Bagtecs aluminium koffers

IK heb 28.000 km met zulke gelijke koffers (van Dearr Munchen) gereden aan een Transalp, superdingen! Ik zou ze van binnen wel met kastplastic beplakken want alles wordt zwart van het aluminium, dat geeft door beweging af!
 
zijkoffers als tafeltje is wel gemakkelijk
IMG_20180325_113840.jpg
IMG_20180325_113840.jpgIMG_20180325_113840.jpgIMG_20180325_113840.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_20180325_114023.jpg
    IMG_20180325_114023.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 54
  • IMG_20180706_203652.jpg
    IMG_20180706_203652.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 52
IK heb 28.000 km met zulke gelijke koffers (van Dearr Munchen) gereden aan een Transalp, superdingen! Ik zou ze van binnen wel met kastplastic beplakken want alles wordt zwart van het aluminium, dat geeft door beweging af!
Dat is wel handig. Ik heb nog een paar meter plak plastic/wrap folie liggen. Is wel wit en dat word misschien snel vuil maar het is wel makkelijker zoeken dan in een zwarte doos.
 
Vandaag even de tijd genomen om een bevestiging te maken voor op het givi rek dat ik bij de motor kreeg. Alleen nog een blokje onder de bovenste haken tegen erafstuiteren.
13A495BD-D2B0-41F7-9328-B17363DFDB19.jpeg
EB3B109D-77C5-4A4D-BEAF-7EDD977A2F9A.jpeg
9A9B7EB1-6B40-40CD-9E26-A34325D99AF9.jpeg
 
Laatst bewerkt:
...verstandig..
Tip: zet ook ff een stripje/blokje aan de verticale stukken, dan kunnen je koffers niet gaan ´glijden´.
 
Vind wel ruig Alu koffers op zo’n motor

Echt een chick magnet :+
 
...verstandig..
Tip: zet ook ff een stripje/blokje aan de verticale stukken, dan kunnen je koffers niet gaan ´glijden´.
Ik zal er wel een paar plaatjes van schieten en hier plaatsen.
Vind wel ruig Alu koffers op zo’n motor

Echt een chick magnet :+
OEhhh, het is echt wels sinds....ehm, nooit eigenlijk dat ik ruig en een chick magnet genoemd word, oh, eh, je boedoeld m’n motor.....😢
Ik had eigenlijk een alroad willen hebben maar m’n benen zijn gewoon te kort....☹️
 
Ik zal er wel een paar plaatjes van schieten en hier plaatsen.

OEhhh, het is echt wels sinds....ehm, nooit eigenlijk dat ik ruig en een chick magnet genoemd word, oh, eh, je boedoeld m’n motor.....😢
Ik had eigenlijk een alroad willen hebben maar m’n benen zijn gewoon te kort....☹️


Kwam deze koffers ook tegen op het internet. Lijken mij ideel voor op mijn v strom 650. Ben even nieuwsgierig, wat zijn je ervaringen? Is het een beetje kwaliteit?

Verder is de montage mij niet helemaal duidelijk. Is het inderdaad de bedoeling dat je zelf gaten in de koffer gaat boren om e.e.a. passend te maken voor het kofferrek dat op de motor zit?
 
Kwam deze koffers ook tegen op het internet. Lijken mij ideel voor op mijn v strom 650. Ben even nieuwsgierig, wat zijn je ervaringen? Is het een beetje kwaliteit?

Verder is de montage mij niet helemaal duidelijk. Is het inderdaad de bedoeling dat je zelf gaten in de koffer gaat boren om e.e.a. passend te maken voor het kofferrek dat op de motor zit?
Dat is inderdaad de bedoeling wel. De kwaliteit zal niet zoals de koffers van 1000€ zijn dat vat je wel denk ik. Ga je heel zwaar spul vervoeren dat zul je de ophanging ook solide moeten maken.
 
Dat is inderdaad de bedoeling wel. De kwaliteit zal niet zoals de koffers van 1000€ zijn dat vat je wel denk ik. Ga je heel zwaar spul vervoeren dat zul je de ophanging ook solide moeten maken.

Ik wil vooral kampeerspullen vervoeren. Dat moet volgensmij wel lukken. Dat zelf passend maken gaat nog wel een dingetje worden... Iets met twee linker handen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan