bandit 600, het grote bandit 600 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag dus nieuwe ketting en tandwielen erop gekregen!

Is wel ff wennen. Voorheen begon ie te tikken rond de 4500 toeren. Nu niet meer!
Verder moet de nieuwigheid van de ketting nog een beetje eraf gereden worden, want ook het geluid is ff wennen.
Kwam er bij het stoplicht achter dat mijn achterrem nog niet op druk was. Na paar keer pompen was er niks meer aan het handje!

Bleek trouwens ook een kleiner tandwiel voor te zitten. Wist ik niet eens. Op advies van die sleutel kerel heb ik er gewoon een orgineel voortandwiel op laten zetten. Merk geen verschil tot nu toe. Zo'n nieuwe ketting is op zich al een heel nieuwe ervaring.
 
Hey Base en vind je 2 ronde koplampen niet mooi dan?

97236


;)
 
zou jij willen informeren bij diegene waar je het haalt, of ie ook carbonlook voorspatborden voor de bandit heeft?

Hij's op vakantie, maar volgens mij levert hij dat wel. Ik heb hem namelijk een carbonlook voorspatbord voor een Yam XJ600 Zien maken. Als hij het daar voor kan...

Zodra hij terug is weet ik het. Ik gok ergens tussen de 60 en 80 euro, zo. Zonder enige korting er nog bijberekend.
 
Hij's op vakantie, maar volgens mij levert hij dat wel. Ik heb hem namelijk een carbonlook voorspatbord voor een Yam XJ600 Zien maken. Als hij het daar voor kan...

Zodra hij terug is weet ik het. Ik gok ergens tussen de 60 en 80 euro, zo. Zonder enige korting er nog bijberekend.

dat zijn lekkere prijsjes!
ik hou G&G wel in de gaten! :}
 
Goed als je om een IBAN nummer vraagt. Dan is het kostenloos. En zonder IBAN gaat het Klote.. heb al een keer gehad dat ze geen IBAN gaven en dan ben je 17,50 kwijt
en krijg je weer het gezeik dat de verkoper niet genoeg geld heeft overgemaakt. Maar dus zorgen voor een IBAN. (verzendkosten zijn ook meestal rond de 15 euri.)

IBAN ? Gewoon VISA :) Dat gaat heel relaxt en zonder extra kosten. Verzendkosten zijn 12 pleuro's.
 
potverdikke,

ben ik net in Den Helder bij Game Kingdom, en ik zag zijn bandit al staan, ja die van Base. Nou wist ik ook dat ie daar werkte, maar ik kom binnen

Staat ie daar de DANCE HALL QUEEN uit te hangen, beetje indruk maken op de vrouwtjes hè Base... })

Nou maar ff zonder gekheid, ik heb het ook eens geprobeerd, maar jij deed het 100% beter... ;)
 
potverdikke,

ben ik net in Den Helder bij Game Kingdom, en ik zag zijn bandit al staan, ja die van Base. Nou wist ik ook dat ie daar werkte, maar ik kom binnen

Staat ie daar de DANCE HALL QUEEN uit te hangen, beetje indruk maken op de vrouwtjes hè Base... })

Nou maar ff zonder gekheid, ik heb het ook eens geprobeerd, maar jij deed het 100% beter... ;)

ben net terug van werk, ff kijken of wouter gepost heeft :P
ja wat wil je he, 15 keer per dag, 4 dagen in de week. dan kan iedereen het uit zn hoofd })
 
ff off-topic hoor, maarrehh... wanneer wordt dr es een MF-Bandittoer
georganiseerd??

Tom, voel je je aangesproken? ;)

*D
 
ff off-topic hoor, maarrehh... wanneer wordt dr es een MF-Bandittoer
georganiseerd??

dat lijkt me ook wel wat...ik heb voor diegene die het wil organiseren wel
wat kant en klare routes liggen in het midden van het land...

tevens ben ik op mijn banditforum aan het pollen hoe lang een rit nu eigenlijk moet zijn
dus als jullie die ook ff invullen dan kan ik er nog meer uitzetten als dat gewenst is.....ik heb ook nog een bandit kaart waar je op kan aangeven waar je woont
zodat je kan zien waar andere bandit rijders wonen dus waar je het beste een toer kan
organiseren zodat de meeste niet zo ver naar het startpunt hoeven te rijden
 
de afstand tussen de grond en het hart van je steppie dat zou met risers ongeveer 34,5 cm moeten bedragen.

Ik heb ook de raisers eronder zitten maar de achterkant is niet echt veel hoger geworden. Je voelt het wel in de bochten :]

Ik heb geen bok maar ik was wel nieuwschierig wat de afstand is vanaf de grond tot aan het stepje (hart) als die NIET op de bok staat :) Ben benieuwd of de afstand bij mij ook ongeveer overeen komt. Ik had namelijk gehoopt dat de achterkant iets hoger zou komen te staan..
 
Ik heb ook de raisers eronder zitten maar de achterkant is niet echt veel hoger geworden. Je voelt het wel in de bochten :]

Ik heb geen bok maar ik was wel nieuwschierig wat de afstand is vanaf de grond tot aan het stepje (hart) als die NIET op de bok staat :) Ben benieuwd of de afstand bij mij ook ongeveer overeen komt. Ik had namelijk gehoopt dat de achterkant iets hoger zou komen te staan..
het moet idd zijn als hij niet op de middenbok staat had ik ff niet bij nagedacht |(
ik zal nog eens meten als hij op beide banden staat en iemand 'm recht houd
 
ff off-topic hoor, maarrehh... wanneer wordt dr es een MF-Bandittoer
georganiseerd??

Tom, voel je je aangesproken? ;)

*D

waarom zou een dergelijk voorstel off-topic zijn ??? lijkt me volledig on-topic
Tom voelt zich altijd aangesproken ;) :9

Zoals B12 al opperde is het dan wel belangrijk dat we een goed startpunt vinden.
een aantal onder ons (uhm waaronder mezelf) zijn goden uit het belgenland (off-topic: waar die extreem rechtse smeerlappen gewonnen hebben)

voor mij zijn de ardennen mijn speeltuin *D (geen flitspalen en slingerbaantjes)
een goed alternatief kan bijvoorbeeld belgisch en nederlands limburg zijn.
misschien moet ik een polletje maken hierover

ps ilse, hoe is het nu afgelopen met die gas die bleef hangen? is het raadsel al opgelost?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan