Nieuwe tanktas

Zelf gebruik ik al rond de 20 jaar exact een en dezelfde zwarte leren bagster tanktas op intussen 7 verschillende motoren. Op tour motoren (bandit en TDM), sport motoren (duc supersport en rsv milles) En allroads (caponord en vstrom).

Deze tas is simpel met een rits in hoogte verstelbaar (Verdubbelt). Heeft een ingebouwde regenhoes, een klein vakje met klittenband sluiting en een groot doorzichtig vak bovenop. Alles past er in: sigg fles, lunchbox, handschoenen, regenpak, leatherman, telefoon, slot, jiffy plaatje, bandensetje, olie, kettingvet, etc.

De enige investering is op iedere volgende motor een nieuwe leren tank cover. Die past exact en wordt in de juiste kleur met opschriften geleverd. Tankdop blijft vrij. De tas haakt hierop in. En als ik in de schuur een potje op de tank laat vallen; geen schade.
Meestal doe ik wat langer met een motor en dan valt de investering in de cover ook wel mee.

Een tank tas vind ik ideaal. Dingen onder handbereik (tolpoortjes..., fototoestel, drinken, handschoenen) en je kan er ook enigszins tegenaan leunen.

Voor grote dingen heb ik een bagage rol en koffers.

... enige nadeel, van routes in de warme landen heb ik nu een afdrukje binnen op de doorzichtige bovenzijde:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan