Ban op IP of niet?

En nou allemaal snaveltjes toe, of moet Bananemama boos worden? B|

:P

:Z


full
 
Gewoon een anonimiser gebruiker, oftwel anonymous proxy :P 8-) ....

* F@z5r's verkeer komt maar van 2 ip-adressen, thuis en van de zaak O-) O-) ...


Trouwens, voor de modemers onder ons.... deze krijgen bij het inbellen telkens een ander ip-adres 8-) ....
Maar het is wel traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggg ;)
 
Yep. Dan heb je een probleem. Sterker nog, als jij en je collega op verschillende PC's zitten en jullie maken gebruik van dezelfde router (met NAT), dan heb je ook een probleem als hij een IP ban krijgt, aangezien jullie dan allebei hetzelfde IP gebruiken.
SLIK.....

[me]ReefeR gaat geen collega's meer motiveren om te gaan MF-en....[/me]
 
Gewoon een anonimiser gebruiker, oftwel anonymous proxy :P 8-) ....

* F@z5r's verkeer komt maar van 2 ip-adressen, thuis en van de zaak O-) O-) ...


Trouwens, voor de modemers onder ons.... deze krijgen bij het inbellen telkens een ander ip-adres 8-) ....
Maar het is wel traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggg ;)
Oh, een IP-ban is niet waterdicht. Maar als iemand blijft vervelen is een mailtje naar de provider meestal voldoende om het snel op te lossen...
 
ik zit te wachten op de UvT op m'n volgende tentamen. Om 12:15 Supply Chain Management ff inkoppen en dan weer lekker verder vakantie vieren :P

Eitje, alles automatiseren zodat bij een verkoop of bestelling de leverancier automatisch de benodigde goederen kan opsturen.
Scheelt voorraad, verzekering en is nog sneller ook :P

[me]PeeJay heeft voor de zomer nog een tentamen over change management gehad over ERD, EDP, ERP, SCM en nog een lading van die afkortingen.
[/me]

Om zo'n toets te halen hoef je alleen maar aanwezig te zijn inderdaad ;)
 
Soms een IP ban ja, maar meestal niet.

Als iemand een kloon aanmaakt hebben wij daar tools voor in de forumsoftware om daar snel achter te komen :) Ik heb wel eens realtime mensen zitten te bannen terwijl ze accounts aan zaten te maken. Nieuw account aangemaakt -> ban. Enz. ;)
uhm...de naam ragonite?? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan