Bandenprobleem...help!!!

  • Onderwerp starter Anoniempje621
  • Startdatum
Ok thnx.......dus pilot powers zijn :} en bt014 zijn |( ???? Allebei wel hetzelfde qua prijs en duurzaamheid maar de michelins sturen beter, toch?
 
Ok thnx.......dus pilot powers zijn :} en bt014 zijn |( ???? Allebei wel hetzelfde qua prijs en duurzaamheid maar de michelins sturen beter, toch?
Nou, zo simpel is het helaas niet. Naar wat ik gehoord heb gaan de PP én Diablo veel langer mee dan de BT014. Ik denk dat ze qua grio, stuureigenschappen etc. behoorlijk met elkaar te vergelijken vallen. Op zich is zo'n test als die van Moto73 niet zaligmakend; zij hebben de banden op een droog circuit getest en dat is niet zoals de doorsnee motorrit er uit ziet. Verder heeft de aard van de motor en de rijder ook nog invloed. Verder kan het goed zijn dat je vering bijv. niet goed staat voor een bepaald type band. Dat zal Pajic niet overkomen en een rijder van die klasse heeft daar ook weinig problemen mee, maar gewone stervelingen zoals wij wel. De tijden die ik op bijv. Assen rijd zouden met iedere goede sportieve band kunnen, maar ik kies toch voor de SC/RS. Heeft ook met de prijs van een gebruikt setje te maken. ;)
 
Op mijn Fazer 600 had ik voor en achter diablo's. Vond het gewoon een super band. Heb er ook enkele circuitdagen mee gedaan. De band is mooi voorspelbaar. Zelfs in de regen. Als hij begint te driften, laat hij dat mooi merken.

Achterband ging 5500 a 6000 km mee, voorband 9 a 10000km
Op mijn nieuwe gsxr heb ik BT014 maar ik heb er nog maar 320km mee gereden dus.
 
NJa.....die rijdt je met dit weer ook niet ff naar de 6000km!
 
als je wat geld wil besparen zou ik eens naar Maxxis banden kijken, praktisch hetzelfde als 010's maar scheelt wel ff een paar tientjes per band ;)
 
Waar kun je die kopen....zitten die niet in Oss ofzo met een filiaal??? Heb je er ervaring mee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan