Bachus-mag-zijn-zijspan-niet-overspuiten- topic

Bachus...

  • ...blijf van dat span af!

    Stemmen: 40 59,7%
  • ...maak em maar rood hoor!

    Stemmen: 17 25,4%
  • ...als je er maar wel een mooie smilie op schildert!

    Stemmen: 6 9,0%
  • ...gebruik maar discoglitter plakfolie van slijtboutje!

    Stemmen: 4 6,0%

  • Totaal aantal stemmers
    67
Dropje73 bekent kleur:




Of gewoon glanzend zwart, ook prima ;)

Mag metallic zwart ook ?

Die ik ook mee.

full
 
een wijs man die Henry Ford. _O-

mwoah, meneer Ford heeft nog wel andere uitspraken gedaan.
laten we het er op houden dat de heren W. Disney en A. Hitler niet alleen stonden.
tegenwoordig wordt je voor dat soort ideeën in The Hague beoordeeld.

maar zwart is een mooie kleur :Y
 
Ik kende alleen deze uitspraak.

ik ben niet boos op je hoor, deze uitspraak is ook wel legendarisch :}
de verzamelde columns van meneer Ford zijn tegenwoordig zelfs online te lezen.
deze zijn de grote inspiratie geweest voor die duitse meneer om het boekje over zijn strijd te schrijven.

maar goed, gierend off topic :$
ik kan het soms alleen niet laten om feitjes te poneren :X

maak maar zwart die bak *O*
 
Vanmiddag heeft de splitsing plaatsgevonden. De bak zit niet meer aan de Goldwing.
Natuurlijk niet definitief. Het was om het blok uit de Wing te kunnen pellen.
Heel leuk, met die gas installatie.
Gelukkig waren de meeste boutjes heel soepel, Bachus haalde met grote regelmaat het blok er uit.
Komende tijd wordt hij weer netjes schoongemaakt zodat er een vers blokje in gelepeld kan worden. Daarnaast gaat het hele spul waarschijnlijk alsnog rood worden.

Het doel is het ding weer netjes en rijdend te krijgen, dat gaat wel lukken ook.
 
Vanmiddag heeft de splitsing plaatsgevonden. De bak zit niet meer aan de Goldwing.
Natuurlijk niet definitief. Het was om het blok uit de Wing te kunnen pellen.
Heel leuk, met die gas installatie.
Gelukkig waren de meeste boutjes heel soepel, Bachus haalde met grote regelmaat het blok er uit.
Komende tijd wordt hij weer netjes schoongemaakt zodat er een vers blokje in gelepeld kan worden. Daarnaast gaat het hele spul waarschijnlijk alsnog rood worden.

Het doel is het ding weer netjes en rijdend te krijgen, dat gaat wel lukken ook.

wie is de nieuwe eigenaar ?
 
@ Halflife: Als je nog een paar extra handen nodig hebt bij deze klus, kan je altijd mij vragen. Met een beetje mazzel heb ik tijd.
 
@ Halflife: Als je nog een paar extra handen nodig hebt bij deze klus, kan je altijd mij vragen. Met een beetje mazzel heb ik tijd.

hulp is zeer zeker welkom en zodra we weten wanneer het andere blok er is doen we zeker een beroep op je
ik kan niet blijven slepen met blokken voor halflive O-)

ook kennis op het gebied van electra is zeer welkom
 
hulp is zeer zeker welkom en zodra we weten wanneer het andere blok er is doen we zeker een beroep op je
ik kan niet blijven slepen met blokken voor halflive O-)

ook kennis op het gebied van electra is zeer welkom

Da's nou het leuke van een natuurkunde-opleiding: Je leert van alles een beetje, dus in de elektro ben ik ook redelijk thuis.

Ik hoor het wel.
 
Da's nou het leuke van een natuurkunde-opleiding: Je leert van alles een beetje, dus in de elektro ben ik ook redelijk thuis.

Ik hoor het wel.
Dat zullen we zien. Je hoeft namelijk geen overgangsweerstanden uit te rekenen of spoelen te wikkelen. Het is gewoon een motorfiets van respectabele leeftijd waar heel veel aan gerommeld is en allerlei accessoires opzitten met eigen bedrading.
Ik ben bang dat er meer een beroep op je puzzelvaardigheden gedaan wordt als op je kennis.

Maar je hulp is welkom, zeker met draadjes is het handig om iemand te hebben die erg rationeel kan denken.
 
Dat zullen we zien. Je hoeft namelijk geen overgangsweerstanden uit te rekenen of spoelen te wikkelen. Het is gewoon een motorfiets van respectabele leeftijd waar heel veel aan gerommeld is en allerlei accessoires opzitten met eigen bedrading.
Ik ben bang dat er meer een beroep op je puzzelvaardigheden gedaan wordt als op je kennis.

Maar je hulp is welkom, zeker met draadjes is het handig om iemand te hebben die erg rationeel kan denken.

Ach, als jullie denken dat ik ook nog wat toe kan voegen op het gebied van elektro of groffe mechanica: Bel me gerust!
 
Terug
Bovenaan Onderaan