WillemVonGrumble
MF veteraan
- 22 aug 2010
- 38.968
- 10
Het ziet er allemaal netjes uit Pepijndoe jij die carbon bescherming erop vastkitten ?
Zoals jij het ABS losgekoppeld hebt ,dan stel je dus eigenlijk alles hiermee buiten werking dus ook je tractioncontrol en het onderuit remmen ABS ?
Had de carbondelen ook vastgekit op mijn vorige motor alleen dan krijg je ze nooit meer eraf
Dat van de ABS en TC die zijn dus losstaand ..Goed om dit te weten thanks.
Vastkitten inderdaad.
ABS unit blijft zitten dus wel TC maar geen onderuitrem Abs meer. Maar die grijpt toch te vroeg in. Kost kostbare tienden van een seconden.
Er is blijkbaar een flinke upgrade van de software van het 2017 model. Hierdoor schijnt de ABS zelfs onder race omstandigheden perfect te functioneren.
Ik denk dat je er geen seconde sneller van gaat sturen.Klopt , daarom kijk ik alsmiddelmatige rijder t.z.t ook uit naar het 2017 model.Denk zal deze motor ( buiten dat ik het een mooie machine vindt) mij kan helpen om rijders fouten te elimineren ,het zo veiliger te houden ? Dat blipperen is ook leuk een RSV4 automaat ,echt iets voor opa's
Ik denk dat je er geen seconde sneller van gaat sturen.
Maar er kan vast wel twintig seconden van je tijd af.
Blipperen is wel gááf.
blipperen rulez.... schakelen was het enige dat echt makkelijker ging toen ik van de RSV4 overstapte op de pani...
Tnx @Jij kunt heel goed denkenen die - 20 seconden gaat nooit lukken dat is een feit
Ik dacht het wel ja
Nog niet, toezegging is half januari. Dan nog spuiten, inrijden op een dyno en wat kleine dingetjes en dan half maart met Ferry naar Alcarras.
Tnx @, ik heb zelf ook de ervaring hoor, keertje derde MSL en de hele fiets overhoop geschopt met dure vering, schijven, remblokken, betere banden. De jaren daarna steeds +2 seconden boven mijn pr.
Bij mijn falen maakt de motorfiets dus niet veel verschil..
Ben heel benieuwd hoe die er uit komt te zien.
Ik zag een rsv4 bij MSK grapics staan dus dacht dat die misschien van jou was
Er zijn weinig dealers waar ik vriendjes mee zou willen worden
Was dus eerst bij NIWA geweest,zij hadden immers 2x RSV4 op de site staan.Kom ik daar, ja onze excuses we halen ze van de site af we hadden ze wel staan maar nu niet meerMaar huh ik kom speciaal daarvoor .Ja meneer u had eerst eventjes van te voren moeten bellen?Ze staan op jullie site waarom zou ik dan bellen daarbij verwacht ik van een dealer dat hij minimaal 1 RSV4 heeft staan in de showroom? Ze staan er trouwens nog steeds op.
[afbeelding]
Motoren | NIWA Motorservice
Wat heb ik nog te zoeken bij zulke Aprilia dealer (s) . En waarom heeft Triumpheen veel mooiere showroom als Aprilia
Die RR van NIWA staat bij mij in de schuur!
Nou bedankt dan he
En hoe bevalt hij??
dezelfde kont te krijgen en geen ruimte voor een alarm (laat staan een slot...)
Alarm kan in de kuip.
In kontje kan wel een slot hoor, hangslotje weliswaar maar zou wel passen. Schijfremslot kun je vergeten.
Psst... Tuono (>geen kuip)