Aprilia Dorsoduro SMV 750/1200 Deel 5

en nogmaals het rekje
full
 
Ook gewoon super gave foto's zo! 8-) Maar dankjewel, ziet er goed uit, beugels vallen niet te erg op gelukkig ook. :)
 
Zijn die Arrows nog nieuw te bestellen dan? :)

Jammer dat de foto's op zijn kop en scheef zijn maar ziet er wel goed uit verder!
 
Gister mezelf maar een verlaat sinterklaas cadeau gegeven...

2010 Dorsoduro
Arrow uitlaten
9000 gelopen.

Kan iemand mij helpen met het volgende... waarom zijn die Arrow uitlaten zo gewild?
full
 
Weet iemand een adresje hier in NL die Famsa tanktassen verkoopt voor op m'n Dorso?

Ook maar eens een fotootje van de mijne:
jo2mrthcx1cfm.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lui,

Al enige tijd lees ik hier mee en recent ben ik de gelukkige eigenaar geworden van een Dorso 1200. Heb mij wat ingelezen over het gebruik van een Fatduc. Is er hier iemand die persoonlijke ervaring met het gebruik van een dergelijk ding heeft? Ik ben erg benieuwd of het de centen waard is in verhouding met de verbetering.
 
bij mij zit ie er nou een maand op en ik vindt het echt een top ding. veel minder last van het aan/uit gas. en als je hem via ebay koopt valt de prijs reuze mee.
 
Ik heb hier ook nog een fatduc O2 optimizer liggen. Mag weg voor €80 incl. verzenden. Heeft er bij mij een week opgezeten, maar daarna toch maar de ecu laten mappen.
 
Vandaag even rondje gereden me mijn broertje (die heeft vorige week deze factory gekocht).
1ymeocasqz20a.jpg



Waar dient dit ding voor (zit wel op de mijne maar niet op die van mn broertje):
volr1rrpiya62.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hi jongens,

Ik ben opzoek naar een bagagerek voor achterop de Dorsoduro. Ik kan er echter bar weinig vinden.

Wel zie ik dat er genoeg info is over rekken/koffers aan de zijkant, maar dat zoek ik dus niet..

Ik wil samen met mijn vriendin een 7 dagen weg in de zomer en vind het eigenlijk onnodig om 200-300+ uit te geven voor een set (student), dus zou ik graag mijn backpack achterop een rek willen bevestigen.

Groetjes

Edit:

Zoiets voldoet eigenlijk wel aan het beeld dat ik heb, na beter speurwerk :+

Link

Iemand hier ervaring mee, of een soort gelijk product?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan