seba$
MF veteraan
I.v.m. de aanschaf van een Aprilia Futura Tourmotor verkoop ik mijn Aprilia RSV 1000 R uit 2004.
Momenteel huppel ik ook met gips rond waardoor ik ook niet kan rijden, echt zonde met dit mooie weer dus ik gun een ander veel plezier op deze mooie bike
Motor heeft iets meer dan 15200 km op de teller, met een mooie dag pak ik hem nog wel eens dus de km stand kan oplopen
In 2008 in deze staat bij de Aprilia Dealer gekocht, maar na 1,5jaar rijden heb ik toch besloten voor een motor te gaan welke meer geschikt is voor langere vakanties waarbij oa veel bagage mee moet.
Een completere RSV vindt je niet, de volgende opties zitten erop:
- Carbon voorspatbord
- Carbon winddeflectors naast koplampen
- Carbon stukken onder tank
- Carbon frameprotectors
- Carbon inlays in de zijkappen
- WP vering in de voorvorkpoten
- Öhlins achterschokbreker volledig instelbaar
- Ingekorte dempers (originele aanwezig)
- Witte knipperlichtglaasjes in de spiegels
- Transparante achterknipperlichten en achterlicht
- Complete 2007 RSV1000R Factory - Dark Lion kuipset
- 2007 Ram air intake
- Titanium uitlaatsysteem (van RSV factory)
- BMC luchtfilter (is afgesteld met factory mapping)
- Supersprox achtertandwiel
Volgende luxe is standaard vanaf de fabriek:
- Stalen remleidingen en koppelingsleiding rondom
- Super goede brembo remmen
- Compleet dashboard met: Laptimer, klok, trimpeter, shiftlight, Vmax, Vgem
- Verstelbare hendels
enz.
Staat van de banden, ketting/tandwielen en remblokken is goed!
Rem- en koppelingsvloeistof is DOT 5.1 wat een goed werkende achterrem betekend
Mei 2010 een nieuwe Yuasa accu (á 85euro) gemonteerd omdat de originele accu wat zwakker werd.
Zoals gezegd doe ik de rvs weg omdat ik een goedkopere tourmotor ga rijden voor meer lange weekeinden weg en verre vakanties op de motor, daarom wil ik iets meer rechtop zitten, mag die wat tammer zijn en waar een krasje meer of minder niet erg is Op m'n RSV ben ik nu veelste zuinig en een krasje of schrammetje zou deze nieuwstaat zijnde motor niet verdienen.
Motor is nog nooit op het circuit geweest, alleen openbare weg en ik hem hem altijd minstens 10km warmgereden
Prijs: laatste verlaging Nu: €6500,-
Momenteel huppel ik ook met gips rond waardoor ik ook niet kan rijden, echt zonde met dit mooie weer dus ik gun een ander veel plezier op deze mooie bike
Motor heeft iets meer dan 15200 km op de teller, met een mooie dag pak ik hem nog wel eens dus de km stand kan oplopen
In 2008 in deze staat bij de Aprilia Dealer gekocht, maar na 1,5jaar rijden heb ik toch besloten voor een motor te gaan welke meer geschikt is voor langere vakanties waarbij oa veel bagage mee moet.
Een completere RSV vindt je niet, de volgende opties zitten erop:
- Carbon voorspatbord
- Carbon winddeflectors naast koplampen
- Carbon stukken onder tank
- Carbon frameprotectors
- Carbon inlays in de zijkappen
- WP vering in de voorvorkpoten
- Öhlins achterschokbreker volledig instelbaar
- Ingekorte dempers (originele aanwezig)
- Witte knipperlichtglaasjes in de spiegels
- Transparante achterknipperlichten en achterlicht
- Complete 2007 RSV1000R Factory - Dark Lion kuipset
- 2007 Ram air intake
- Titanium uitlaatsysteem (van RSV factory)
- BMC luchtfilter (is afgesteld met factory mapping)
- Supersprox achtertandwiel
Volgende luxe is standaard vanaf de fabriek:
- Stalen remleidingen en koppelingsleiding rondom
- Super goede brembo remmen
- Compleet dashboard met: Laptimer, klok, trimpeter, shiftlight, Vmax, Vgem
- Verstelbare hendels
enz.
Staat van de banden, ketting/tandwielen en remblokken is goed!
Rem- en koppelingsvloeistof is DOT 5.1 wat een goed werkende achterrem betekend
Mei 2010 een nieuwe Yuasa accu (á 85euro) gemonteerd omdat de originele accu wat zwakker werd.
Zoals gezegd doe ik de rvs weg omdat ik een goedkopere tourmotor ga rijden voor meer lange weekeinden weg en verre vakanties op de motor, daarom wil ik iets meer rechtop zitten, mag die wat tammer zijn en waar een krasje meer of minder niet erg is Op m'n RSV ben ik nu veelste zuinig en een krasje of schrammetje zou deze nieuwstaat zijnde motor niet verdienen.
Motor is nog nooit op het circuit geweest, alleen openbare weg en ik hem hem altijd minstens 10km warmgereden
Prijs: laatste verlaging Nu: €6500,-
Laatst bewerkt: