Band lek geprikt!

Dikkempie... Ik zie natuurlijk 8 rooie kruisjes |( .

Ben blij dat je vertrouwen hebt in je dealer. Maar ik moest het toch even opmerken omdat nog niemand het had genoemd ;) .
 
en kan dit niet komen van het stilstaan? aangezien dat ook slecht is voor een band :?

Ja nou, de gaten springen er in :+
Tuurlijk niet! Je kunt wel droogtescheurtjes krijgen, maar geen gaatjes ;)

Het lijkt op "kinderspel", want net zoals gezegd, iemand die een hekel aan je heeft, knalt er een mes in. Kleine gaatjes maken heeft geen zin, want je merkt dan nauwelijks dat er lucht uit loopt en dus weet je niet of je "grap" succesvol is ;)
 
Ja nou! 30 is wel een zeer satanische hoeveelheid! Het getal 30 heeft dan ook een diepere betekenis binnen de bandenlekprikscene, het is een heilig getal zelfs! Alle bandenlekprikkers weten dat er dan sprake is van een hogere macht _O-

Maar..... als het er 32 waren geweest, dan was het nog veeeeel erger :P :+ ;)
 
Ja nou! 30 is wel een zeer satanische hoeveelheid! Het getal 30 heeft dan ook een diepere betekenis binnen de bandenlekprikscene, het is een heilig getal zelfs! Alle bandenlekprikkers weten dat er dan sprake is van een hogere macht _O-

Maar..... als het er 32 waren geweest, dan was het nog veeeeel erger :P :+ ;)

Nog mazzel dat het er geen 666 zijn.................gewoon een binnenbandje er in, zeker op een Radian!
 
Okay die fotos zijn wel heel duidelijk. Maar wat ik dan totaal niet snap aan je verhaal is dat je zegt dat je dealer er naar gekeken heeft en je er op door laat rijden omdat ie niks kan vinden.

en toch vertrouw je hem :P
 
Ik blijf het vreemd vinden. Iemand moet echt een hele tijd bezig geweest zijn om tig van die kleine gaatjes erin te maken. En als ze om de hele omtrek van het wiel zitten, moeten ze het wiel ook nog rondgedraaid hebben om er bij te kunnen. En dan ook nog eens aan de zijkant van de band.

Ik geloof nog steeds eerder in een produktiefout.


Ik dus ook... 30 miezerige gaatjes... probeer eens een spelt door zo'n band te krijgen, volgens mij breekt hij.

Als iemand zijn band had willen lekprikken had hij er wel gewoon effe een flinke snee in gezet, en klaar.
 
Okay die fotos zijn wel heel duidelijk. Maar wat ik dan totaal niet snap aan je verhaal is dat je zegt dat je dealer er naar gekeken heeft en je er op door laat rijden omdat ie niks kan vinden.

en toch vertrouw je hem :P
Wie zegt dat hij me erop liet rijden? De dealer heeft de velg glad geschuurd en het ventiel vervangen. Als hij dan nog leegliep, was de volgende optie het lek te zoeken in een bak met water. Toen bleek dus dat het niet om een klein lekje ging.
 
Vanmiddag heb ik aangifte gedaan. Omdat er geen duidelijk tijdstip is aan te wijzen wanneer het is gebeurd, kunnen ze er verder weinig mee doen. Vanaf nu houd ik m'n motoren nog beter in de gaten.

De dealer zag ook dat hij was lekgestoken en heeft een nieuwe band voor me besteld. De oude bewaar ik wel voor als ik nog eens een burn-out wil gaan maken ofzo.

Verder zitten er ook veel (richting 100) kleine prikgaatjes in m'n zadel. Er is waarschijnlijk een gefrustreerde psycho aan het werk geweest. Of een verliefde egel heeft met m'n motor gepaard.
 
Mjah, een bak met water had natuurlijk wel de eerste makkelijke oplossing moeten wezen; had ie meteen kunnen zien of ie langs de velgrand lekt of dat het ventiel klote is. Wel een beetje dom natuurlijk, maar hopen dat niet weer een egel verliefd wordt op je motor ;)
 
Door de wrijving die je toch hebt in een band word het altijd warmer dan bedoelt als je een binnenband in een tubeless band doet. Nooooit doen dus!

@Li: En als je nu gelijk gezegd had dat het op de wang van de band was... Dit is idd wel opzet geweest, ronde punaisegaatjes. Lullig, word dus gewoon nieuw bandje.

BiBa kan gewoon volgens Bridgestone :) uitgaande van het feit dat het geen PK monster is :P


Spuit11: Ben stupid met jb37 :Y
 
De nieuwe band zit er nu om, zometeen ga ik op een andere motor (omdat daar een kofferrek op zit) naar Assen. Wie weet tot ziens ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan