Amsterdam - Geef mij maar MFA 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Watje :P

Ik heb net een wedstrijd gespeeld, daarna doorgereden naar het ex-huis van mijn vriendin om een lood-zware glazen salontafel van 2 hoog naar beneden te tillen en daarna nog eens heerlijk gewokt 8-)
 
En jij, TL1000R overnemen van je collega? Kun je vast een mooie streetfighter van maken. Alle gekheid, druk met werk en weinig kunnen rijden/sleutelen lately?

Nee het is een pracht fiets die TL maar ik hou het bij het racen. Toevallig gistere nog een andere circuitfiets gekocht voor het seizoen 2008. Ik heb 15 sept voor het laatst op Zandvoort gereden het seizoen zit er nu weer op. Is de blade al verkocht of gaan de blade en de ktm samen weg voor de super duke?

grtz Rob
 
Nee het is een pracht fiets die TL maar ik hou het bij het racen. Toevallig gistere nog een andere circuitfiets gekocht voor het seizoen 2008. Ik heb 15 sept voor het laatst op Zandvoort gereden het seizoen zit er nu weer op. Is de blade al verkocht of gaan de blade en de ktm samen weg voor de super duke?

grtz Rob

Vandaag de circuittijden van de A1 GP gezien van MBleekemolen? Leuk om een rondje met de bolidecam mee te maken.
Blade en LC4 staan nog hier, eerst horen hoeveel knikkers eea oplevert.
 
krijg nou tieten! 't topic is al bijna vol,
en wat een timing; deel 14 voor Matthew, Insane & MRND-X?


Maar wie het ook open maakt, wel de huidige text gebruiken hé .... Anders hebben we weer een andere naam. Dus :

Amsterdam - Geef mij maar MFA 13 (maar dan 14 natuurlijk)
 
Heren het was inderdaad een heerlijke rit vandaan. Heb geen spierpijn of wat dan ook, maar dat komt natuurlijk door die heerlijke relaxte houding op mijn choppert. Die zandweg was inderdaad een leuk kadootje van Grandia, Denk dat hij wilde kijken of een KTM misschien toch wel wat voor hem is _O-

Grandia wederom bedankt voor de route :}
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de circuittijden van de A1 GP gezien van MBleekemolen? Leuk om een rondje met de bolidecam mee te maken.
Blade en LC4 staan nog hier, eerst horen hoeveel knikkers eea oplevert.

Ja tuurlijk even kijken wat je er voor krijgt. Ik heb geen A1 gekeken vind het niet zo boeiend. Wel WK superbikes en ONK op Assen gezien. Welke superduke wil je hebben de normale of die R uitvoering? Waarom ga je niet gewoon circuitrijden?

grtz Rob
 
krijg nou tieten! 't topic is al bijna vol,

Maar wie het ook open maakt, wel de huidige text gebruiken hé .... Anders hebben we weer een andere naam. Dus :

Amsterdam - Geef mij maar MFA 13 (maar dan 14 natuurlijk)

en een mooi plaatje, en alle linkjes en zo.. ;)

idd en met die 2 youtube linkjes die in deze opening post staan !

en alle piccies, en alle nicknames met een leuk verhaaltje erbij

Ja enne dan wel boven aan de lijst beginnen *D ;)

Andy je mag het topic openen wat mij betreft. :Y


Duzzz Andy, get 2 work :P
 
Laatst bewerkt:
@ all:

Heel hartelijk dank voor jullie felicitaties :)

Nog net op de valreep om dit topic bijna op slot gaan.

Andy; succes met het deeltje 14 openen! In de loop van de dag zal ik een piccie van Matthew hier plaatsen.

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan