Appie_smoke is zwaar aangeslagen...

Staan er vier motoren en ze stelen die schade brik van Appie :? :? :? :? :? :?

Laten we eerlijk zijn als je de keuze uit 4 hebt. toch alles behalve die schade motor van appie?

Of was het een -25kw dief 8-)




Ik weet het al.. het is zo'n verkeersactivist die zijn capriolen te gevaarlijk vondt met al die kindertjes in de buurt :X :X :X :X :X :X :X
Dat ding ligt al in de schredder :} :} :} :} :} :}
 
Staan er vier motoren en ze stelen die schade brik van Appie :? :? :? :? :? :?

Laten we eerlijk zijn als je de keuze uit 4 hebt. toch alles behalve die schade motor van appie?

Of was het een -25kw dief 8-)




Ik weet het al.. het is zo'n verkeersactivist die zijn capriolen te gevaarlijk vondt met al die kindertjes in de buurt :X :X :X :X :X :X :X
Dat ding ligt al in de schredder :} :} :} :} :} :}
Wederom verwijs ik je naar www.jemoetjebekhouden.nl
 
Hee Appie, alweer wat van de schrik én woede bekomen? Wat is momenteel de status? (verzekeraar, politie etc.)
 
Hee Appie, alweer wat van de schrik én woede bekomen? Wat is momenteel de status? (verzekeraar, politie etc.)
Status=klote, na 30dgn komt zo een verzekring kneus op bezoek en wordt beslist over de vergoeding(taxatie waarde van de motor).
Wil een R6 kopen maar moet dan een beetje veel euries bij lappen B|
En straks heb i m,n nieuwe moto en wat moet ik dan doen om die kut dieven tegen te houden :( :( :(
 
Status=klote, na 30dgn komt zo een verzekring kneus op bezoek en wordt beslist over de vergoeding(taxatie waarde van de motor).
Wil een R6 kopen maar moet dan een beetje veel euries bij lappen B|
En straks heb i m,n nieuwe moto en wat moet ik dan doen om die kut dieven tegen te houden :( :( :(


Dat duurt lang zeg! Ik had afgelopen zaterdag een akkefietje met mijn nieuwe RSV en 2 dagen later stond de schadeexpert al voor de deur bij de dealer.
VWB de diefstal: je houdt ze niet tegen. Als ze je fiets willen hebben dan krijgen ze de motor. En jij ben te dupe. Triest maar waar.

Sterkte. Hopelijk krijg je snel uitsluitsel en een nieuwe bike.
 
Terug
Bovenaan Onderaan