Aprilia SL1000 Falco

Nog een piccie
full
 
hey ja kleine wereld hè. Heb erg genoten van deze aprillia, de beste motor die ik heb gereden! In deze verkoop context moeilijk te ontkennen, maar het is echt zo! :)
 
Laatst bewerkt:
Oef ik heb geen idee. Heb dat nooit zo bijgehouden, maar als je een zuinige motor zoekt is er genoeg concurrentie denk ik..
 
jah maar ik ben aan het kijken in het twin sigment... maar hij moet wel een beetje te berijden zijn als woon werk fiets... en een honda VTR 1000f rijs 1:14 en dat vind ik toch wel wat veel... en de tl1000s rijd iets zuiniger... dus was benieuwd hoeveel dit verbruikt..
 
Ah ik snap het. Ik heb even voor je gezocht en kom oa op dit topic jouw vraag tegen.
Ik begrijp dat de eprom invloed heeft op het benzine verbruik. Momenteel ligt de Renegade eprom erin. Ik denk dat je winst kunt halen met de originele uitlaten en de originele eprom. Je hebt met deze motor de luxe dat je van zowel uitlaten als eprom kunt wisselen wanneer je dat zou willen.
En in dit topic zie ik de Falco beter dan een VTR uit de vergelijkingen komen qua verbruik..
 
pff, coos, als je er zelf steeds op blijft rondrijden, dan heb je dus a) geen tijd om mf bij te lezen b) geen hand vrij om je telefoon op te nemen ;)

ik zeg: ga met dit mooie weer lekker binnen zitten, bij de telefoon, of sla je kampement op NAAST dat ding en verkopen die fiets! :Y
 
Falco's zijn echt ernstig ondergewaardeerde motoren! Hier zal echt niemand spijt van krijgen denk ik (behalve de verkoper ;) )

Mooie prijs trouwens, voor dit complete pakket :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan