bagster, tanktas, verzameltopic

Iemand nog opzoek naar een bagsterhoes voor een Mille '98/'99 (blauw).

DSC00020.jpg


vraagprijs 45€
 
En hier nog een blije eigenaar van een bagster tankhoes (+ gaya tanktas maar die zat er ff niet op toen ik de foto maaktje). Zit er net op *D

full


Besteld bij Optitune in Gouda. Aardige gozer trouwens. Had eerst een andere tanktas. Mocht hem zo ruilen.. Zit er aan te denken om misschien ook zo'n gel-buddy te nemen maar die moet ik eerst wel uitproberen wat dat kost wat.
 
Laatst bewerkt:
Opgetieft oma,

heb nu voor de gsx1100f ook een bagster hoes. Ben er alleen nog niet helemaal overuit. hij bedekt de tank nl niet volledig. Hoop dat de boel wat meer gaat rekken als hij er een tijdje op zit.
full

full

full
 
Ik heb op mijn X4 een bagster en ben nu voor mijn cb1000r op zoek naar een tankcover van bagster.
Kan ik iig mijn tassen weer gebruiken.
Dus mocht iemand weten waar ik hem vandaan kan halen....laat maar weten.
Ik heb hem wel al op het franse cb1000r forum gezien,maar kan hem hier in nederland niet vinden.

Piccie van de X4 met de bagster

356622293_6_pIzc.jpeg
 
heeft er nog iemand een zwarte bagster tanktas over? hoes heb ik wel maar ik dacht dat ik nog een tas had :?
 
Hallo Oma :W

Ook een paar foto's van mijn bagster @ CBR 600.

De tas is trouwens een medea, de grootste bagster die je kunt kopen. Op de foto is hij ingeklapt. Uitgeklapt past er met moeite zelfs mijn 17 inch laptop in. Dat was voor mij een must omdat ik ermee naar tussen men kamer en mijn ouders reis.

Afgelopen keer heb ik de tas eens gewogen met alles erin toen ik naar mijn kamer reed. Woog bijna 10 kilo :+ Maar de tas bleef perfect zitten op de motor.

142ycyo.jpg

4i29v9.jpg

2n0owaf.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde eigenlijk de versie waarvan de onderste helft grijs is en de bovenste helft zwart. Echter, bij die versie zit er een paars streepje tussen het zwart en grijs en dat wilde ik nou net niet.
Het is mogelijk dit weg te laten maar dan komt er zomaar 50 euro bovenop de prijs, "omdat het geen standaard productie is" jammer, dan maar de zwarte.
Om deze weer vast te zetten ben ik uiteindelijk bij een zeilmakerij terecht gekomen (de schoenmaker wilde er niet aan beginnen).

Ik heb de door jou gewilde uitvoering met grijs onderin en het streepje paars..... Kan jouw zeilmaker dat niet door zwart vervangen? ;) .... ruilen ? O-)
 
Ik had vroeger (half jaar geleden) een Aprilia Falco. Dat zag er zo uit:

full


full


full


full


Deze cover is trouwens te koop (€ 50).

Ik heb nu een Tuono (2e generatie), en heb er ook een cover bij gekocht. Iemand hier een fotootje hoe dat gemonteerd moet worden, want ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik de middelste bandjes vast moet maken???

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan