Amsterdam - MFA deel 34: @ home

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een reactie dat ze er nog eens 10 weken over gaan doen, jij ook?

btw, ik ben een dagje niet op mf en we hebben gelijk 5 nieuwe pagina's!
Dit is erger dan toen mfh langs kwam :X


nee joh, een standaardbrief met de verklaringen van twee agenten opgestuurd en moet dus de boete gewoon betalen.

Helemaal geen antwoord op de vraag hoe het kan, heb geen ijk rapport / foto niks :N
 
Laatst bewerkt:
nee joh, een standaardbrief met de verklaringen van twee agenten opgestuurd en moet dus de boete gewoon betalen.

Helemaal geen antwoord op de vraag hoe het kan, heb geen ijk rapport / foto niks :N
Dat kan je d8 ik via zo'n wob ding opvragen. Wel bizar dat ik dan nog geen uitspraak heb. Terwijl we bijna dezelfde brief hebben opgestuurd. Ik houd je wel ff op de hoogte want als ie bij mij wel wordt kwijtgescholden dan zou ik als ik jou was ff een nieuw bezwaar op de bus doen.
 
Wat je laat zien is de Pilto Road 2, een HEEL andere band dan de Pilot Road (1) of de Pilot Road 3. Over welke wil je informatie?

EDIT: nevermind, je bent al verder geholpen.......

issue is inmiddels al verholpen. zijn uiteindelijk toch pluutjes geworden.. proppen zijn eruit gehaald, band is licht geschuurd van binnen en pluutjes geplakt. Heb een 100 km gereden ermee en rijdt prima.. nog gecontroleerd of de band lucht verliest maar nopes! zit goed dus :Y

thanks anyway voor je reactie ;)
 
Dat kan je d8 ik via zo'n wob ding opvragen. Wel bizar dat ik dan nog geen uitspraak heb. Terwijl we bijna dezelfde brief hebben opgestuurd. Ik houd je wel ff op de hoogte want als ie bij mij wel wordt kwijtgescholden dan zou ik als ik jou was ff een nieuw bezwaar op de bus doen.


ja toch, was sowieso al van plan. ik wacht ff'tjes..

het is dat ze geen antwoord hebben gegeven op de vragen die ik ze stelde. Ze hebben alleen maar de verklaring gestuurd. Ik wil graag bewijsmateriaal en/of het ijkrapport zien.

ik kan me echt geen moment herinneren dat we zo hard reden op de snelweg.
 
hoe snel hebben jullie gereden?
vind t vreemd als duflul een boete voor snelheidsoverschrijding krijgt.. die is meestal niet vooruit te branden. no offence lieve duf :P want je blijft wel een baas met jouw baard :D
 
Selim en Daan,

Hoe, Wat, Waar, Wanneer, Waarmee.

Been there, done that. :P

en tegen je mamma zeggen dat je als een zoutzak rijdt.. die gelooft dat ook nietmeer denk ik.

ait.. guus gelukje in tha houseee met het eijkrapport van 2maanden te oud.
 
hoe snel hebben jullie gereden?
vind t vreemd als duflul een boete voor snelheidsoverschrijding krijgt.. die is meestal niet vooruit te branden. no offence lieve duf :P want je blijft wel een baas met jouw baard :D

viel mee was 35 te hard d8 ik.
Maarre niet voorruit te branden? iets met dijkjes en skaffz die terug zakt :+
 
Selim en Daan,

Hoe, Wat, Waar, Wanneer, Waarmee.

Been there, done that. :P

Was ergens begin dit seizoen, maar het raarre is dat ik een brief heb gehad dat de ovj er nog 10 weken over gaat doen en selim gewoon moet betalen. Terwijl we bijna dezelfde bezwaar brief hebben opgestuurd.
 
Heleen ga je je nog omkleden voor de zitting of stap je gewoon in vol ornaat met je leren pak de zaal in?

kunt u een beetje opschieten, mijn volgende sessie begint zo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan