Arnhemmers Verenigt U Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo. ik ben vanaf morgen vroeg ene paar dagen naar het ziekenhuis(radboud), eindelijk de 1e operatie aan mn knie, ik kom woensdagavond weer terug :9 als t tegen zit kan ik 2 weken daarna geen motor rijden :X maar daar ga ik nog maar even niet vanuit
 
Nou dan zal ik ook eens een plaatje aanleveren, kan ik ook in de OP geplaatst worden?

Alvast bedankt!

Thanks!
 
Laatst bewerkt:
Damn ik wil echt een ander ruitje, ff op de snelweg gevoelt tot hoever mn huidige ruitje de wind tegenhoudt maar kan net zo goed zonder rijden.
Nou was dat allang bekend maargoed... :P
 
Voor de OP
full
 
Mooie bike man !!!!!!!!!!!!!! :9
Keertje samen een stukje sturen??? woon toch in de buurt.
Gr. Shiny
 
hey ik doe niet meer mee ;( ....de foto dan hè!
Knal deze maar in de openingspost
[afbeelding]

Als het goed is heb ik volgende week een actie foto vanaf het circuit dus tot dan deze maar :P
ik heb ook nog een leuke,

zet deze ook maar bij de O.P., is er 1 van mijn eerste rit met arnhemmers, heb er leuke herinnering aan.

Ik kom btw net van hilversum met de bike, was een leuk ritje.
De bike heeft weer goed gepresteerd. :]
full
 
Oh, een nieuw topic! *O*

Jullie kletsen echt teveel om het allemaal bij te houden vanaf hier...
Hier gaat alles super! Morgen 2 keer duiken, vandaag een beetje brak in de zon gehangen... Ik hou het nog wel een tijdje vol hier zo!

Leuk dat ik van sommige van jullie reacties krijg op mijn weblog!! *O* *O* *O*
 
zo. ik ben vanaf morgen vroeg ene paar dagen naar het ziekenhuis(radboud), eindelijk de 1e operatie aan mn knie, ik kom woensdagavond weer terug :9 als t tegen zit kan ik 2 weken daarna geen motor rijden :X maar daar ga ik nog maar even niet vanuit
Veel sterkte met de operatie morgen :Y
 
Oh, een nieuw topic! *O*

Jullie kletsen echt teveel om het allemaal bij te houden vanaf hier...
Hier gaat alles super! Morgen 2 keer duiken, vandaag een beetje brak in de zon gehangen... Ik hou het nog wel een tijdje vol hier zo!

Leuk dat ik van sommige van jullie reacties krijg op mijn weblog!! *O* *O* *O*

Dan moet je maar vaker langskomen ;)
Maar leuk om te lezen dat je je vermaakt daaro :)
 
Hmmm, rustig hier... :Z
Duccie ligt zeker nog te :z :z :z ?

Denk t ja.

Ik ben alweer druk geweest. Eerst vanochtend Roy t bed uitgeschopt( had zich verslapen, maar was nog net op tijd op t werk)
Toen maar ff rustig opgestaan en een rondje wezen hardloepn ( en wat huishoudelijke taken gedaan)
Zo weer richting Duiven.
 
Denk t ja.

Ik ben alweer druk geweest. Eerst vanochtend Roy t bed uitgeschopt( had zich verslapen, maar was nog net op tijd op t werk)
Toen maar ff rustig opgestaan en een rondje wezen hardloepn ( en wat huishoudelijke taken gedaan)
Zo weer richting Duiven.

Al een potentiële nieuwe motor gespot op MP?
 
[me="Faithy"]heeft een leuke G00f op het oog in Varsseveld, dus wie weet binnenkort een andere foto in de OP O-) *O*[/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan