Anti Dorna actie tijdens de TT

Tet

MF veteraan
16 sep 2004
1.726
33
Republiek Amsterdam
In een ander topic werd er al over gedacht, een actie van de bezoekers aan de TT om Dorna duidelijk te maken dat het we het niet zomaar pikken dat we geen motorsport kunnen zien op de Nederlandse tv. Misschien kunnen we daar hier afspraken over maken. Te denken valt bijvoorbeeld aan spandoeken, de baan oprennen of camera's hinderen.
 
Dit soort acties zullen eerder kinderachtig gevonden worden ipv dat dorna denk "he verrek die hollanders hebben gelijk misschien moeten we toch de races fatsoenlijk uitzenden"

als je echt iets wilt doen dan zul je een samen met het bestuur van assen iets af moeten spreken dat je een (voor de bezoekers ook nog leuke) actie kunt houden.

weet ik veel verzin iets.
een solex of minibike race tussen de moto2 en de gp onder het motto
zonders fans gaan ze niet zo hard. (motto's verzinnen is niet mijn sterkste kant)

Maarja dan zul je weer mensen moeten hebben die zoiets kunnen regelen.
 
Dit soort acties zullen eerder kinderachtig gevonden worden ipv dat dorna denk "he verrek die hollanders hebben gelijk misschien moeten we toch de races fatsoenlijk uitzenden"

als je echt iets wilt doen dan zul je een samen met het bestuur van assen iets af moeten spreken dat je een (voor de bezoekers ook nog leuke) actie kunt houden.

weet ik veel verzin iets.
een solex of minibike race tussen de moto2 en de gp onder het motto
zonders fans gaan ze niet zo hard. (motto's verzinnen is niet mijn sterkste kant)

Maarja dan zul je weer mensen moeten hebben die zoiets kunnen regelen.

Solexen huren in Hooghalen en dan de baan op onder het motto: "80e TT, terug naar het begin...geen reclame en geen tv uitzendingen"
 
Dit soort acties zullen eerder kinderachtig gevonden worden ipv dat dorna denk "he verrek die hollanders hebben gelijk misschien moeten we toch de races fatsoenlijk uitzenden"

als je echt iets wilt doen dan zul je een samen met het bestuur van assen iets af moeten spreken dat je een (voor de bezoekers ook nog leuke) actie kunt houden.

weet ik veel verzin iets.
een solex of minibike race tussen de moto2 en de gp onder het motto
zonders fans gaan ze niet zo hard. (motto's verzinnen is niet mijn sterkste kant)

Maarja dan zul je weer mensen moeten hebben die zoiets kunnen regelen.
Iets verzinnen tussen de races door op de baan gaat je niet lukken, de baan is op die dag in handen van Dorna en zij bepaalt de dagindeling. Na het verrijden van de Red Bull Rookies Cup is er ruimte voor één extra race, verzorgd door het TT bestuur in de vorm van bijvoorbeeld de zijspanklasse of een Dutch Superbikes race.

Voor wat betreft spandoeken sta ik positief tegenover, alhoewel het weinig effect zal hebben. Wil je echt effect bereiken moet je Dorna raken daar waar hij zij het hardst getrokken zou kunnen worden: blokkeer c.q. verniel de camera's, hack www.motogp.com zodat het onmogelijk is om mensen met een internetabbo te bereiken. Denk alleen niet dat het haalbaar is.
 
Iets verzinnen tussen de races door op de baan gaat je niet lukken, de baan is op die dag in handen van Dorna en zij bepaalt de dagindeling. Na het verrijden van de Red Bull Rookies Cup is er ruimte voor één extra race, verzorgd door het TT bestuur in de vorm van bijvoorbeeld de zijspanklasse of een Dutch Superbikes race.

Voor wat betreft spandoeken sta ik positief tegenover, alhoewel het weinig effect zal hebben. Wil je echt effect bereiken moet je Dorna raken daar waar hij zij het hardst getrokken zou kunnen worden: blokkeer c.q. verniel de camera's, hack www.motogp.com zodat het onmogelijk is om mensen met een internetabbo te bereiken. Denk alleen niet dat het haalbaar is.
Dan moeten we dorna ervan overtuigen dat die één extra race een race met solexen of oldtimers wordt. Dit ter ere van het 80 jarig bestaan van de TT.

moeten we alleen op zijn laatst even het motto veranderen })
( t lijkt me gewoon vet om tijdens de TT met een solexje over de baan te scheuren :+ )
 
Dan moeten we dorna ervan overtuigen dat die één extra race een race met solexen of oldtimers wordt. Dit ter ere van het 80 jarig bestaan van de TT.

moeten we alleen op zijn laatst even het motto veranderen })
( t lijkt me gewoon vet om tijdens de TT met een solexje over de baan te scheuren :+ )
Ja maar dan een race van twee ronden , want na een uur ben je het echt zat op zo'n barrel
 
Dit soort acties zullen eerder kinderachtig gevonden worden ipv dat dorna denk "he verrek die hollanders hebben gelijk misschien moeten we toch de races fatsoenlijk uitzenden"

als je echt iets wilt doen dan zul je een samen met het bestuur van assen iets af moeten spreken dat je een (voor de bezoekers ook nog leuke) actie kunt houden.

weet ik veel verzin iets.
een solex of minibike race tussen de moto2 en de gp onder het motto
zonders fans gaan ze niet zo hard.
(motto's verzinnen is niet mijn sterkste kant)

Maarja dan zul je weer mensen moeten hebben die zoiets kunnen regelen.

Vind em anders toch best goed verzonnen :}
 
In een ander topic werd er al over gedacht, een actie van de bezoekers aan de TT om Dorna duidelijk te maken dat het we het niet zomaar pikken dat we geen motorsport kunnen zien op de Nederlandse tv. Misschien kunnen we daar hier afspraken over maken. Te denken valt bijvoorbeeld aan spandoeken, de baan oprennen of camera's hinderen.

Naakt in je blote piemel,tijdens de motogp race,kun je door voor zekere coureurs te springen terloops ook nog de uitslag beinvloeden :Y
2 vliegen in 1 klap :P
Om daarna lekker vertroeteld te worden in een dwangbuis in een blauw busje
 
BBC 2 is de bom. Geen reclame tijdens de race en 't commentaar is ook nog best te doen. Zat mezelf altijd op te vreten tijdens uitzendingen van RTL7.
 
Laatst bewerkt:
dan ben je zelf natuurlijk ook wel een beetje een domme eikel, jezelf opvreten bij rtl 7 terwijl je al die tijd gewwon een bakkie chipd had kunnen eten bij BBC2 :P

ik denk overigens dat het enige waar DORNA naar luistert geld is.
 
dan ben je zelf natuurlijk ook wel een beetje een domme eikel, jezelf opvreten bij rtl 7 terwijl je al die tijd gewwon een bakkie chipd had kunnen eten bij BBC2 :P

ik denk overigens dat het enige waar DORNA naar luistert geld is.
Dat had ik natuurlijk ook kunnen doen ja. Flipperde altijd heen en weer tussen Eurosport en RTL7. Liefste Eurosport toen, beter commentaar. Maar BBC2 is nog beter. Gewoon geen reclame.
 
Wil je echt effect bereiken moet je Dorna raken daar waar hij zij het hardst getrokken zou kunnen worden: blokkeer c.q. verniel de camera's, hack www.motogp.com zodat het onmogelijk is om mensen met een internetabbo te bereiken. Denk alleen niet dat het haalbaar is.

Dat is echt lullen als een kip zonder kop!! Ik heb zelf een abbo omdat ik erg graag de MotoGP wil zien. Was niet mijn keus maar je kunt bijna niets anders. En dan kom jij met zo'n kletsverhaal. Bedankt hoor :(

Dorna maalt niet om ons, om Nederland. We zijn veel te klein. Het geld wat Dorna aan ons zou kunnen verdienen, is kwartjeswerk voor ze. Ze zijn veel te rijk. Actie voeren is natuurlijk wel altijd leuk. Zelf denk ik dan aan spandoeken in Assen of iets dergelijks.

Of deze petitie: Petition Motorsport terug op de Nederlandse TV

Grtz
 
DE baan oprennen is wel een heel dom iets. Verdere acties ben ik voor in maar een race hinderen zou ik meer dan dom vinden.
 
Een actie op zich is niets mis mee, zolang het doel maar is om Dorna duidelijk te maken dat de Nederlandse fans vooral teleurgesteld zijn dat het in Nederland niet meer op TV is. 't zal wellicht niets uitmaken, maar helemaal niets doen geeft ook een verkeerd signaal af (namelijk dat niemand hier het wat interesseert).

Vind alleen niet dat de actie gericht moet zijn op het dwarsbomen van Dorna (zoals het programma en/of de uitzending verstoren). Dat is vuur met vuur bestrijden en heeft geen enkele zin. Komt bovendien nogal egoistisch over (fuck de rest van de wereld, zolang wij ons punt maar kunnen maken).

Een ludieke actie waarbij op een positieve manier aandacht getrokken wordt zou m.i. het meeste effect hebben (als je al een effect kan verwachten), maar ik zou zo ook niet weten wat dat dan kan zijn.

Overigens hoop ik nog steeds dat het tegen die tijd is opgelost. Alhoewel het erg stil blijft op dit moment.....
 
Dat is echt lullen als een kip zonder kop!! Ik heb zelf een abbo omdat ik erg graag de MotoGP wil zien. Was niet mijn keus maar je kunt bijna niets anders. En dan kom jij met zo'n kletsverhaal. Bedankt hoor :(
Precies, en dit soort reacties zijn daarna wereldwijd te verwachten. Denk je eens in wat er gebeurd als duizenden hun internetabbo stopzetten omdat Dorna tijdens een race gehackt wordt en niet te bereiken is. Dán tref je haar waar je haar treffen wil, dán kun je pas écht iets doen, omdat Dorna dan geld misloopt en merkt dat ook aan haar machtige stoelpoten gezaagd kan worden.

Dorna maalt niet om ons, om Nederland. We zijn veel te klein. Het geld wat Dorna aan ons zou kunnen verdienen, is kwartjeswerk voor ze. Ze zijn veel te rijk. Actie voeren is natuurlijk wel altijd leuk. Zelf denk ik dan aan spandoeken in Assen of iets dergelijks.

Of deze petitie: Petition Motorsport terug op de Nederlandse TV

Grtz
Een spandoek schilderen of een petitie online gooien terwijl je net zelf zegt dat Dorna niet maalt om Nederland is hetzelfde als met een ''Geen bloed voor olie''-bordje bij je lokale Shell gaan staan. De mensen die je wil bereiken, bereik je er niet mee en het beoogde effect is en blijft nul.
 
Een spandoek schilderen of een petitie online gooien terwijl je net zelf zegt dat Dorna niet maalt om Nederland is hetzelfde als met een ''Geen bloed voor olie''-bordje bij je lokale Shell gaan staan. De mensen die je wil bereiken, bereik je er niet mee en het beoogde effect is en blijft nul.

Het effect van een uitzending verstoren ook.
Als het al een effect heeft zou ik eerder verwachten dat het TT circuit verantwoordelijk word gehouden en voor de kosten op mag draaien en Dorna bij evt herhaling gewoon de TT schrapt omdat het evenement ze alleen maar geld kost. :X
 
Het effect van een uitzending verstoren ook.
Als het al een effect heeft zou ik eerder verwachten dat het TT circuit verantwoordelijk word gehouden en voor de kosten op mag draaien en Dorna bij evt herhaling gewoon de TT schrapt omdat het evenement ze alleen maar geld kost. :X
Dat is een risico dat je loopt en een keuze die je maakt, ben ik met je eens.

In de politieke kringen waarin ik vertoef is opoffering soms een vereiste, maar ik neem aan dat de meesten (zo niet iedereen inclusief mijzelf) niet bereid zijn de TT te offeren om de motorsport terug te brengen op de Nederlandse televisie zodat de rest van het seizoen sowieso zichtbaar is.

Een spandoek of een petitie gaat niets helpen, geloof me. Het enige waar kapitalisten gevoelig voor zijn is geld, en geef ze eens ongelijk... Het enige wat dan overblijft is het systematisch blijven benaderen van TV stations om de MotoGP toch uit te zenden, dan wel Dorna proberen te bewegen een eigen televisie kanaal te openen die providers als Ziggo, UPC, KPN etc. kunnen opnemen in hun pakket. Een beetje hetzelfde als hun internetverhaal dus, maar dan wat goedkoper met als voordeel dat je met minder moeite (gesleep met VGA kabels om je laptop op de pc te krijgen) alsnog naar de races kan kijken.
 
Een ludieke actie waarbij op een positieve manier aandacht getrokken wordt zou m.i. het meeste effect hebben (als je al een effect kan verwachten), maar ik zou zo ook niet weten wat dat dan kan zijn.

.....

met solexjes over de baan racen *O*

Nee ik denk dat een ludieke actie voor iedereen het leukst is. En het meest zin heeft
tenzij je zorgt dat iedereen die voor de Pineut rijdt langzamer rijd als je de poedelnaakt de baan op rent, dan kan ik nog een bmw winnen O-)
 
Laatst bewerkt:
Precies, en dit soort reacties zijn daarna wereldwijd te verwachten. Denk je eens in wat er gebeurd als duizenden hun internetabbo stopzetten omdat Dorna tijdens een race gehackt wordt en niet te bereiken is. Dán tref je haar waar je haar treffen wil, dán kun je pas écht iets doen, omdat Dorna dan geld misloopt en merkt dat ook aan haar machtige stoelpoten gezaagd kan worden.

OMG, wat een gelul |(

Ga jij lekker de site maar hacken, beetje nerd komt er achter wie het gedaan heeft en je kan de bak in en/of geld gaan betalen als boete.

+ Dat ik je kom opzoeken want ik kijk ook via de site B|
 
Wie doet er mee...?

aeronoord.nl

})

Mmm... maximaal 24 letters, even creatief worden...

recame.gif
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan