Bandit 1200 fighter

oops,my bad... |( vergipsing.

Morgen gaan de lampen erop,moet nog even beugeltjes/klemmen maken voor mijn USD vork.

Foto's volgen.
 
IK ben er mee bezig,al is het lastig daar ik hem steeds nodig heb.De kont heb ik reeds vervangen door een r6 kontje. Volgende week heb ik een undertray met ronde achterlichtjes en dan moeten die er ook op. Voorts moet die afschuwelijke koplamp er af en een mooi agresief kopje in de plaats. Weet alleen nog niet goed welk. Ook de vork wil ik nog veranderen , en de uitlaat zou ik willen vervangen door zo'n kort gp style uilaatje zoals op de 750 gixxer van opm. Die vind ik echt heel mooi.

(Afbeelding)

Geinig ding. niet helemaal mijn smaak,maar wel apart.
Zal wel gezichtsbedrog zijn,maar je achterwiel lijkt scheef tov je voorwiel.
 
Geinig ding. niet helemaal mijn smaak,maar wel apart.
Zal wel gezichtsbedrog zijn,maar je achterwiel lijkt scheef tov je voorwiel.

Is wel degelijk gezichtsbedrog.Hij stuurt in elk geval scherp en bochtjes pikken doet hij met groot gemak.OP deze foto mischien iets beter te zien.
:)

full
 
dat komt omdat de voorvork schuin geplaatst is :z ;)

_O- ahum,idd...

btw,op de 2e foto ziet ie er al een stuk beter uit. :Y

ander kontje wil ik eigenlijk ook wel,maar meer in evenwicht met het lijnenspel van de tank (ronder dus).
 
Als je regelmatig met duo rijd en je wil ronde vormen ,dan denk ik dat een kontje van een sv 650(ouder model) wel mooi zou staan op een bandit.Het loopt ook nog mooi spits uit naar achter en blijft toch rond. als je enkel solo rijd dan zijn er oneindig mogelijkheden om er een mooi op te zetten. de originele van een bandit vond ik echt veel te lomp . Maar het is wel een leuke motor om mee te rijden dus heb ik het opgelost met een r6 kontje .

Ps. zal nog wel wat foto's posten als de ronde achterlichtjes er in zitten.
Zo heb jij misschien ook iets aan mijn verbouwing . :)

kijk even hier: http://www.motomaniaparma.it/images/sv650_1.JPG
 
Laatst bewerkt:
full


flyscreen erbij zou wel mooi staan denk ik...
 
Laatst bewerkt:
denk het ook wel :Y
enne, volgens mij moet je ze ff wat rechter zetten :?

Klopt,lampen zijn inmiddels uitgelijnt.

Kontje ga ik in de pekelperiode mee aan de slag,blijf er voorlopig mee doorrijden dus geen tijd voor drastische veranderingen.
Heb alleen niet veel trek om m'n subframe te slopen... :X
 
Zat er al op toen ik de motor kreeg,is iig geen corbin maar is wel comfortabel.
 
:^

wees een kerel en SLIJPEN met die hap :Y

anders word het nooit naar je zin, :N

Volledig mee eens. Ik heb ook een 5 tal minuten met de slijpschijf in mn handen gestaan vooraleer ik het uiteindelijk aandurfde om de originele steunen er af te slijpen.Eens ze eraf zijn kan je niet meer terug en gaat het vanzelf wel de goeie kant op. Je moet wel ,anders heb je geen motor meer *D . nu ben ik tevreden dat ik het gedaan heb en zou geen tweede keer aarzelen.Het word inderdaad alleen maar meer naar je zin, je moet alleen de knoop "doorhakken". En daarna ...
:]
 
ok,onvermijdelijk dus.

Eerst maar eens orienteren voor een mooie ass.
Suggesties zijn welkom,het mag een één-zitter worden.

Voor de foto-soepers :

misc
 
Terug
Bovenaan Onderaan