APRILIA / ARA Zomerclubdag '11 (Zondag 3 juli 2011 te Elst)

Kom jij ook?

  • - Ja ik kom zeker weten!

    Stemmen: 14 73,7%
  • - Misschien kom ik ook

    Stemmen: 3 15,8%
  • - Nee, ik kan helaas niet

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Zeker 8-) ! En als het goed is blijft het ook nog droog zondag *O*

Ik heb er zin in :]

Zijn gister net weer terug gekomen van 1/2 week werkzaamheden bij het Mediacentre op TT Circuit Assen gedurende de TT, dus nu nog weer even druk bezig om de indeling van het terrein te maken :Y

Is wel passen en meten zeg met zoveel mooie activiteiten en aanwezige bedrijven O-) 8-)
 
Op deze dag zullen we ook de "clubracer" van de ARA voorstellen aan het publiek. Dit betreft een ouder type RSV mille ter beschikking gesteld door sponsor Worldpack . Doel van deze racer is om de drempel te verlagen voor leden om een circuitinitiatie te doen en tevens om de racer in te zetten bij clubraces etc.

ter ere van het 12,5 jarig bestaan van de Aprilia Riders association zal de racer getooid worden met nr 125.

Komt dat zien!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YHRUTMFM.jpg
 
Man, man, wat een ouderwets gezellige dag!
Niets teveel over de grid meisjes gezegd, al hadden ze het wel koud.... En niemand die ze een jas aanbood!
full
 
ik wil wel zeggen dat ik de ARA clubracer erg netjes vind worden.... :)

maar ach ik ben niet objectief.. 8-)

nog wat technische zaken en dan mikken we op een shakedown op 21/7
 
Ah, ik was er ook (via m'n oude rijschool). Het viel me al op dat er zo veel Aprilia RSV's waren, nu snap ik ook waarom :P
 
er waren meer japanners en harley s dan aprilia's :D

Al die jappe en harley's waren er voornamelijk in het begin en waren er voor de buren TOPLes toertocht :+

Er waren inderdaad vele Appies!
Naast de dyno was ook nog een parkeer plaats hé ;)

Er geslaagde dag geworden al zeg ik het zelf O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan