Ik heb een ZX6R gepast op de moto-rai vorig jaar.. en ik kon er niet op zitten. Mijn knieen hingen buiten de kuip.. Ik ben op de kop af 2 meter, vandaar.. een ZX10R pastte weer wel.. maar die doet waarschijnlijk wel happen naar de baasEen sportievere motor? Kijk eens voor een ZX-6R, de vorige modellen. Wel redelijk veel PK's (111), maar happen over het algemeen niet naar de baas.
[me]chielmi heeft het vermoeden dat iedereen hier z'n eigen motor neer gaat zetten[/me]
[me]chielmi heeft het vermoeden dat iedereen hier z'n eigen motor neer gaat zetten[/me]
Laat ik dat dan ook maar doen.
Een Diversion 600...fijne fiets.
Ik denk dat je eens op motoroccasion.nl moet gaan kijken.
Kijk en vergelijk en lees testen die op internet worden aangeboden.
*grijns* Daar toer ik idd nu op rond.. Rijdt idd prima.. maar hij is ook oud, dus wil er niet te lang op rondrijden
Motoroccasion ken ik idd. Misschien is het idd het beste om wat rond te gaan kijken.. Maar ik was ook voornamelijk benieuwd of die SV nou een vooruitgang is.. Want dat vind ik een mooie motor met een mooi prijskaartje(weet niet van onderhoud, natuurlijk, aangezien hij schijnbaar injectie heeft, is dat waarschijnlijk ook weer duurder in onderhoud, of niet...)
Ik ookProefrit maken en zelf ervaren.
Ik wil dat je Mille Factory koopt
"Maar" 10 pk meer? Ik denk dat je dat wel zult merken hoor. De SV is vooral ook lichter dan een Div en heeft een sportievere zithouding. Mja al met al is dat écht wel een andere motor hoor, maar ga eens proefrijden zou ik zeggen!Nou zit ik alvast wat rond te kijken, want 'shoppen' is natuurlijk al minstens de helft van de fun.. Nou lees ik hier erg goeie berichten over een SV 650 S, maar ik vraag me af of dat nou ECHT een vooruitgang is. Het is maar 10pk meer.
Iemand nog suggesties voor eventueel andere modellen? Of toch de SV..
Ik heb een ZX6R gepast op de moto-rai vorig jaar.. en ik kon er niet op zitten. Mijn knieen hingen buiten de kuip.. Ik ben op de kop af 2 meter, vandaar.. een ZX10R pastte weer wel.. maar die doet waarschijnlijk wel happen naar de baas
Tja... Kan me voorstellen dan je er dán niet oppast. Ik ben 1.90, maar had niet 5 cm langer moeten zijn, anders werd het al lastig met je knieenIk heb een ZX6R gepast op de moto-rai vorig jaar.. en ik kon er niet op zitten. Mijn knieen hingen buiten de kuip.. Ik ben op de kop af 2 meter, vandaar.. een ZX10R pastte weer wel.. maar die doet waarschijnlijk wel happen naar de baas
Een sportievere motor? Kijk eens voor een ZX-6R, de vorige modellen. Wel redelijk veel PK's (111), maar happen over het algemeen niet naar de baas.
[me]chielmi heeft het vermoeden dat iedereen hier z'n eigen motor neer gaat zetten[/me]
SV is pas vanaf 2003 met injectie...Of dit nou beter is of niet..moet ik je het antwoord op schuldig blijven vrees ikDank voor de tips.. die Mille gaat het echt niet worden.. te duur))
Maareeh.. is die SV nou altijd met injectie? of pas vanaf een bepaald jaar.. en is de injectie-versie dan beter dan de carb-versie?
Thundercat lijkt mij een goede opvolger van je Diversion.
Dag oma
Ok ben uiteindelijk maar ff wezen passen.. Die SV die is echt VEEEEEL te klein voor mij. Mijn knieen zitten zo ongeveer tegen mijn oren.. Erg jammer, want ik had me helemaal ingesteld om hem eens lekker te proberen.
Wat me opvalt is, als je naar alternatieven vraagt voor de SV, dat er alleen maar 4cilinders genoemd worden.. De ZX6R, Thundercat, Fazer600.. Zijn er geen andere "kleine" 2 cilinders dan?
Ik zie ook vrij veel TL1000S voor niet al te gek veel geld, vergeleken met andere 1000cc's.. Is er iets mis met die dingen ofzo??