banden voor sp1

druifje.nl

Die hard MF'er
9 jun 2004
318
0
dronten
een collega heeft in zijn vakantie in duitsland de banden van zijn sp behoorlijk op z,n donder gegeven en is nu in de markt voor een nieuw setje maar wil graag weten wat hij er nu eigenlijk onder moet gooien hij heeft nu metzlers er onderliggen maar deze hebben het maar 2500 km volgehouden . Is er iemand die een beter idee heeft hij rijdt stevig door. Hij si op zoek naar een band die een behoorlijke lading vernedering kan hebben goede rijeigenschappen heeft en nog een behoorlijk aantal km kunnen hebben. Ideen zijn zeer welkom. :]
 
ik heb bt 011 voor en bt 010 achter,bevalt mij best.
maar ik ben niet zo,n rijder dat de banden continu gestraft worden.
 
he man,


ik rij ook een sp1,

hij vreet gewoon banden.

ik heb nu Bt014 maar die zijn ook al bijna weer op.

ik heb nu een setje super corsa's liggen, zullen niet langer mee gaan die hoop heb ik opgegeven.

je zou voor een kei harde toerband moeten gaan, voor veel km !!!
 
Dat had ik ook met m,n SP2,2500km met metzelers,ik raad hem echt de Mich.Pilot Powers aan,superband je krijgt gelijk een hele andere motor,ik heb ze nu ook gelijk bij afleveren omlaten leggen op m,n Fireblade Repsol :} :} :} :}
 
effe naar Kalsbeek in Zwolle, Michelin Pilot Sport 190 en 120 voor + achterband voor 300 euro inclusief montage. superbanden! Heb ze ook onder mijn R1.
 
Denk ook eens aan Avon. Deze zijn mij eens bere goed bevallen. Volgende keer weer Avon Azero's

PS:wanneer gaan we eens rijden? ;) Ik zat er vandeweek nog aan te denken :+
 
avon :r

Pirelli SC :}

voor de gematigde rijder Pirelli Diablo
voor de sportievere rijder pirelli Diablo Corsa
 
Terug
Bovenaan Onderaan