Apeldoorn Topic deel 45

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal! :W

na een weekje slecht weer vanmiddag maar ff weer lekker 'toeren' 8-)

@ paul...toen ik je beamer zag kwam mijn bureau een klein stukje omhoog...hoe zou dat nou komen! *O* :} *O*

@ Koenraad ben er zeker bij met de TT, heb er dik zin in zelfs! :Y

@ Hayaharrrrr!!! GAAAAAF man die Leo dempers!!! zal nog lekkerder brullen zo! :Y ook de optische veranderingen vind ik cool! :Y

@ de Fotografen: nogmaals dikke tx, kon net mijn lach niet inouden toen ik de fotos van slapende mensen tijdens de 'vtr ketting episode' zag! _O-


Over een paar weken lekker 3-4 dagen doordeweeks op een hopelijk rustige nordschlife lekker veel rondjes maken met cbrwin! :Y *O* :] we hebben er zin in! Als er meer mensen van de partij zijn horen we dat graag! zal dus zoals eerder vermeld de 3e week van juli worden! })
 
Lijkt me zelfde tijd als bij SBK. Mogen nu eigenlijk de stop bij Shell Staphorst niet missen. Daarna nog even Balletje eten en dan naar de TT.
Verzamelen maar weer bij mij.


Ok, mooi, wel gaan Koenraad en ik nog even Jager uit Hoogeveen bij de lurven grijpen en een nieuw tandwiel laten plaatsen op zijn kosten...*D

Kan dus zijn dat wij, na de niet te missen stop in Staphorst uiteraard |(, even langs Hoogeveen scheuren om vervolgens door te rijden naar Assen, maar dat laat ik nog even weten.

Groeten!

Erwin
 
Dan zien we elkaar denk ik weer. Jeronimerel is het weekend van de 25 - 25 Juli ook op de ring.

Met de Beemer :Y


Lekker met de Beeeeeemer! Vet man, zou leuk zijn als we elkaar nog even kunnen zien daar, moet even kijken of we er dat weekend nog zijn, willen het weekend daarvoor aankomen. Maar goed, terugdenkend aan de kronkelende wegen en de ring moet dat wel gaan lukken :P
 
Lekker met de Beeeeeemer! Vet man, zou leuk zijn als we elkaar nog even kunnen zien daar, moet even kijken of we er dat weekend nog zijn, willen het weekend daarvoor aankomen. Maar goed, terugdenkend aan de kronkelende wegen en de ring moet dat wel gaan lukken :P

Stuur me even je telefoon nummer per PM? Makkelijk. Of check mijn hyves!!
 
Jullie staan wel 's bij de Shell bij de Mac? Langs de A1? Heb jullie volgens mij vorige week wel zien staan, was er aan het tanken (HP2 Sport). Wel leuk gereden maar moet duidelijk 's aansluiten om de echte stuurwegen te leren kennen...
 
Net gespot 17u05 op de Ugchelsegrensweg in Ugchelen een viesgroene :) BMW s1000rr. Iemand van hier?
 
Laatst bewerkt:
[me="Geert"]is net terug uit Utrecht.[/me] Moest me stukken presenteren en verdedigen.
Dat is allemaal goed gegaan dus ik ben nu klaar met deze studie! *O* *O*

8 juli mijn diploma ophalen :Y
 
Laatst bewerkt:
Jullie staan wel 's bij de Shell bij de Mac? Langs de A1? Heb jullie volgens mij vorige week wel zien staan, was er aan het tanken (HP2 Sport). Wel leuk gereden maar moet duidelijk 's aansluiten om de echte stuurwegen te leren kennen...

Welkom op dit topic. moet je zeker doen. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan