Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Jij bent woordvoerder van TS? Of is de azijn ergens in de aanbieding?Slaat allemaal nergens meer op.
TS vraagt of 50pk met weinig koppel nog een beetje vlot accelereert, o.a. op de snelweg.
Ineens worden er oldtimers en boodschappenbrommers als leuk genoemd hiervoor, want het draait zo makkelijk, stuurt zo snel, klimt zo makkelijk naar voren tussen de auto's of rijdt zo zuinig.
Maw, iedereen is zijn eigen liefde weer naar voren aan het gooien, zonder empathie voor TS.
Jij bent woordvoerder van TS? Of is de azijn ergens in de aanbieding?
Mijn 35kw accelereert sneller dan menig auto op de snelweg. En wat is snel? En is dat dan wat jij snel vind of de TS?
En wat je verwacht.Ik vond de KTM 125RC met 15pk van mijn dochter ook leuk.
Mijn Versys 1000 heeft 8x de cilinder inhoud en 8x het vermogen en dat is ook leuk.
Leuk valt of staat niet met het vermogen maar wat je er mee doet.
En je rijstijl. Ik had een fijne 1200 met plenty power, en al het andere wat je tegenwoordig hebben moet. Was best een fijne motor, maar op een gegeven moment vond ik het een beetje overkill. Ik rij tegenwoordig best rustig, naast mijn eigen haren zijn de wilde haren er ook wel af onderhand. Nu sinds ruim 3 jaar een nieuw aangeschafte 500. Had ik jaren eerder moeten doen, inmiddels bijna 80.000 km verder, en ik ben er elke dag weer blij mee. Dat de huidige ook 70 kilo minder weegt bevalt goed.En wat je verwacht.
De zithouding heb ik dan weer niks mee.Nu heb ik naast de motoren ook nog een vespa 300 met slechts 24 pk.....net zoveel lol mee als een motor met 137pk....
Je wil over 500 meter als eerste bij die ene snelle bocht zijn, maar er is druk verkeer voor je, een auto of twaalf.Ik heb ook 50pk. Voor mij genoeg, ik kan prima meekomen met het verkeer en inhalen en lekker touren.
Alleen als je echt wil "racen" is het niet genoeg denk ik![]()
Ik schakel mij wezenloos met 177 pk50 pk is meer dan genoeg. Wat extra koppel is wel lekker want dat scheelt schakelen.
Ik had het meer over een dikke V-twinIk schakel mij wezenloos met 177 pk
Laat ik die nou net hebbenIk had het meer over een dikke V-twin![]()
Waarschijnlijk in slaap gevallen.Ondertussen geeft iedereen zijn mening maar ben ik nog steeds benieuwd of TS, @MotorrijderMetKorteBenen nou die proefrit op een Transalp 600 heeft gemaakt en wat hij daarvan vond ...