Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij stond er recent in de Motoplus/Motorrad dat er weinig storingen zijn genoteerd in de gebruikerservaringen.Hoi Nopper,
Hoeveel kilometers heb je met de Tuono gereden en hoe is ie bevallen?
(Ik vind de RS660 gaaf maar de reden dat ik er nog geen gekocht heb is dat ik m'n twijfels heb over de kwaliteit..)
En die zit nog dichter tegen een RS50 aan.Pas nog gehoord dat een echte a2 leuker is dan een terug getunede , dus zou die 457 doen
Ook zeker een optie idd, benieuwd hoe die er in het echt uitziet kwa grootte of dat het meer een schakelbrommer lijkt.Pas nog gehoord dat een echte a2 leuker is dan een terug getunede , dus zou die 457 doen
Valt wel mee geloof ik , zag net een test op YouTube , hij deed weehlies in zijn 2Ook zeker een optie idd, benieuwd hoe die er in het echt uitziet kwa grootte of dat het meer een schakelbrommer lijkt.
Wel erg leuke en mooie fiets ook! Komen over een paar weken binnen bij dealers dus dan maar ff langs!Valt wel mee geloof ik , zag net een test op YouTube , hij deed weehlies in zijn 2
Ja precies, hier ben ik dus ook bang voor. Maar eerst maar is ook in het echt bekijken of ik moet in de tussentijd een mooie 660 op a2 gevonden hebbenIk was erg nieuwsgierig naar de 457 maar de eerste keer live viel die zwaar tegen.
Net zo budget als de R3 en de Ninja 400/500.
Hoge clipons en een goedkope uitstraling.
Een toermotor met tupperware.
De 660 schurkt wat dichter tegen de RSV4 aan.
Ik zou gaan voor de RS457 als ik A2 moest. Ik ken een aantal mensen met een Tuono 660 en RS660 op A2 (heb zelf ook een RS660 in de garage staan op A van de vrouw dus kan goed vergelijken) en die klagen allemaal dat het zo abrupt stop met de power. Elektronisch begrensd zijn ze niet echt leuk om te rijden, onderin nog wel koppel maar het is alsof je plotseling (en ook al vrij snel) tegen een berg rijdt, heb het zelf ook zo ervaren. Ik denk dat een echte A2 die je lekker kunt uitwringen ipv een elektronisch begrensde A2 veel leuker rijdt. Ben het eens met @superduc again dat de RS457 ook een hele mooie machine is.Ja precies, hier ben ik dus ook bang voor. Maar eerst maar is ook in het echt bekijken of ik moet in de tussentijd een mooie 660 op a2 gevonden hebben
Nou ik had die wijsheid ook maar van de ChromeBurner podcast maar het leek me wel logischIk zou gaan voor de RS457 als ik A2 moest. Ik ken een aantal mensen met een Tuono 660 en RS660 op A2 (heb zelf ook een RS660 in de garage staan op A van de vrouw dus kan goed vergelijken) en die klagen allemaal dat het zo abrupt stop met de power. Elektronisch begrensd zijn ze niet echt leuk om te rijden, onderin nog wel koppel maar het is alsof je plotseling (en ook al vrij snel) tegen een berg rijdt, heb het zelf ook zo ervaren. Ik denk dat een echte A2 die je lekker kunt uitwringen ipv een elektronisch begrensde A2 veel leuker rijdt. Ben het eens met @superduc again dat de RS457 ook een hele mooie machine is.
Weet ook wel zeker dat de RS457 een stuk vlotter is om te rijden dan een RS660 op A2.
Hij heeft hem nog niet eens in het echt gezien, jij wel?Ben het eens met @superduc again dat de RS457 ook een hele mooie machine is.
Geloof ik gelijk maar het ging mij om het rijden , waarbij je een echte A2 wel lekker kunt uit wringen en een terug getunede opeen ho zegtHij heeft hem nog niet eens in het echt gezien, jij wel?
Mij viel het dus totaal tegen.
Ik was er voor in de markt als het een duidelijke upgrade was voor mijn 2023 R3.
Moderne fietsen worden vooral met een goede marge voor de fabrikant volgens A2 richtlijnen geproduceerd en de aantallen zijn behoorlijk lager dan hun grote broer dus de materialen duidelijk minder hoogwaardig.
(Maar beginners en minder ervaren motorrijders zien dat vast nog niet)
Vergelijk bijvoorbeeld in de showroom ook eens tussen een R3 en een R7.
Slechts crca €3.000 prijsverschil maar het verschil zou groter moeten zijn.
De R3 roest ook al in de showroom (cockpit frame en onder het balhoofd).
Ook bij de Ninja 400/500 zie je grote verschillen met de ZX-6R.
Maar zelfs van een Kawasaki ZX-4RR snap ik de dubbel R niet.
(Ook weer hoge clip-ons, aangelast subframe, eenvoudige vering en GPR-300 banden)
Hij is minder sportief dan zijn grotere broer maar wel met goedkopere materialen geproduceerd.
Het prijsverschil is minder dan de gebruikte materialen doen vermoeden (vind ik).
Het middensegment is duidelijk beter, duurzamer en meer waar voor je geld.
De kleine motoren zijn niet meer de high tech juweeltjes uit de jaren tachtig.
(VFR400R, GSX-R400, ZXR400)
Ja, dat zal inderdaad wel kloppen.Geloof ik gelijk maar het ging mij om het rijden , waarbij je een echte A2 wel lekker kunt uit wringen en een terug getunede opeen ho zegt
En een A2 ga je ook niet kopen om te houden , en als je hem nieuw koopt heb je de tijd dat je hem hebt ook fabrieksgarantie, dus bij kwaliteits gebreken gewoon terug naar de dealer
Dit is idd wel echt een voordeelGeloof ik gelijk maar het ging mij om het rijden , waarbij je een echte A2 wel lekker kunt uit wringen en een terug getunede opeen ho zegt
En een A2 ga je ook niet kopen om te houden , en als je hem nieuw koopt heb je de tijd dat je hem hebt ook fabrieksgarantie, dus bij kwaliteits gebreken gewoon terug naar de dealer
Nee is precies het maximaleLeuk die RS457, die had ik nog niet gezien. Maar is die met 48pk niet nét te veel voor A2 / 35 kw?
Ik heb'm in het echt gezien en er even op gezeten. Voor de prijs vind ik het een nette motor, natuurlijk wel meer budget vergeleken bij de RS660 maar daar zit dan ook even meer dan 4k prijsverschil tussen. Heeft WEL een goed alu frame als enige bike in dat segment dus echt wel een stuk meer premium dan een R3.Hij heeft hem nog niet eens in het echt gezien, jij wel?
Mij viel het dus totaal tegen.
Ik was er voor in de markt als het een duidelijke upgrade was voor mijn 2023 R3.
Moderne fietsen worden vooral met een goede marge voor de fabrikant volgens A2 richtlijnen geproduceerd en de aantallen zijn behoorlijk lager dan hun grote broer dus de materialen duidelijk minder hoogwaardig.
(Maar beginners en minder ervaren motorrijders zien dat vast nog niet)
Vergelijk bijvoorbeeld in de showroom ook eens tussen een R3 en een R7.
Slechts crca €3.000 prijsverschil maar het verschil zou groter moeten zijn.
De R3 roest ook al in de showroom (cockpit frame en onder het balhoofd).
Ook bij de Ninja 400/500 zie je grote verschillen met de ZX-6R.
Maar zelfs van een Kawasaki ZX-4RR snap ik de dubbel R niet.
(Ook weer hoge clip-ons, aangelast subframe, eenvoudige vering en GPR-300 banden)
Hij is minder sportief dan zijn grotere broer maar wel met goedkopere materialen geproduceerd.
Het prijsverschil is minder dan de gebruikte materialen doen vermoeden (vind ik).
Het middensegment is duidelijk beter, duurzamer en meer waar voor je geld.
De kleine motoren zijn niet meer de high tech juweeltjes uit de jaren tachtig.
(VFR400R, GSX-R400, ZXR400)