aub advies voor vervangen BMW R45 tank naar R80 tank

14 aug 2016
40
0
Rijsbergen
Voor mijn nieuwe project, het maken van een cafe racer van mijn R45, wil ik graag de tank vervangen.
De huidige tank is goed, maar ik vind de R80 tank een stuk fraaier.
Ik heb begrepen dat dit met wat simpele aanpassingen te realiseren is..

Kan iemand me hier advies in geven en moet ik op zoek naar een specifieke tank of zijn bv de tanks van de R80 en R100 identiek?
 
Heb je foto's van hoe het nu vast zit ?

Hippie
 
Laatst bewerkt:
Heb nog een tank liggen van mijn r80/7 project. Gebruik de originele tank toch niet. Veel te groot dat ding.
 
Bedankt voor jullie snelle reacties!
Ik heb 2 foto's gemaakt, 1 van bij het balhoofd en de andere van de klem waarmee de tank om de buis vastzit. De gaat gemakkelijk los.
Ik hoop dat de foto's duidelijk genoeg zijn..?

Slossa: als ik de tank van je over zou mogen nemen graag! Ik heb begrepen dat de R80 tank van na 9/81 geen problemen zou moeten geven. En anders moet ik wat aanpassingen doen, maar dat is geen probleem.
full
 
Bedankt voor jullie snelle reacties!
Ik heb 2 foto's gemaakt, 1 van bij het balhoofd en de andere van de klem waarmee de tank om de buis vastzit. De gaat gemakkelijk los.
Ik hoop dat de foto's duidelijk genoeg zijn..?

Slossa: als ik de tank van je over zou mogen nemen graag! Ik heb begrepen dat de R80 tank van na 9/81 geen problemen zou moeten geven. En anders moet ik wat aanpassingen doen, maar dat is geen probleem. [afbeelding]

Mijne is wel van 78. Zit een klein deukje in maar je zult hem toch naar je zin willen strak maken en spuiten. Wat is dat ding je waard?
 
Terug
Bovenaan Onderaan