Nieuw pak

Heb het zwarte pak ivm verkleuren... Had ooit ook een licht pak want dat vind ik wel mooi, maar door het rijden wordt het eigenlijk vanzelf zwart.

Ik laat mijn lichte pak 1x per jaar reinigen. Kost 40 euro maar dan is die ook weer superschoon en heeft z'n eigen kleur weer.
En ja, ik rij 10k+ kilometer per jaar dus hij is best goor O-)
 
  • Leuk
Waarderingen: RL71
Revit Poseidon 2 GTX laminaat Goretex
Blijf je zeker droog in , ventilatie prima .

Is trouwens te koop 😉
 

Bijlagen

  • 20220904_091847.jpg
    20220904_091847.jpg
    208,9 KB · Weergaven: 25
ik heb een rukka outlast (Goretex pro). geen idee meer hoelang exact.....heb ik die pak nu 2 jaar bijna. Niks laat los, of laat zien dat het slijt. gebruik het 300? dagen per jaar?

Alleen de membraam is een dryway 2+, dat ken ik niet.
 
Ik heb in Sardinië tot 42 graden gereden met jeans, dat was inderdaad nog wel te doen. In de koudere periodes moet het voor mij toch wel minimaal 12 graden zijn en dan gaan er ook twee vellen keukenrol onder / voor mijn ballen.

Dat is mijn enige "mindere" ervaring met motorjeans. Je noten vriezen er bijna af als het niet warm genoeg is. Maar goed, fijnere kleding ga je niet vinden, tenzij je een zwembroek en slippers draagt.
Ik was ook op Sardinië.
Daar kookten je noten bijna uit je broek. Was niet vol te houden daar.
Had veel plannen, maar nix gedaan. Te heet en snel naar vasteland gegaan.

Ik kan best goed tegen kou. Op de motor heb ik er niet veel last van.
Ik merk vaak pas de kou bij afstappen en als ik weer thuis op de bank ga zitten.
De kou zit dan echt in je lijf. Ik word daarna heel slecht weer warm.

Afgelopen najaar een truc ervoor ontdekt.
Trek een dekentje over je heen en blaas met de fan van elek kacheltje hete lucht eronder.
Eronder is dan 35-40C. Echt HEET dus! Daarmee ben je snel weer op temperatuur.
Voor mij werkt dat goed!

Vroegâh had ik een bad.
Na mountain-biken in de winter liet ik die nog wel eens vollopen na een koude rit. Werkte ook goed.
 

Geen aandelen! Wel een tevreden klant
Als je een zwart jack hebt, heb je geen problemen. Modieus grijs wordt wel goor, met muggenbloed en straatvuil.. Wie mooi wil zijn, moet er wat voor over hebben..
 
Terug
Bovenaan Onderaan