Apeldoorn Topic Deel 42

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het goed is heb ik een zadelslot geroggold *O* dat is 1, nu nog beslissen wat ik met de rest van de fiets ga doen tav kleurstelling etc
 
Heren, dames (?),
Ik woon aan de Loolaan, vlakbij Theater Orpheus... En heb momenteel vaak m'n motor búiten staan, hebben jullie daar ervaringen mee in die buurt?
Hoe zit het überhaupt met motordiefstallen in de omgeving.....? Vernielingen? Etc.
Thanx.
 
Heren, dames (?),
Ik woon aan de Loolaan, vlakbij Theater Orpheus... En heb momenteel vaak m'n motor búiten staan, hebben jullie daar ervaringen mee in die buurt?
Hoe zit het überhaupt met motordiefstallen in de omgeving.....? Vernielingen? Etc.
Thanx.


check! :P


rondom de kerk en oranjepark hangt nogal eens wat volk, ik zou het niet doen... althans niet onbeheerd 's nachts
 
Laatst bewerkt:
Heren, dames (?),
Ik woon aan de Loolaan, vlakbij Theater Orpheus... En heb momenteel vaak m'n motor búiten staan, hebben jullie daar ervaringen mee in die buurt?
Hoe zit het überhaupt met motordiefstallen in de omgeving.....? Vernielingen? Etc.
Thanx.

De Loolaan komt toch nog aardig wat volk langs na een avondje stappen, de reden waarom ik mijn fiets niet meer mee neem naar venlo..
Het kan natuurlijk heel lang goed gaan, maar dat weegt niet op tegen die ene keer dat het fout gaat..
 
Heren, dames (?),
Ik woon aan de Loolaan, vlakbij Theater Orpheus... En heb momenteel vaak m'n motor búiten staan, hebben jullie daar ervaringen mee in die buurt?
Hoe zit het überhaupt met motordiefstallen in de omgeving.....? Vernielingen? Etc.
Thanx.


Als je hem hem s`avonds gewoon binnen kan zetten zou ik dat toch wel doen.
Kan idd lang goed gaan maar je zult het altijd zien.
Een buurt kan wel goed aangeschreven staan maar er hoeft maar 1 idioot langs te
lopen.
 
als je het over de duvel hebt :P:W



:o
full
:+
 
Laatst bewerkt:
Heren, dames (?),
Ik woon aan de Loolaan, vlakbij Theater Orpheus... En heb momenteel vaak m'n motor búiten staan, hebben jullie daar ervaringen mee in die buurt?
Hoe zit het überhaupt met motordiefstallen in de omgeving.....? Vernielingen? Etc.
Thanx.

Ik zou het daar ook niet snel doen, veel stapvolk wat er langskomt.
Zelf kan ik de motor waar ik woon wel buiten laten staan (maar dat wil de motor niet, die wil warm en droog staan), de betere kant van de gemeente Apeldoorn :P

Middag :W
 
Laatst bewerkt:
zo ook weer terug aanhanger is er nu nog ombouwen voor me R1 2007
kan die er op
foto

z




26maart kan ik met me R1 bij oss op de test bank kost me niks
voor de afstellling van mijn motor *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan