Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De Zwart Motoren in Weert had er laatst nog een paar staan. Wellicht hem eens bellen?Waar in of in de buurt van Brabant is ergens een rs660 te bewonderen/proef te rijden bij een dealer?
Of kan ik beter gelijk naar Bodegraven rijden?
Ligt eraan welk circuit je rijd lijkt me....en dan vraag ik me
af 100pk genoeg is….
Denk dat je wel erg optimistisch bent van ca 87 naar 115 ahaw pks, met geen of weinig kostenLigt eraan welk circuit je rijd lijkt me.
Met alleen een full uitlaatsysteem zonder kat zit je al gauw op 105 pk ahw.
Ik denk dat het mogelijk moet zijn om een RS660 zonder heel veel hoge kosten op 115pk ahw te krijgen. Dus als die 136pk van jouw aan de kruk is zoi je niet heel veel minder gebben met een wat geoptimaliseerde RS660.
Tja, je gaat er geen R6'en mee voorbijrijden op het rechte stuk maar dat begrijp je ook wel
Maar bedenk ff; 100+ ahw voor een 660 twinnetje
Heb 136pk aan het wiel met 1 cylinder en 100cc meer.Ligt eraan welk circuit je rijd lijkt me.
Met alleen een full uitlaatsysteem zonder kat zit je al gauw op 105 pk ahw.
Ik denk dat het mogelijk moet zijn om een RS660 zonder heel veel hoge kosten op 115pk ahw te krijgen. Dus als die 136pk van jouw aan de kruk is zoi je niet heel veel minder gebben met een wat geoptimaliseerde RS660.
Tja, je gaat er geen R6'en mee voorbijrijden op het rechte stuk maar dat begrijp je ook wel
Maar bedenk ff; 100+ ahw voor een 660 twinnetje
Nou, weet er eentje die nu op 105 ahw wiel zit (op een niet al te positieve bank) met enkel een full Akra en wat afstelwerk.Denk dat je wel erg optimistisch bent van ca 87 naar 115 ahaw pks, met geen of weinig kosten
Ik zou het wel aandurven.Nou, weet er eentje die nu op 105 ahw wiel zit (op een niet al te positieve bank) met enkel een full Akra en wat afstelwerk.
Maar inderdaad, nog eens 10 erbij wordt wel sprokkelen
Tel daar bij op dat veel van die cowboys BMW rijden en je op de rechte stukken links en rechts (proberen) voorbij te rijden.Ik zou het wel aandurven.
Lekker strippen en de full Akra.
Sturen als een dolle.
Het is wel jammer dat er meer cowboys in de langzamere groepen rondrijden.
Dus vaker ongelukken en minder rijtijd.
Heb zeker ook stukken gelezen maar nog niet alles. Wel zag ik op pagina 17 dat stukje van Team BRS / BRS Suspension Works. De vaste clipons, vering en remschakelset.Ik zou zeggen… lees het hele topic….
Ik zou overstappen op een Street triple Rs. Het is anders wel een heeeeeele stap terug op het circuit.Hallo RS660 eigenaren.
Ik ben momenteel in het bezit van een Tuono 1100RR V4. Ik wil volgend jaar veel meer circuitdagen gaan rijden, en ik wil dus de overstap gaan maken naar een RS660 OF een RSV4 (2016 model ongeveer). De motor zal voornamelijk voor circuitgebruik zijn, en her en der misschien een motorvakantie.
Zijn er mensen die de overstap van een RSV4 of Tuono V4 hebben gemaakt naar een RS660 en hier geen spijt van hebben? Eigenlijk is de RS660 perfect voor mij, op het motorvermogen na. Ik ben bang dat ik na de gewenning van een V4 spijt krijg van het blok met minder vermogen.
Ik hoor graag jullie ervaringen.
Groetjes Mario