Büse motorpak

600 HR

ZAC light #814
1 jul 2006
842
40
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goed en betaalbaar leren combi. Nu heb ik vandaag in de winkel een Büse combi gevonden voor €400,-

Hoe is de kwaliteit van Büse? En is dit een redelijke prijs?

Groeten uut t zonnige Varsseveld! :]
 
iki heb ondertussen 6 jaar een büse jas en die is geweldig. Hij is warm in de winter en warmer in de zomer. Nee, kwalitatief is dat een topkoop geweest, ik rij het hele jaar, iedere dag..weer of geen weer en dat ding ziet er nog steeds uit als nieuw (alleen beetje vies).

Ps: Ik ga er niet echt zachtzinnig mee om en hij pikt het allemaal!
Dus voor dat geld DOEN! - let wel op de koeling
 
iki heb ondertussen 6 jaar een büse jas en die is geweldig. Hij is warm in de winter en warmer in de zomer. Nee, kwalitatief is dat een topkoop geweest, ik rij het hele jaar, iedere dag..weer of geen weer en dat ding ziet er nog steeds uit als nieuw (alleen beetje vies).

Ps: Ik ga er niet echt zachtzinnig mee om en hij pikt het allemaal!
Dus voor dat geld DOEN! - let wel op de koeling

Ok dat klinkt iig goed :) Alleen las zo straks van iemand waar na de aankop meteen de rits naar de knoppen ging. Maar dat kan natuurlijk toeval zijn

Maar de prijs is wel goed zo?
 
ik zeg: koop altijd 2e hands, dan heeft de ander de hoofdprijs al betaald en jij de kwali voor een koopie.

Mijn Lookwell is te koop. ;)

Er zijn een paar topmerken en een hoop goeie merken. Heb je al bij Verheul gekeken? (is ook in die hoek van Nederland als ik t wel heb)


eigenlijk is alles wat ik heb te koop
 
ik zeg: koop altijd 2e hands, dan heeft de ander de hoofdprijs al betaald en jij de kwali voor een koopie.

Mijn Lookwell is te koop. ;)

Er zijn een paar topmerken en een hoop goeie merken. Heb je al bij Verheul gekeken? (is ook in die hoek van Nederland als ik t wel heb)


eigenlijk is alles wat ik heb te koop

Het klopt wel wat je zegt ;)

Als het pak neutrale kleuren heeft en maat 48 dan heb ik intresse als het niet te ver is :9

Heb al wel gezocht op marktplaats maar nog niet echt een goeie gevonden
 
Terug
Bovenaan Onderaan