Heeft iemand hier een idee waar je dat pinnetje wat je rempomp ingaat en dat cilindertje wat daarvan aan je hendel zit kan halen?
Heb een rempomp gekocht en de ex eigenaar beweert t kwijt te zijn en kan t nergens vinden. Lijkt wel onderdeel van de pomp.
Is de radiale pomp van brembo van (alle modellen) de Factory iig.
Thnx:D
Hmm bedankt voor het meedenken maar ik kan hem hier ook niet op vinden
ik ben ook benieuwd Jaap, zou super zijn om die RSV4 er tussen te horen tijdens een ritje.
Succes !!!
Hallo rsv4 rijders, wil vragen of er hier eigenaren van deze machine zijn die ervoor op een zware V Twin (vtr rsv Ducati) hebben gereden.
4cil in lijn vind ik niet zo leuk, maar een V4 kan nog een andere ervaring geven.
wat ik doe met een 4cil bij normaal gebruik is in zn 6e 80 rijden omdat het blok het toelaat en ie nog gewoon soepel oppakt dan.
mn 1000cc twin laat dat niet toe en rijd beter in zn 4e bij 80 ie dwingt je zeg maar sportiever te rijden.
hoe ervaren jullie dat verschil? want een V4 zal waarschijnlijk ook soepeler lopen dan een twin
heb op een hayabusa gereden(puur voor ervaring van zware 4 in lijn) maar dat motorkarakter staat me niet aan, 4 in lijn is veel te soepel allemaal
snap dat proefrijden het beste is, maar ben wel benieuwd naar gebruikerservaringen van ex V Twin motorrijder's.
Bedankt voor antwoord verwachte al dat ie soepeler zou lopen idd.
Als je dijkweggetjes en haarspeldbochtjes zou gaan rijden welke motor heeft dan je voorkeur?
In je antwoord lijkt het namelijk dat je het er meer over hebt dat je Duc zo geweldig is, en je rsv4 ook wel leuk is
Heb de vermogensgrafiek wel eens van een rsv4 gezien en het is gewoon een beest, zoals je zei koppel en pks in overvloed.
maar soepel vermogen vind ik niet zo leuk, zelfs een busa niet waar ik eens op mocht rijden.
ik vermoed dat de rsv4 bij 80km prima in zn 6e te rijden is, terwijl je duc van ellende uit zou willen vallen en pas lekker rijd in 4e of minder.
ja kan zeggen dat moet je niet doen maar op openbare weg doe je dat vanzelf bij normaal gebruik, of je moet je rijbewijs elke maand kwijt willen zijn.
Wat de gek er voor geeft.... Staat zo veel te koop....ik heb ook nog een rsv. op de strat vind ik dt fijner. op het circuit mn rsv4
zit er overigens over te denken mn 2011. rsv4 aprc weg te doen, te weinig ijd om op te rijden! wat zou dieopbengen raceklaar zonder kenteken? nieuw gekocht en ca 5 a 6000km
Jammer om te vernemen dat Grigio de club misschien gaat verlaten! Maar om in zijn woorden te spreken: kijken is sturen met een RSV4!
Zelf had ik hiervoor een Mille. Die was een stuk zwaarder bovenin. Deze fiets stuurt als een 600, maar dan met de power van een 1000.