Bandit 400 Start Probleem !

12 mrt 2009
2
0
Rotterdam
Hi Guys,

Ik heb een startprobleem met de Bandit 400. Heb er een nieuwe accu ingezet alles schoon gemaakt, nieuwe dit nieuwe dat ....
maar het probleem is : Soms Start deze in een keer en soms helemaal niet, Soms lijkt het erop dat die dan wil aanslaan, maar dan weer niet.

en soms start deze in een keer, dan even een stukje rijden (zonder problemen) en als ik de motor uitzet dan wil die weer niet aanslaan.

en het gekke is, Hij loopt als een zonnetje.

Wie kan mij is helpen deze raadsel op te lossen

Alvast Bedank .
 
Misschien dat hij veel te rijk staat. Hij start van de eerste keer: geen probleem en hij zal wel goed lopen ook. Maar als die een paar keer is rondgeweest zonder aan te slaan wordt de bougie te nat en gaat die uiteindelijk verzopen zijn en dus niet start. <- 't is een theorie. Met een co tester ga je het snel genoeg weten.
 
Bedankt voor de snelle reactie :)

Mijn Badit staat al een tijdje bij mijn maat, (Auto Garage houder) hij heeft zo een tester die hij voor de APK gebruikt, zal het hiermee gaan denk je ?

en zo Ja wat zijn volgen jou de normale Co uitstoot waarden ?

oo Ja, heb me net laten vertellen (door collega) dat het meschien zo een nokken as sensor zou kunnen zijn (zal deze ook is moeten opzoeken)
 
Bedankt voor de snelle reactie :)

Mijn Badit staat al een tijdje bij mijn maat, (Auto Garage houder) hij heeft zo een tester die hij voor de APK gebruikt, zal het hiermee gaan denk je ?

en zo Ja wat zijn volgen jou de normale Co uitstoot waarden ?

oo Ja, heb me net laten vertellen (door collega) dat het meschien zo een nokken as sensor zou kunnen zijn (zal deze ook is moeten opzoeken)

Je steekt die slang in de uitlaat :) Zo eentje bedoel ik. Dus geen lambda uitlezing ofzo. En 2,5% zou goed moeten zijn.
 
....of je choke-kabel blijft een beetje hangen. Dat geeft een beetje hetzelfde effect als dat ie te rijk staat.

heb je ook bij een warme motor gestart zonder aan het gas te draaien, dus zegmaar alleen de startknop indrukken ??
 
Terug
Bovenaan Onderaan