ik blijf me ook verbazen over de bandenslijtage ...
nu zijn de voorbanden ook al na 10k versleten.
ik snap dat het in de zomer wel wat sneller slijt, maar zo snel op de openbare weg ...
kijk cirquitje rijden kan ik me iets bij voorstellen ...
maar alle die slijtage-verhalen gaan erbij mij ook niet in ...
6k met een BT 010 en heel veelen ver wheeliën
Ik doe aan de voorkant 8000 km met een BT010. Komt ook wel een beetje door bochtenwerk. Maar hard remmen is erg slecht, krijg je een tractorband profiel door.
Over bandenslijtage, ik heb net met pasen 3 dagen door de ardennen gereden en ben met een redelijk goeie achterband vertrokken. Maar toen ik thuis kwan zat er geen groef meer in. Helemaal versleten, en dat in 3 dagen.
Weet iemand hier een logische verklaring voor
Na het lezen van al die topic's over banden was ik toch wel wat verbaast over de genoemde bandenslijtage.
Banden versleten na nog geen 3000km
Rot op
Ja als je konstant burnouts maakt en sprintjes trekt misschien.
Ik heb een ZX9R en rij echt niet als een als een ouwe lul, maar doe wel tussen de 8000 en 12000km met een achterband(Michelin Pilot sport)daar zitten dan ook nog 1 of 2 circuitdagen tussen.
Gelukkig zou ik zeggen want ik rij zo een 15.000km per jaar en om nou 5x per jaar een nieuwe achterband te kopen.
Maar goed... hoe komt het dan dat er mensen zijn die zo kort met hun banden doen?
Onvoorstelbaar dat jij met een BT 010 als voorband, 8000km rijdt
Ik maak geen wheelies net als jij (eigenlijk helemaal geen wheelies)
Onvoorstelbaar dat jij met een BT 010 als voorband, 8000km rijdt
Op dinsdag 02 april 2002 00:39 schreef Mar1tin het volgende:Hij bedoeld te zeggen dat er eigenlijk GEEN BT 010 voorband bestaat!
dit is nl de BT 011
Dus met een BT 010 (180-55/17???) moet je vóór toch wel vreemd doen, toch?
Hij bedoeld te zeggen dat er eigenlijk GEEN BT 010 voorband bestaat!
dit is nl de BT 011
Dus met een BT 010 (180-55/17???) moet je vóór toch wel vreemd doen, toch?