Het Hayabusa Topic voor echte busa liefhebbers

ok als busa rijder vraag ik me wel af wat hij betaald heeft gekregen van de echt overdreven manier van beoordelen.

en nee ik zit niet meer in het leger. daar groeten ze al lang niet meer.heb ook nooit in nederland in het leger gezeten.
 
Ik weet niet wat me mankeert, maar vooruit ... laat ik eens aardig doen;

2008 Suzuki Hayabusa test with Randy Mamola

Nouja - aardig ? Ik lig in een deuk ! })

_O- zoals dat door een bocht waggelt ... _O-

Maarrrr ... Randy is Da King of Slides, dus geen slecht woord over hem, OK ?
Afgesproken !

Clown die je bent.
Randy is een looser.
Zet een looser op een Hayabusa en ja hoor ... de Hayabusa doet het werk weer.
En Randy mag met de eer strijken.

Randy ?
Of Heino ?

Maakt geen verschil.
De uitgebalanceerde Hayabusa doet het werk !


full
 
Laatst bewerkt:
ok als busa rijder vraag ik me wel af wat hij betaald heeft gekregen van de echt overdreven manier van beoordelen.

en nee ik zit niet meer in het leger. daar groeten ze al lang niet meer.heb ook nooit in nederland in het leger gezeten.

OK.
Ik wel.

Een uiterst geheime foto.
Kijk er ZEKER niet te lang naar svp.
Is trouwens verboden.
Als er straks aan de deur wordt geklopt en je wordt meegenomen voo ondervraging
zeg niet dat je naar deze foto hebt gekeken.

"foto verwijdert".

LEEVE ONSCH VOLK EN VADERLAND !!!
 
Laatst bewerkt:
OK.
Ik wel.

Een uiterst geheime foto.
Kijk er ZEKER niet te lang naar svp.
Is trouwens verboden.
Als er straks aan de deur wordt geklopt en je wordt meegenomen voo ondervraging
zeg niet dat je naar deze foto hebt gekeken.

[afbeelding]

Tegenwoordig ziet het bordje er zo uit:
Traditie%20naamg%20BRK%201.jpg

De bomen zijn inmiddels ook gekapt ;) O-)

Zit je hier ook ergens, Bommie?
004.jpg
 
Laatst bewerkt:
Tegenwoordig ziet het bordje er zo uit:
[afbeelding]
De bomen zijn inmiddels ook gekapt ;) O-)

Zit je hier ook ergens, Bommie?
[afbeelding]


Gaaf ANIL !
Maar dat is niet het originele natuurlijk - dat is een namaak en ik weet ook waar die staat. Dit is om de vijand te misleiden.
Er staan er zelfs achter de Russische linies welke.

Trouwens ...
Ik haal als de sodemieter mijn foto er af voor dat ik vanavond opgeroepen wordt.
Je weet , als de Russen achter de locatie van onsch geheime trainkamp komen ...
Dan kan ik weer aan het werk - silent killing - trouwens is meer een hobby als werk ;) .

full


Zeg ANIL , ik heb relaties en kan een goed woordje doen.
Wat denk je ? Ben je geschikt of ongeschikt voor de zwaarste militaire opleiding ?

De psychologische test is niet mals Friesche vriend.
Ik kan je de eerste psychologische vraag al vast verklappen.
Ga alvast googelen en zoekt , vindt het antwoord.

De vraag is :
De GSX1300R Hayabusa , de meest gevreesde macho motor onder al de super bikes.
Deze heerlijk valse machine , voor slechts de uitverkorene.
Hoeveel eerste versnellingen heeft deze ultiem gemeen intens stoere machine ?

Nogmaals ANIL.
Het is een psychologische vraag waaruit onsch opperste Commado Centrum al direct kan afleiden of je wel of niet geschikt bent voor de meest zware zware jongens opleiding aller tijden. Trap dus niet in de valkuil vol met TNT , ANIL.

Want dan ... BOEMMMMMMM .... KABOEMMMMMMMMMMM ...



 
Gaaf ANIL !
Maar dat is niet het originele natuurlijk - dat is een namaak en ik weet ook waar die staat. Dit is om de vijand te misleiden.
Er staan er zelfs achter de Russische linies welke.

Trouwens ...
Ik haal als de sodemieter mijn foto er af voor dat ik vanavond opgeroepen wordt.
Je weet , als de Russen achter de locatie van onsch geheime trainkamp komen ...
Dan kan ik weer aan het werk - silent killing - trouwens is meer een hobby als werk ;) .

[afbeelding]

Zeg ANIL , ik heb relaties en kan een goed woordje doen.
Wat denk je ? Ben je geschikt of ongeschikt voor de zwaarste militaire opleiding ?

De psychologische test is niet mals Friesche vriend.
Ik kan je de eerste psychologische vraag al vast verklappen.
Ga alvast googelen en zoekt , vindt het antwoord.

De vraag is :
De GSX1300R Hayabusa , de meest gevreesde macho motor onder al de super bikes.
Deze heerlijk valse machine , voor slechts de uitverkorene.
Hoeveel eerste versnellingen heeft deze ultiem gemeen intens stoere machine ?

Nogmaals ANIL.
Het is een psychologische vraag waaruit onsch opperste Commado Centrum al direct kan afleiden of je wel of niet geschikt bent voor de meest zware zware jongens opleiding aller tijden. Trap dus niet in de valkuil vol met TNT , ANIL.

Want dan ... BOEMMMMMMM .... KABOEMMMMMMMMMMM ...



Nou, om je vraag te beantwoorden heb ik een aantal klasgenoten om hulp geroepen.
wiskunde1.JPG

Hiermee ben ik vervolgens aan de slag gegaan... Hier een deel van mijn berekening:
(22-11)Wiskunde_2_0001.jpg

poeh hebben mijn stralingsfysicalessen toch nog nut gehad.
Het antwoord?? Tjah daar ben ik nog steeds niet uit :? :? :?

Ik denk dat ik:
Kriterion_ongeschikt.jpg

ben.
 
Laatst bewerkt:
Je ziet het niet vaak, een hayabusa die niet wil opvallen. Maar dankzij mijn speurwerk heb ik er een weten op te sporen:
2346341980_a269e37df1.jpg
 
patria legio nostra.

met zo'n reet mag je wel wat aan de achtervering doen.maar ze zal wel lief zijn. en weer een mooie variatie op een toch al mooi thema.
 
patria legio nostra.

met zo'n reet mag je wel wat aan de achtervering doen.maar ze zal wel lief zijn. en weer een mooie variatie op een toch al mooi thema.
als iemand daar gediend heeft, zou die vast wel weten dat je Legio Patria Nostra hoort te schrijven ..
Whatever - geef mij maar Qua Patet Orbis.

Nou, jullie vermaken je hier wel even zonder mij hè ? :W
 
heeft er iemand ervaring met bt015 banden op de busa, uit de usa lees ik er positieve dingen maar vanuit nederland nog weinig. en heeft er iemand ervaring met michelin power race onder de busa voor straat gebruik?
 
heeft er iemand ervaring met bt015 banden op de busa, uit de usa lees ik er positieve dingen maar vanuit nederland nog weinig. en heeft er iemand ervaring met michelin power race onder de busa voor straat gebruik?

Heb er 2 weken geleden voor en achter de bt015's onder laten leggen(bt56 waren niet te leveren)Maar ben er zeer tevreden over zeker in de bochten geeft deze band een beter gevoel.Alleen ze slijten wel net zo hard als de 56's.Na even lekker rondt te scheuren hangen de rubber vellen er al weer aan.Maar ben er zeer tevreden mee. :)
 
fijn om te horen, ik heb besloten ze niet te gaan gebruiken vanwege het snelle slijten. ik ga wel circuit setjes gebruiken daar heb ik er genoeg van in 190. zet ze wel op de busa van mijn vrouw daar slijten ze niet zo gauw denk ik.
 
HAHA ja zeker patrick iedereen kijkt omdat een hayabusa heel veel op een nijlpaard lijkt .een nijlpaard met wielen soms met fluo oranje wielen soms met gepolijste wielen maar over het algemeen zijn het net nijlpaarden . wanneer is er weer eens een leuk RR evenement pat?
 
Hey Robby , krijgt joe géén Mail van de RuffRyders dan.

Er is elke maand wel een ride-out of Event(NL,Dld,G-B)
Kijk anders even op Smoelboek.

Anders maak ikku wel even een contact, tussen jullie 2un

Garoete van Vee Pee V.erdwijn P.untje
 
Terug
Bovenaan Onderaan