Bayliss is back!

Supervet, hier hoopte ik al op! Of er nou bijzondere resultaten uit komen of niet, ik heb niet anders dan respect voor Bayliss & co. Ben benieuwd hoe hij zich herontwikkelt deze races!
 
voorals nog lijkt Assen nog niet zeker maar ik zou het niet erg vinden als hij daar ook zou rijden. en ik denk velen met mij. Dan kon het nog wel eens nog drukker worden dan nu met VDM zijn resultaten.
 
Fantastisch nieuws!! Mooi om zo'n WSBK legende weer in actie te mogen zien. het gaat ongetwijfeld druk worden met de WSBK in Assen.
 
echt geweldig, Troy nog een keer live te zien rijden :} hoewel mijn onverdeelde aandacht die dag naar een andere rijder zal uitgaan :P
 
hoog wishfull thinking gehalte :P Giugliano is er in Aragon en Assen iig nog niet bij begreep ik....

het zou natuurlijk heel mooi zijn. maar hangt van een fiks aantal factoren af. Zijn prestaties zullen er nu toch ook wel toe gaan doen.
 
het zou natuurlijk heel mooi zijn. maar hangt van een fiks aantal factoren af. Zijn prestaties zullen er nu toch ook wel toe gaan doen.
Sowieso voor hemzelf. Marketing technisch doet het meedoen van Bayliss Ducati meer goed dan Giugliano en Davies samen kunnen bereiken in een half seizoen.

Thailand is voor iedereen nieuw, dat zorgt voor een iets evenwichtigere balans. Hopelijk kan Bayliss zich een volledig weekend concentreren en alle tijd optimaal benutten. In Phillip Island werd hij in FP1 gelijk al gehinderd door de techniek waardoor hij maar drie ronden reed. Als hij een set-up kan vinden die redelijk bij zijn stijl past, durf ik op een nieuw circuit best te wedden op een top 6 prestatie van die ouwe rot. :Y
 
Sowieso voor hemzelf. Marketing technisch doet het meedoen van Bayliss Ducati meer goed dan Giugliano en Davies samen kunnen bereiken in een half seizoen.

Thailand is voor iedereen nieuw, dat zorgt voor een iets evenwichtigere balans. Hopelijk kan Bayliss zich een volledig weekend concentreren en alle tijd optimaal benutten. In Phillip Island werd hij in FP1 gelijk al gehinderd door de techniek waardoor hij maar drie ronden reed. Als hij een set-up kan vinden die redelijk bij zijn stijl past, durf ik op een nieuw circuit best te wedden op een top 6 prestatie van die ouwe rot. :Y
The bets are on..







:+
 
Sowieso voor hemzelf. Marketing technisch doet het meedoen van Bayliss Ducati meer goed dan Giugliano en Davies samen kunnen bereiken in een half seizoen.

Thailand is voor iedereen nieuw, dat zorgt voor een iets evenwichtigere balans. Hopelijk kan Bayliss zich een volledig weekend concentreren en alle tijd optimaal benutten. In Phillip Island werd hij in FP1 gelijk al gehinderd door de techniek waardoor hij maar drie ronden reed. Als hij een set-up kan vinden die redelijk bij zijn stijl past, durf ik op een nieuw circuit best te wedden op een top 6 prestatie van die ouwe rot. :Y
ik gun het hem absoluut zolang MVDM maar voor hem eindigd. ;)
 
Als hij een set-up kan vinden die redelijk bij zijn stijl past, durf ik op een nieuw circuit best te wedden op een top 6 prestatie van die ouwe rot. :Y
Die andere oude rot in de MotoGP presteert anders het beste op de goud van oud circuits.
Die zitten al diep in zijn systeem.

Thailand kon wel eens leuk worden voor een andere 'newbe'. *O*

En ja Troy zie ik ook graag . :} :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan