Baksteen bekeurt Panrider voor MF sticker

...
tekst-punt.gif
 
* walks in *

Nog steeds geen nieuws :? :N B|

We leven al te lang in rechtsonzekerheid -O-
Wanneer komt die *(&@#%(!! uitspraak :? :? :?

B|

* walks out *

:W
 
Bron: Tiscali.nl

'Ook Limburg wil eigen kenteken'
UTRECHT - 01/08/05 - (Novum) - Limburgse voertuigen moeten een eigen sticker krijgen op de kentekenplaat. Het Limburgse PvdA-Statenlid Hein Tilborghs vindt dat de provincies Nederlands-Limburg en Belgisch-Limburg zich samen moeten profileren. De PvdA-fractie heeft het voorstel ingediend bij Gedeputeerde Staten, meldt de regionale omroep L1.

De provincie Friesland heeft anderhalve week geleden ook aangedrongen op een eigen kentekensticker. De organisatie 'Groep fan Auwerk' zet zich in voor de Friese identiteit. De letters 'NL' onder de Europese vlag moeten plaatsmaken voor 'FRL'. De Friezen voeren daartoe een campagne.

© Tiscali/Novum


Kijk, nou begint het ook al in Friesland en Limburg. :+ :+

* edit * jaja, ik weet het, oma roert zich.
[me]BeemerBeest kon het toch niet laten O-) [/me]
 
Laatst bewerkt:
Bron: Tiscali.nl

'Ook Limburg wil eigen kenteken'
UTRECHT - 01/08/05 - (Novum) - Limburgse voertuigen moeten een eigen sticker krijgen op de kentekenplaat. Het Limburgse PvdA-Statenlid Hein Tilborghs vindt dat de provincies Nederlands-Limburg en Belgisch-Limburg zich samen moeten profileren. De PvdA-fractie heeft het voorstel ingediend bij Gedeputeerde Staten, meldt de regionale omroep L1.

De provincie Friesland heeft anderhalve week geleden ook aangedrongen op een eigen kentekensticker. De organisatie 'Groep fan Auwerk' zet zich in voor de Friese identiteit. De letters 'NL' onder de Europese vlag moeten plaatsmaken voor 'FRL'. De Friezen voeren daartoe een campagne.

© Tiscali/Novum


Kijk, nou begint het ook al in Friesland en Limburg. :+ :+

* edit * jaja, ik weet het, oma roert zich.
[me]BeemerBeest kon het toch niet laten O-) [/me]
OMG en dat naar aanleiding van een MF sticker :X :+
 
Ik heb er eigenlijk niks op tegen hoor...een nummerbord waarin je provincie staat(hebben wel meer landen)....
Provinciestickers verkochten ze al :P
 
Bron: Tiscali.nl

'Ook Limburg wil eigen kenteken'
UTRECHT - 01/08/05 - (Novum) - Limburgse voertuigen moeten een eigen sticker krijgen op de kentekenplaat. Het Limburgse PvdA-Statenlid Hein Tilborghs vindt dat de provincies Nederlands-Limburg en Belgisch-Limburg zich samen moeten profileren. De PvdA-fractie heeft het voorstel ingediend bij Gedeputeerde Staten, meldt de regionale omroep L1.

De provincie Friesland heeft anderhalve week geleden ook aangedrongen op een eigen kentekensticker. De organisatie 'Groep fan Auwerk' zet zich in voor de Friese identiteit. De letters 'NL' onder de Europese vlag moeten plaatsmaken voor 'FRL'. De Friezen voeren daartoe een campagne.

© Tiscali/Novum


Kijk, nou begint het ook al in Friesland en Limburg. :+ :+

* edit * jaja, ik weet het, oma roert zich.
[me]BeemerBeest kon het toch niet laten O-) [/me]

Is dit echt serieus?? Meteen subsidie afpakken en in snelweg-aansluiting A31 met afsluitdijk steken. Heb ik meer aan. Overdrijven is ook een vak.
 
Bron: Tiscali.nl

'Ook Limburg wil eigen kenteken'
UTRECHT - 01/08/05 - (Novum) - Limburgse voertuigen moeten een eigen sticker krijgen op de kentekenplaat. Het Limburgse PvdA-Statenlid Hein Tilborghs vindt dat de provincies Nederlands-Limburg en Belgisch-Limburg zich samen moeten profileren. De PvdA-fractie heeft het voorstel ingediend bij Gedeputeerde Staten, meldt de regionale omroep L1.

De provincie Friesland heeft anderhalve week geleden ook aangedrongen op een eigen kentekensticker. De organisatie 'Groep fan Auwerk' zet zich in voor de Friese identiteit. De letters 'NL' onder de Europese vlag moeten plaatsmaken voor 'FRL'. De Friezen voeren daartoe een campagne.

© Tiscali/Novum


Kijk, nou begint het ook al in Friesland en Limburg. :+ :+

* edit * jaja, ik weet het, oma roert zich.
[me]BeemerBeest kon het toch niet laten O-) [/me]



Niet logies als je met een verenigd-Europa bezig bent. O-) ;)
 
Als je zou uitrekenen wat alleen al die reacties van al die "werkende" mensen hier kost...dan is het toch beter om dat stickertje gewoon toe te laten...

;)

laat staan wat de overheid om heen fabriceert..maar ja anders waren ze geen


over..... head..



 
Dan moeten we MF ook maar afschaffen, slecht voor de economie! :+ ;)


Dat is niet correct..MF is een essentieel onderdeel van de overheid..bedoel maar


Die mf topics met klaverbladacen zijn toch inmiddels screensavers geworden van het cbr en een aantal politieburo's en een paar andere overheidsinstanties..?

Essentieel onderdeel van de werkprocessen geworden ...zonder dat zouden ze hun iso9001 certificaten verliezen als ze geaudit worden...

ik heb gezegd ;)
 
Dat is niet correct..MF is een essentieel onderdeel van de overheid..bedoel maar


Die mf topics met klaverbladacen zijn toch inmiddels screensavers geworden van het cbr en een aantal politieburo's en een paar andere overheidsinstanties..?

Essentieel onderdeel van de werkprocessen geworden ...zonder dat zouden ze hun iso9001 certificaten verliezen als ze geaudit worden...

ik heb gezegd ;)

je hebt me overtuigd. ;)
 
Als alles goed gaat zal deel 3 van de gerechtelijke uitspraak ergens in september op de rol komen te staan, volgens de laatste berichten....



En dan zal het recht eindelijk zegevieren }) :+

Hebben we ondertussen al een iets concretere datum om naar uit te kijken?

Fijn joh, de snelheid waarmee sommige zaken kunnen verlopen. :Z :z :Z
 
Stukkie van fok, die het van het limburgs dagblad hebben:

De Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW) heeft laten weten dat het verboden is om een sticker op je kentekenplaat te plakken. De waarschuwing is gedaan nadat een Friese groepering bekendmaakte dat vanaf 27 augustus stickers met daarop de letters 'FRL' zullen worden uitgedeeld.

'Groep fan Auwerk' zou graag zien dat de bewoners van Friesland, Groningen, het Duitse Ostfriesland en een deel van Denemarken met deze stickers gaan rondrijden. De RDW heeft nu echter laten weten dat het verboden is om in plaats van een NL-sticker een FRL-sticker op het nummerbord te plakken. Mensen die dit toch doen riskeren een boete van minimaal 65 euro en afkeuring bij de APK.

Overigens is de Friese groepering niet de enige met dergelijke ideeën. Het Limburgse Statenlid Hein Tilborghs zou bijvoorbeeld graag een aparte sticker voor Limburgers zien.

Verschil is wel dat die het over de NL sticker links doen. :Z

Bovendien is de rechter de baas en niet de RDW. Dus hoe zit dat nou met die rechtzaak :?
 
Stukkie van fok, die het van het limburgs dagblad hebben:Verschil is wel dat die het over de NL sticker links doen. :Z

Bovendien is de rechter de baas en niet de RDW. Dus hoe zit dat nou met die rechtzaak :?

:^
WIJ WILLEN RECHT! WIJ WILLEN RECHT!


And justice for all! })
 
Terug
Bovenaan Onderaan