Arnhemmers verenigt u deel 3!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alles verder OK jah.........

Mijn eigen fiets ligt gedeeltelijk uit elkaar (liggen wat onderdelen bij de spuiterij vanwege een crash |( :( ). Dus daar kan ik voorlopig niet op rijden, maar ik heb een leuke tijdelijke vervangfiets.

Mijn vader heeft een gloedjenieuwe Honda Varadero 1000XL gekocht en aangezien hij niet zo heel veel tijd heeft om dat ding in te rijden heb ik mijzelf maar als vrijwilliger aangeboden. Dus de eerste paar honderd kilometer rustig aan gedaan en daarna steeds verder opgebouwd qua toerental.....DAMN.....wat rijd zo'n ding lekker zeg!!

Ik las dat Ogma een duif tegen zijn schouder aan heeft gekregen en dat die duif daarna vrolijk verder vloog. Dat was op de Huisensedijk toch? Nou, volgens mij heb ik gisteren diezelfde duif aangereden, alleen was deze frontale botsing fataal (voor de duif). Overal veren, bloedspetters en stukjes vlees......en een kadavertje dat ergens tussen de kappen en de radiateur bleef hangen.........

Ik ben nu wel ziek thuis.....wacht eens ff:

eigen motor uit elkaar, een duif vermoord en nu zelf ziek thuis..........

:N nee.....het gaat nu ff niet OK :N
agossie jij arm ding -O- beterschap in ieder geval
Tjah had het maar geen duif moeten zijn
Scheelt weer schijt op je net gewassen was
motor kapoet das minder ;( maar schat komt allemaal goed hoor ;)
gelukkig ben jezelf heel *O*
 
Alles verder OK jah.........

Mijn eigen fiets ligt gedeeltelijk uit elkaar (liggen wat onderdelen bij de spuiterij vanwege een crash |( :( ). Dus daar kan ik voorlopig niet op rijden, maar ik heb een leuke tijdelijke vervangfiets.

Mijn vader heeft een gloedjenieuwe Honda Varadero 1000XL gekocht en aangezien hij niet zo heel veel tijd heeft om dat ding in te rijden heb ik mijzelf maar als vrijwilliger aangeboden. Dus de eerste paar honderd kilometer rustig aan gedaan en daarna steeds verder opgebouwd qua toerental.....DAMN.....wat rijd zo'n ding lekker zeg!!

Ik las dat Ogma een duif tegen zijn schouder aan heeft gekregen en dat die duif daarna vrolijk verder vloog. Dat was op de Huisensedijk toch? Nou, volgens mij heb ik gisteren diezelfde duif aangereden, alleen was deze frontale botsing fataal (voor de duif). Overal veren, bloedspetters en stukjes vlees......en een kadavertje dat ergens tussen de kappen en de radiateur bleef hangen.........

Ik ben nu wel ziek thuis.....wacht eens ff:

eigen motor uit elkaar, een duif vermoord en nu zelf ziek thuis..........

:N nee.....het gaat nu ff niet OK :N

kus voor jou :j ! komt wel goed schatje ;)
 
Ik las dat Ogma een duif tegen zijn schouder aan heeft gekregen en dat die duif daarna vrolijk verder vloog. Dat was op de Huisensedijk toch? Nou, volgens mij heb ik gisteren diezelfde duif aangereden, alleen was deze frontale botsing fataal (voor de duif). Overal veren, bloedspetters en stukjes vlees......en een kadavertje dat ergens tussen de kappen en de radiateur bleef hangen.........

Ahh, een japanse kamakazi duif, nou snap ik die vlucht van dat beest vrijdag eingelijk. Wou graag bij ander jappannertje zijn.
 
Ik zag jou ook *D

En miss stuntie in d'r zwarte bakkie omstreeks 15.00uur...

en een rode tweewieler, mogelijk Duc..iig tweecilinder gezien het geluid }) met dubbele demper en een sticker rechts in de hoek..dat was ergenhs tussen 16.00 en 18.00 uur...

Druk spotdagje vandaag... :+

Omstreeks 3 uur? Toen reed ik van mn werk (ijsseloord 2) naar huis (malburgen)... Niet in mijn eigen gebakkie overigens, wel in een zwart gebakkie (van de zaak... A2...)
Zou dus kunnen!
 
Hey allemaal,

Ff een vraagje. Ik ben op zoek naar een verzekering voor mijn motortje. T is een oudje dus WA is genoeg.
Wie kan mij tips geven voor een goeie verzekering. Ben 21, 0 schadevrije jaren en nog geen rijbewijs.

Alvast bedankt!
 
Hey allemaal,

Ff een vraagje. Ik ben op zoek naar een verzekering voor mijn motortje. T is een oudje dus WA is genoeg.
Wie kan mij tips geven voor een goeie verzekering. Ben 21, 0 schadevrije jaren en nog geen rijbewijs.

Alvast bedankt!

ff vragen bij verzekering offie in aanmerking komt voor oldtimer verzekering en wat de voorwaarden daaraan zijn.

[me]Roy "R" is rondje rijden..[/me]
 
Hey allemaal,

Ff een vraagje. Ik ben op zoek naar een verzekering voor mijn motortje. T is een oudje dus WA is genoeg.
Wie kan mij tips geven voor een goeie verzekering. Ben 21, 0 schadevrije jaren en nog geen rijbewijs.

Alvast bedankt!
: ok het is een soesoeki
: type
: bouwjaar
 
zo ook weer thuis B|

had de auto weg gebracht gisteren en kon hem vandaag ophalenl *O*

niet dus :( is nog niet klaar

wilde vanaaf ook ff rijden met de bike maar gaat nu niet meer door -O-
dan maar wachten tot de volgende keer :] :] :]
 
hoi je kan het zelf natuurlijk ook ff invullen ....
ivm. je poscode , leeftijd en ander geneuzel

O-)

http://verzekeringen.vergelijk.nl/motorverzekering/

hier zitten er 30 bij verbonden


heb met mijn poscode
jou leeftijd
vrouw (die krijgen meer korting )
en een wa verzekering


goed koopste is 8€ per maand
O-)

Thnx, had hem al gevonden!
Ik kom uit op 6.67 per maand. Van Unive.

Iemand ervarign met Unive??
 
ff vragen bij verzekering offie in aanmerking komt voor oldtimer verzekering en wat de voorwaarden daaraan zijn.

[me]Roy "R" is rondje rijden..[/me]

Gevonden op anwb.nl:
De oldtimerverzekering is bedoeld voor auto’s en motoren die 20 jaar of ouder zijn en waarmee niet meer dan 7.500 km per jaar wordt gereden. Ook moet u beschikken over een ander op naam gesteld motorvoertuig voor dagelijks gebruik.

Dus...
 
Gevonden op anwb.nl:
De oldtimerverzekering is bedoeld voor auto’s en motoren die 20 jaar of ouder zijn en waarmee niet meer dan 7.500 km per jaar wordt gereden. Ook moet u beschikken over een ander op naam gesteld motorvoertuig voor dagelijks gebruik.

Dus...
7500 is niet echt veel
en hij zal in de wintermaanden ook niet buiten mogen komen .
 
Alles verder OK jah.........

Mijn eigen fiets ligt gedeeltelijk uit elkaar (liggen wat onderdelen bij de spuiterij vanwege een crash |( :( ). Dus daar kan ik voorlopig niet op rijden, maar ik heb een leuke tijdelijke vervangfiets.

Mijn vader heeft een gloedjenieuwe Honda Varadero 1000XL gekocht en aangezien hij niet zo heel veel tijd heeft om dat ding in te rijden heb ik mijzelf maar als vrijwilliger aangeboden. Dus de eerste paar honderd kilometer rustig aan gedaan en daarna steeds verder opgebouwd qua toerental.....DAMN.....wat rijd zo'n ding lekker zeg!!

Ik las dat Ogma een duif tegen zijn schouder aan heeft gekregen en dat die duif daarna vrolijk verder vloog. Dat was op de Huisensedijk toch? Nou, volgens mij heb ik gisteren diezelfde duif aangereden, alleen was deze frontale botsing fataal (voor de duif). Overal veren, bloedspetters en stukjes vlees......en een kadavertje dat ergens tussen de kappen en de radiateur bleef hangen.........

Ik ben nu wel ziek thuis.....wacht eens ff:

eigen motor uit elkaar, een duif vermoord en nu zelf ziek thuis..........

:N nee.....het gaat nu ff niet OK :N


Jeeeeee een hoop gebeurd met je, succes met alles :Y :Y :Y


Littledevel: geniet ze weer van single bestaan :Y
 
hij vloog toch tegen jou op dus is het een zelfmoord duif

Kun je ok trauma aan overhouden, kijk maar naar die zielig treinmachinisten... :P




@Sanne: Sowieso geen oldtimer dan, 7500km zit je zo aan. (zeker met mij :P ) Maar hoe dan ook kost het geen drol. Unive is prima. Verzekeraar zonder winstoogmerk, pa zit er ook met een hele zooi.
 
Thnx, had hem al gevonden!
Ik kom uit op 6.67 per maand. Van Unive.

Iemand ervarign met Unive??

Ik zit ook bij unive, was tot mijn 24e voor mij ook de goedkoopste. Daarna niet meer.
Heb ze nog nooit ergens voor nodig gehad, dus weet niet hoe ze dan zijn, maar tot nog toe gaat alels prima...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan