Arnhemmers verenigt u deel 3!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zooo motor is verzekerd. Bij Univé. Ze vroegen niet eens of ik een rijbewijs heb of niet...
Moet 77,- per jaar betalen.. Dus dat is te doen per maand voor een student..

Ik ga nu terrashangen op de korenmarkt met 'n vriendin. T is weer even mooi weer, gelijk van genieten he..

:W
 
ALS het vanavond droog is, half 8 bij Mac Gelredome, stukje rijden? Was vorige week erg gezelllig!

Ik kan niet (helaas)........gister de achterband van mijn vaders Varadero lek gereden :( (dikke vette spaanplaat schroef erin) en mijn eigen fiets ligt nog uit elkaar.....

Heb je trouwens mijn mailtje ontvangen betreft 19 september???
 
Ik kan niet (helaas)........gister de achterband van mijn vaders Varadero lek gereden :( (dikke vette spaanplaat schroef erin) en mijn eigen fiets ligt nog uit elkaar.....

Heb je trouwens mijn mailtje ontvangen betreft 19 september???

Ja heb ik gehad, en ga ik ook nog antwoorden... Ben nu op mn werk dus kan t allemaal niet nakijken hier...
 
Ik kan niet (helaas)........gister de achterband van mijn vaders Varadero lek gereden :( (dikke vette spaanplaat schroef erin) en mijn eigen fiets ligt nog uit elkaar.....

Heb je trouwens mijn mailtje ontvangen betreft 19 september???
Jij heb ook een boel ellende zeg!
 
Hehehehe, misschien gaat niemand rijden maar geef toe, d'r is veel communicatie, het forum wordt veelvuldig gelezen, nu alleen nog rijden :9 Maar dat gaat komen, ik voel het gewoon :Y

Mijn onderdelen zijn binnen, volgende week ben ik weer op de weg te vinden :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan