Ach maak je er niet druk om ........er komt echt wel weer iemand met de meest fantastische kutsmoes / verhaal waar je stijl van achterover valt .
Zit er ook met smart op te wachten want ik lach me helemaal stuk altijd van die verhalen , en dan een beetje reageren om het een beetje op te voeren
We gaan het allemaal meemaken , de eerste confrontatie zal zijn na de GP van Valencia waar de eerste rondjes worden gereden op de nieuwe fietsen.
We moeten toch wat doen om de tijd te doden tot de volgende race. Het is wel leuk om wat te filosoferen, ik zie het als onschuldig vermaak, maar sommige mensen met hun diverse gekleurde petjes en brillen hangen er inderdaad zo'n waarde aan.. Het gekibbel kan wel grappig zijn, maar het grootste deel van de tijd is het nogal vermoeiend.Ach maak je er niet druk om ........er komt echt wel weer iemand met de meest fantastische kutsmoes / verhaal waar je stijl van achterover valt .
Zit er ook met smart op te wachten want ik lach me helemaal stuk altijd van die verhalen , en dan een beetje reageren om het een beetje op te voeren
We gaan het allemaal meemaken , de eerste confrontatie zal zijn na de GP van Valencia waar de eerste rondjes worden gereden op de nieuwe fietsen.
goed gereden weer van dovi (jaja ik loop achter )
vrees voor zijn snelheid volgend jaar, maar hoop zo hard dat het hem afgaat op die duc
Als het volgend jaar stukken beter gaat met de Ducati, drie keer raden aan wie de fanboys de credits geven.
[img=150]https/fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/18582_10151278643825769_931067326_n.jpg[/img]
Ja zoals indertijd bij het satelliet team van Honda.Was een goed jaar voor Dovi. Had hem graag op een fabrieks M1 gezien, maar misschien is hij wel beter in een under-dog positie....
In de 250 toch ook, in het laatste Honda team? Ding stuurde wel goed, maar minder vermogen dan de Appie's. Toch?Ja zoals indertijd bij het satelliet team van Honda.
Coole fotoJa zoals indertijd bij het satelliet team van Honda.
Heel erg blij kijken ze niet..
Vind je het gek, Rossi en co kregen die fiets ook niet op het gewenste niveau. Die hebben ondertussen het schip verlaten.Heel erg blij kijken ze niet..
Dovi heb ik de meest onderschatte coureur gevonden sinds ie in 2009 voor Repsol Honda ging rijden. Voor mij 'n Aliën in wording die jongen komt er wel, is nog volop bezig zich te ontwikkelen.
Kijk maar hoe ie op die M1 bij Tech3 heeft gepresteerd!! Prachtig gedaan met die Yammie die toch 'n heel stuk minder is dan zo'n Repsol Honda. Waar ie vorig jaar in de laatste wedstrijd in Valencia mooi Dani z'n 3e plek in de WK stand nog afsnoepte!! Maar ja die spanjolen hebben 'n streep voor bij Repsol en Dorna dat weten we allemaal helaas.
De tijd gaat sneller dan je denkt hoor, het was alweer een jaar eerder.in 2010 bleef het slechts bij één overwinning in natte omstandigheden (Donington Park, crashes voor Lorenzo en Rossi)
Omdat Honda in Simoncelli een rijzende ster zag, was Sic sowieso een fabrieksfiets aangeboden. Met Pedrosa en Stoner in het fabrieksteam werd aan Dovizioso later pas een zitje aangeboden bij Honda (Gresini? LCR?). Het feit dat Honda Simoncelli voorrang gaf, dat kon Dovizioso moeilijk verkroppen. Had dus niks te maken met Pedrosa, ik snap niet zo goed waar je dat vandaan haalt. Lekker makkelijk om het op Repsol, Dorna en het paspoort af te schuiven, terwijl het juist met de Italianen te maken had!
Dovizioso maakte furore in 2008 op de klantenhonda, dat was een indrukwekkend jaar. De overstap naar de fabrieksHonda was dan ook logisch. Echter, in 2009 kon Dovizioso niet de grote stap maken naar overwinningen en ook in 2010 bleef het slechts bij één overwinning in natte omstandigheden (Donington Park, crashes voor Lorenzo en Rossi). In 2011 had Dovizioso niet het tempo van Pedrosa, en niet de publiekstrekkerij van Marco Simoncelli. Zijn constante puntenscoren was veel waard (hij had immers mogen blijven van Honda), maar hij leek niet zoveel progressie meer te maken.
Plus: dit jaar zagen we Stoner veel races winnen en Dani top presteren. Die stap naar "alien" zijn, heeft Dovizioso niet kunnen maken met de fabrieksfiets in twee jaar tijd. En ik denk dat hem dat ook dit jaar niet gelukt zou zijn. Wellicht had hij beter gepresteerd dan Bautista (Showa, lastig), maar Dovi was klaar met Honda. Ik vind Andrea een uitstekende coureur die ik graag zie, maar naar mijn mening heeft hij zijn kans gehad en zijn plafond gevonden. Hij had van mij best Ben z'n M1 mogen innemen (iets wat hij wilde maar sowieso niet gebeurd zou zijn, denk ik), en ik hoop dat de Ducati niet ook zijn eindstation is. Maar of Andrea ook in de MotoGP hetzelfde niveau gehaald zou hebben als Lorenzo, Stoner en Pedrosa? Dat denk ik persoonlijk niet.
Blijkbaar heb je mijn verhaal of niet goed gelezen of begrepen. Anders misschien toch beter opletten en je huiswerk doen. Ga het niet opnieuw uitleggen ben tenslotte geen schoolmeester