> Arnhemmers verenigt U deel 53; niet lullen maar poetsen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb deeltje 53 ook weer gevonden!!!




full



:+
 
Laatst bewerkt:
Idd mierJ, een keer raden wie de titel heeft bedacht!!!
Het zal wel weer helemaal aan zijn met BoB! *D *D
 
Zo dan. Terug..

Korte samenvatting want ben redelijk gaar.

- sessie 1 en 2 op regenbanden. Ff baantje verkennen dus leek wel de gemiddelde dijkenrit... (wel lekkere baan. Bij de bult vroeg ik me af waar t asfalt bleef, maar dat bleek naar beneden te duiken.. 8baan effect..)
- baan begon op te drogen dus heb mn regenband achter naar zn grootje gereden...
- Tijdens de pauze begon de lucht weer te betrekken dus ff gewacht... Stel belgen hadden geinformeerd, zeiden dat het droog bleef en dat de zon 's middags zou komen.
- Hoppa, handschoenen weer aan en velgen omgezet met SC2..
- Ben amper klaar en dr komt me toch een partij water naar beneden...
- Afijn, sessie 3 en 4 aan me voorbij laten gaan. Is geen hobby van me om velgen te verwisselen...
- Zon brak na 10 minuten regen, gelijk door en de baan zag je opdrogen.
- tegen 4 uur mochten wij weer rijden --> BAAN GORTDROOG!!!.. dus knallen met die handel.
- Nog steeds wel behoedzaam, nieuwe baan, voor t eerst van t jaar weer op de R6... blablabla. Tijden: onbelangrijk.

Dat was m. Al met al dus een best geslaagde dag ondanks de voorspellingen. En t belangrijkste: Alles heel gehouden met zn 3en
 
:W
De zolder gangers hebben alles heel gehouden en het was de dag van de banden wissel!! Zelfs zo vaak gewisseld dat Alex het nu ook kan... :P
Eerste sessie nat (regenbanden er op bij Alex en de rest van de racers)
Tweede sessie niet nat genoeg voor regenbanden (Banden wissel bij Alex en de rest van de racers
Derde sessie droog (geen banden wissel)
Vierde sessie nat (banden wissel bij de andere racers, alex had er geen zin meer in)
Vijfde sessie droog (banden wissel bij de racers)
Ik zelf heb geen een keer gewisseld van banden om de simpele reden dat ik voor deze dag gekozen heb voor een Pilot Power deze is in de regen goed genoeg, vochtig met droge stukken goed en op droog ook goed.
Verder een hele leuke en leerzame dag geweest...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan