- Onderwerp starter
- #276
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zoeperman ,waar laat jij je veren altijd afstellen (olie verversen ed ) ?Probleem gevonden, combinatie klephoedjes en klepveren zorgden voor resonantie bij een bepaald toerental, daardoor gingen de kleppen staan stuiteren, duidelijk te zien op de klepzitting en kleppen. Resultaat, vermogensverlies en lekkage langs de kleppen. In de recallkit zaten nieuwe klephoedjes.
[~[url="http/i228.photobucket.com/albums/ee61/Zoeperman/Mobile%20Uploads/2014-02/2703EBED-989C-4125-88E9-835455206E03.jpg"]afbeelding~][/URL]
Zoeperman ,waar laat jij je veren altijd afstellen (olie verversen ed ) ?
thanks manRooske, is ook altijd bij races op het circuit, dus ideale partner.
Ohlins Rooske - Suspension Service for forks and shock
gewoon spul in een doos proppen, opsturen en je krijgt het geserviced weer terug met factuur.
Maar ook :
BRS Suspension Works
HKsuspension De juiste instelling
zijn prima
Als we dan toch de kop eraf hebben, kleppen insluipen en flowen.... Er is veel vermogenswinst te halen met alleen de kop klaarmaken, ben benieuwd.... Maar winst van meer dan 15pk lijkt niet onrealistisch...
Schone zitting
[~[url="http/i228.photobucket.com/albums/ee61/Zoeperman/Mobile%20Uploads/2014-02/4855DA87-4294-4996-BE12-52FC9AF0430A.jpg"]afbeelding~][/URL]
Onbewerkt
[~[url="http/i228.photobucket.com/albums/ee61/Zoeperman/Mobile%20Uploads/2014-02/E02EA2EA-199A-45F0-A75A-F18DD42B723F.jpg"]afbeelding~][/URL]
Bewerkt
[~[url="http/i228.photobucket.com/albums/ee61/Zoeperman/Mobile%20Uploads/2014-02/809C50AA-2C02-4B1B-9578-5617983B671D.jpg"]afbeelding~][/URL]
Blijft mooi om te zien. Ook bijzonder dat de moderne en dure Italianen daar nog steeds 'makkelijke' pk's laten liggen. Ik heb het kort geleden op een oer-ZX10R laten doen. Reken maar dat je dit gaat merken! Ik ben benieuwd naar het vermogen voor/na.
dat denk ik ook ,vindt de kleuren niet zo dit jaar ,miss ff wennenWSBK livery dit jaar.... dat wordt plakken Elbowz
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pralientje, Kun je mij vertellen hoe je je RAM mount hebt bevestigd? Ik heb hem zelf in het balhoofd, maar ik vind dit mooier. Alvast bedankt!
Dag, ik ben aan het overwegen om een nieuwe motorfiets aan te schaffen. Ben nog aan het twijfelen welke(R1-crossplane, RC8 of RSV4). Nou ben ik bij de RSV aan het kijken bij de bwj'en 2010/2011.
Waarom de rsv4? The looks en het blok (v4).
Nou weet ik dat de big ends tijdens de persintroductie er uit liepen en niet bij uitgeleverde klanten motoren. Maar zijn er nog andere issues m.b.t. betrouwbaarheid???
Verder ben ik 1,93m. Iemand met ongeveer dezelfde lengte ervaring? met name met de langere afstanden(200+ km).
Rij verschil R1 crossplane vs RSV4: met name het blok, gasresponse, koppel etc. Ik heb één keer mogen proefrijden op de nieuwe r1. Helaas is me het nog niet gelukt om dat op de rsv4 te doen. (staan in mijn omgeving vrijwel niet te koop bij de dealer) iemand op beide gereden?
Alvast dank!
Heb de R1 '09 gereden en nu de RSV4 '09 ,kwa beleving ,sturen en koppel wint de Appie op de weg . verbruik 1:10 Heb zelf de RSV4 2009 factory met nieuw blok (garantie) ,de RSV4 blokken liepen vast omdat de carterpan te klein was ,dus te weinig olie op circuit bij vol vermogen (meer olie in blok gooien tijdens een CRT dag ) ,nieuwe modelen grotere carterpan .De R1 was ook kicken trouwens met de Akra's ,vond alleen de veren en remmen slecht ,standje S niet mee te rijdenDag, ik ben aan het overwegen om een nieuwe motorfiets aan te schaffen. Ben nog aan het twijfelen welke(R1-crossplane, RC8 of RSV4). Nou ben ik bij de RSV aan het kijken bij de bwj'en 2010/2011.
Waarom de rsv4? The looks en het blok (v4).
Nou weet ik dat de big ends tijdens de persintroductie er uit liepen en niet bij uitgeleverde klanten motoren. Maar zijn er nog andere issues m.b.t. betrouwbaarheid???
Verder ben ik 1,93m. Iemand met ongeveer dezelfde lengte ervaring? met name met de langere afstanden(200+ km).
Rij verschil R1 crossplane vs RSV4: met name het blok, gasresponse, koppel etc. Ik heb één keer mogen proefrijden op de nieuwe r1. Helaas is me het nog niet gelukt om dat op de rsv4 te doen. (staan in mijn omgeving vrijwel niet te koop bij de dealer) iemand op beide gereden?
Alvast dank!
Heb de R1 '09 gereden en nu de RSV4 '09 ,kwa beleving ,sturen en koppel wint de Appie op de weg . verbruik 1:10 Heb zelf de RSV4 2009 factory met nieuw blok (garantie) ,de RSV4 blokken liepen vast omdat de carterpan te klein was ,dus te weinig olie op circuit bij vol vermogen (meer olie in blok gooien tijdens een CRT dag ) ,nieuwe modelen grotere carterpan .De R1 was ook kicken trouwens met de Akra's ,vond alleen de veren en remmen slecht ,standje S niet mee te rijden
[afbeelding]
[afbeelding]
Een RC8 zou ik ook nog wel x willen hebben voor de straat
wat was de beginwaarde voor de tuning ? en met welke "opties" pc ? race ecu ? of niks anders...