Amsterdam - MFA deel 34: @ home

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O- _O- ik wou het er al bijzetten maar ik dacht: Rox is lekker bezig, ik hou me ff in ;)

@Ron: klinkt echt goed!!! :]

:Y ik is ook erg tevreden met het geluid wat eruit komt. Mijn oren iets minder, had er gister echt last van. Tijd voor goede doppen!
 
Laatst bewerkt:
Gezien de staat van mijn ketting denk ik niet dat ik nog een ritje ga maken tot ik een nieuwe ketting heb. Ik gebruik em alleen nog even voor woon/werk.
 
Dit is het moment dat ik me niet meer veilig voel met die ketting. Wiens motor mag ik lenen? Ik beloof dat ik geen wheelies doe langer dan 100meter.
 
Haha lenen wat denk je dingen worden zelf bereden.

Hoezo niet veilig?

Als ie gespannen blijft en jij gewone toeren wegtrekt en optrekt imho wat rustiger rijd en vet houd is er weinig aan de hand pik.

Nogmaals de vraag is ie alweer los dan?
 
Whoot Whoot

Ben weer @ work laatste dag dan 4 dagen vrij!

............

@ Motormuis was zeker top blij dat jullie het leuk vonden en die drie cilinder problemen lossen we wel op komt goed.

............

Ja hahha heb vandaag ff alle bougies vervangen... maar hij knalt nog steeds als een gek :P dus ik weet niet of t verstandig is om nog snel te rijden :P hahhaha
 
Ja hahha heb vandaag ff alle bougies vervangen... maar hij knalt nog steeds als een gek :P dus ik weet niet of t verstandig is om nog snel te rijden :P hahhaha

Kunnen vanavond wel ffkes luisteren of er uberhaupt verbetering in zit.

Bobinesw bougiekabels en doppen ook gelijk nagekeken plus de aanslutingen?

Route staat paar posts terug. Ken de route deels maar een aantal jaar die wegen niet meer bereden ga dus ook niet voor loeihard vanaaf in verband niet wetende of er flitsers staan +'
 
Kunnen vanavond wel ffkes luisteren of er uberhaupt verbetering in zit.

Bobinesw bougiekabels en doppen ook gelijk nagekeken plus de aanslutingen?

Route staat paar posts terug. Ken de route deels maar een aantal jaar die wegen niet meer bereden ga dus ook niet voor loeihard vanaaf in verband niet wetende of er flitsers staan +'

Jaa is goed.. nee die heb ik niet echt nagekeken....hoelaat rijden dan? om 10 uur?


Ik zei toch dat het je bobine is jongu

hahhaha jaa miss is dat t wel... die bobine zit onder het zadel toch, of niet?
 
Laatst bewerkt:
Rondehoep is pretty nice "circuit" }) its mostly clean but watch out for gravel on the road...

I'm not going for speed tonight.

Driven those roads a couple of years ago but haven't been there for a while so i'm not aware of any cam's or speedtraps on the route.

Coming along tonight?

@ Michel ja word na 22.00 moet tanken voorband oppompen en strepsils halen voor rugzakje
 
I'm not going for speed tonight.

Driven those roads a couple of years ago but haven't been there for a while so i'm not aware of any cam's or speedtraps on the route.

Coming along tonight?

@ Michel ja word na 22.00 moet tanken voorband oppompen en strepsils halen voor rugzakje


is goed man.. ik rijd mee
 
Goeiemorguuh!

iemand goede/slechte ervaring met de michelin pilot road? (achterband)
[afbeelding]

Heb zelf alleen michelin pilot power 2ct gehad maar wil even wat anders proberen. Bandje waar de spijkers nu in zitten laat ik dan repareren met pluutjes en wordt dan een reserve bandje (om op te roken)!
Wat je laat zien is de Pilto Road 2, een HEEL andere band dan de Pilot Road (1) of de Pilot Road 3. Over welke wil je informatie?

EDIT: nevermind, je bent al verder geholpen.......
 
Laatst bewerkt:
Kan hem uitleggen maar weet niet of goed idee moet de urge tegenhouden gaat niet help twisted brains

Nou oke hier gaat ie dan.

Steff over de gixxer of Harley of z1000 in de garagebox en jij erachter met je leren broek op je enkels _O-

Sorry steff sorry gixxer sorry harley sorry Z1000 sorry steff's pa

Soporry andere levedige fantasie forumleden.

In feite is het williams ze schuld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan