Arcadis heeft voor eigen Sinterklaas gespeeld

Via mobile.de gevonden dan???
Nee, niet eens. Hij stond op www.motoscout24.de. De meeste verkopers zetten motoren op beide neer, maar deze toevallig niet.
Op donderdag 20 november 2003 15:06 schreef Spider het volgende:
Zoals al gezegd: congratz *D
En eind december dus dan kan 'ie meteen de pekel in :P
Was wel de bedoeling ja. :) Die dingen zijn geen suikerklontjes, dus rijden gaattie van de winter. ;)
 
full
ziet er super uit. Veel plezier er mee.
 
Nice wheels Arcadis :9~
Misschien een vreemd gevoel, maar hij mag er zijn hoor. Daar kan je vast wel een lekker stukkie op :]
 
Mooie bak, heb zelf ook een bike uit duitsland gehaald, scheelt echt super veel met de nederlandse handelsprijzen, invoeren stelt geen ruk voor.....

Gefeliciteerd
 
Dank u allen voor de felicitaties. Ben er ook erg blij mee. Ik kan niet wachten tot de keuring erdoor is. :)

Ik heb het ook nog voor elkaar gekregen om er een groene plaat op te krijgen, dus ik kan zo af en toe een ritje door de buurt maken zonder onverzekerd rond te rijden. :)
Er zitten gloednieuwe banden op en dat rijdt toch wel even anders dan de huurmotor waar ik eerder op gereden heb. Het zijn Metzelers Steel Radial MeZ 4. Zegt me nix, dus heeft iemand enig idee wat de rijeigenschappen zijn die ik kan verwachten van die banden? De website van Metzeler gaat maar tot Mez3 volgens mij.
 
Mooi ding... ziet er netjes uit! :} :} .

Metzeler MeZ4 is geen verkeerde band hoor. Vergelijkbaar met een BT020 ongeveer. Houdt het best een tijd vol, behoorlijke grip, maar het is geen circuitband...
 
Gefeliciteerd!

De mooiste kleurstelling die er is voor de CBR. Ik heb zelf ook een tijdje overwogen om zo'n zelfde CBR te kopen. Rij voorzichtig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan