in de buurt?
Ben ook van plan om alles zelf te blijven doen. Alleen banden en lagers zal ik laten doen, maar daar heb ik een adresje voor... wel iets meer dan een uur rijden, familie.
Heb echter veel goede berichten gehoord over Kommer motors Kootwijkerbroek. dat zal mijn eerste keus worden als ik een garage in de buurt nodig heb
 
Amersfoorter sinds feb 2021. Suzuki DR650 en Suzuki RF900R (net verkocht), van plan alles zelf te gaan doen qua onderhoud. TET-oriented, zoek nog rijmaatjes in de regio.
 
Laatst bewerkt:
Amersfoorter sinds feb 2021. Suzuki DR650 en Suzuki RF900R (te koop), van plan alles zelf te gaan doen qua onderhoud. TET-oriented, zoek nog rijmaatjes in de regio.
Ik rij hiermee.
Tenminste als ik weer beetje kan qua gezondheid.
De voorste heb ik nog.
 

Bijlagen

  • IMG_20210321_154435_3.jpg
    IMG_20210321_154435_3.jpg
    423,2 KB · Weergaven: 12
Leuk om dit topic ook weer te zien groeien. Volgens mij is er de 21ste een rit met meet bij de foodcorner (2e steeg ) in Amersfoort. Misschien leuk om daar ff te gaan kijken en elkaar even te spreken
 
Leuk om dit topic ook weer te zien groeien. Volgens mij is er de 21ste een rit met meet bij de foodcorner (2e steeg ) in Amersfoort. Misschien leuk om daar ff te gaan kijken en elkaar even te spreken
Heb je een link met keer info ik vind het wel leuk om daar naar toe te gaan.
 
Ik heb geen allroad. Van je het wel leuk om te gaan maar wil niet perse de ervaring van andere verpesten.
Hoe staan andere daar tegenover?
Eerlijk is eerlijk, is idd wel een allroad meeting maar ik woon zelf ook in Amersfoort en wie weet kunnen we een aanvullende meeting x regelen daar, alle keientrekkers bij elkaar ofzo? Ik hou me iig aanbevolen voor een volgende meeting :)
 
Heb die Allroad meeting even 'tentative' in mijn kalender gezet.
Het is maar een paar km van huis af tenslotte ... 8-)

Mijn motoren zijn overigens, met uitzondering van mijn Pan en mijn Beta, te herkennen aan één of meerdere 'Garfield stickers' ...

20210711_133207.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan